جمعه, 19 ارديبهشت 1399 - 12:41

استفاده از تکنولوژی، هوشمندانه ترین اقدامی است که هر فردی می تواند در زندگی خود انجام دهد، با این حال مشکلی که وجود دارد این است که گزینه های متعددی وجود داشته و ممکن است این شرایط باعث شود که از بهترین ها دور بمانیم. در این رابطه کارآفرین ها و مدیران به علت این امر که از حجم کاری بالایی برخوردار هستند، به کمک نرم افزارها می ‎توانند شرایط را بهبود بخشیده و به همین خاطر برای آنها این موضوع کاملا حیاتی خواهد بود. در این راستا به بررسی شش مورد منتخب خواهیم پرداخت.

1-OneNote

ضروری ترین نرم افزارهایی که هر کارآفرین باید استفاده کند

هیچ فهرستی از بهترین نرم افزارها بدون حداقل یک نماینده از برند مایکروسافت کامل نخواهد بود. در این رابطه OneNote را می توان به عنوان دفترچه یادداشت خود با انواع امکانات متنوع، در نظر گرفت. خوشبختانه نسخه تلفن همراه آن نیز وجود داشته و این امر کار را راحت کرده است. علی رغم امکانات متنوع برای درج انواع محتواها، تعامل بسیار خوب با سایر نرم افزارهای این شرکت نظیر اکسل، باعث شده است تا سهولت کار با آن بسیار بالا باشد، با این حال برای استفاده از تمامی امکانات آن، توصیه می ‎شود که فیلم های آموزشی را مشاهده کنید. در نهایت با این برنامه مدیریت پروژه ها نیز ساده تر خواهد بود.

2-Slack

ایمیل و تماس تلفنی ابدا نمی تواند گزینه-های کافی برای ارتباط کاری باشند. به همین خاطر به یک برنامه جامع تر با امنیت بالا نیاز است که در این رابطه اسلک، بهترین گزینه حال حاضر محسوب می شود. در نهایت شما پس از ایجاد یک تیم، می توانید گروه های شرکت های دیگر را نیز در خود ادغام کنید. درواقع این برنامه نیز امکانات متنوعی داشته و توصیه می شود که قبل از استفاده، جست وجوی لازم برای پیداکردن امکانات و نحوه کار آن را انجام دهید. همچنین برای انواع تلفن های همراه نیز اپلیکیشن آن وجود دارد.

مطلب مرتبط: کنترل کسب و کار با استفاده از ابزارهای نرم افزاری

3-Trello

بدون شک مدیریت اقدامات تیم شرکت و پیگیری وظایف آنها امری سخت است. با این حال این نرم‎افزار به کمک مدیران آمده و امکان نظارت بهتر را فراهم ساخته است. در نهایت با این برنامه شما می توانید افراد تیم را سریعا نسبت به آخرین تغییرات، آگاه کنید. محیط کاربری آن کاملا ساده بوده و بدون هیچ‎گونه آموزشی می توانید از آن استفاده کنید.

4-Dropbox

به اشتراک گذاشتن محتواها، یکی از اقدامات سخت خصوصا در رابطه با موارد پرحجم محسوب می شود. تحت این شرایط فضای ابری، گزینه ای بسیار مناسب خواهد بود. درست به مانند تمامی نرم‎‏افزارهای این فهرست، اپلیکیشن آن نیز برای انواع سیستم‎های عامل وجود دارد. امنیت بالا در کنار امکان ایجاد تیم بدون محدودیت تعداد اعضا، از دیگر مزیت های آن محسوب می شود.

5-Invoice 360

این امر که داده های شما نظم خوبی را داشته باشد، امکان استفاده از آنها را مهیاتر خواهد کرد. درواقع در بسیاری از شرکت ها، پایگاه داده خوبی وجود دارد با این حال به نظم آنها توجه زیادی نمی شود و این مسئله کار را بیش از حد سخت خواهد کرد. این برنامه امکانات بی‎نظیری برای مدیریت داده ها داشته و در کمترین زمان ممکن، فاکتورهای مدنظر شما را ایجاد خواهد کرد.

6-Zoho CRM

مدیریت ارتباط با مشتری، یکی از مهم ترین اقدامات محسوب شده و فرآیندهای مختلفی را شامل می شود. برای مثال نحوه ترغیب و حفاظت از مشتری، از جمله این موارد محسوب می شود. بدون شک تنوع اقدامات باعث می شود تا برنامه‎ریزی سخت باشد. در این رابطه به یک برنامه نیاز خواهد بود که Zoho با امکانات بینظیر خود، کار را ساده کرده است، با این حال ممکن است در برخورد اولیه با آن کمی گمراه شوید. به همین خاطر یک دوره آموزشی این نرم‎افزار، کاملا ضروری خواهد بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید