دوشنبه, ۲۴ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Mon, 15 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز
بررسی پژوهش تازه برند هاینز در مورد غفلت برندها از خانواده ها

ضرورت توجه به خانواده ها در دنیای تبلیغات

6 سال پیش ( 1398/8/22 )
پدیدآورنده : دیانا کریسته   پدیدآورنده : علی آل علی  

دنیای تبلیغات به لطف توسعه فناوری های مدرن از جمله اینترنت و شبکه های اجتماعی دامنه وسیعی از موضوعات را پوشش می دهد. امروزه بازاریاب ها امکان پرداختن به مسائل بسیار گسترده ای را دارند. شبکه های اجتماعی نیز دسترسی سریع کاربران به محتوای تبلیغاتی برندها را ساده کرده است. در این میان نگرانی برخی از والدین نسبت به تاثیر تبلیغات بر روی فرزندان شان قابل توجه است. متاسفانه برخی از برندها فقط به دنبال کسب سود بیشتر هستند. به این ترتیب تقریبا هیچ نظارت خاصی بر روی تناسب محتوای تبلیغاتی شان به خانواده ها و فرزندان شان ندارند.

براساس مطالعه ای از سوی برند هاینز، فعال در زمینه تولید مواد غذایی، بر روی انتظارات والدین جوان و میانسال از حوزه تبلیغات نتایج جالبی به دست آمده است. بر این اساس 82 درصد از والدین در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی خواستار توجه برندها به والدین به طور برابر در تبلیغات شان شده اند. روند کلی دنیای تبلیغات کمتر توجهی به خانواده ها دارد. به این ترتیب تقریبا در کمپین های بزرگ و موفق هیچ اثری از خانواده ها نیست. این امر علاوه بر والدین اعتراض بسیاری از سازمان های آموزشی و تحقیقاتی را نیز به همراه داشته است.

امروزه بسیاری از برندها در زمینه فروش آنلاین محصولات مختلف فعالیت دارند. این امر با هدف کسب سود بیشتر و جلب نظر برای خرید ساده صورت می گیرد. بدون تردید اکنون شمار بسیار زیادی از مردم زمان کافی برای مراجعه به فروشگاه ها را ندارند. به همین خاطر باید نسبت به جلب نظر آنها به شیو ه ای متفاوت اقدام کرد. دنیای تبلیغات با تاکید بر فروش آنلاین محصولات این ضرورت را برآورده می کند.

مطلب مرتبط: تکنیک های تبلیغاتی: 14 مورد از رایج ترین تکنیک های مورد استفاده تبلیغ کنندگان

یکی از گروه های هدف اصلی برندها در تبلیغات برای فروش آنلاین محصولات شان شامل والدین است. این گروه به طور معمول زمان کافی برای خرید به صورت حضوری را ندارد. والدین جوان در صدر این فهرست قرار دارند. کودکان در ماه های اولیه نیازمند مراقبت و توجه بسیار زیادی هستند. به این ترتیب در عمل زمان زیادی برای والدین باقی نمی ماند.

نکته مهم در اینجا ضرورت تاکید بر ارزش های مورد پسند والدین جوان و همچنین تاکید بر کودکان برای جلب نظر آنهاست. امروزه 57 درصد از والدین آمریکایی دارای حساب کاربری ویژه در آمازون هستند. این امر به معنای پرداخت حق اشتراک از سوی آنها برای مشاهده تحلیل و ارزیابی کارشناس های آمازون از محصولات مختلف است. به علاوه، والدین میانسال در مورد حجم وسیع مشاهده محتوای تبلیغاتی از سوی فرزندان شان اظهارنظرهای جالبی دارند. براساس پژوهش برند هاینز امروزه 74 درصد از کودکان سراسر جهان دست کم روازنه 30 دقیقه محتوای تبلیغاتی تماشا می کنند. بدون تردید تاکید بر این گروه به عنوان سوژه محتوای تبلیغاتی اهمیت بسیار زیادی دارد. متاسفانه بسیاری از برندها به این نکته مهم توجه کافی ندارند بنابراین مشاهده روند نارضایتی والدین از فرآیند تولید محتوای تبلیغاتی امری طبیعی خواهد بود. برند هاینز با هدف افزایش توجه به خانواده ها اقدام به پژوهش مورد استناد ما در این مقاله کرده است بنابراین باید به خانواده ها به عنوان یک ترند مهم تبلیغاتی توجه داشت.

منبع : marketingdive
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/oT9qmYIj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
تسلا وارد مرحله تازه آزمایش روبوتاکسی شد؛ بدون ناظر انسانی، وسط خیابان های آستین IPO در هند: عرضه اولیه ۱.۲ میلیارد دلاری «ICICI Prudential AMC» با استقبال کامل روبه رو شد بورس های جهان محتاط شدند؛ بازارها منتظر تصمیم بانک های مرکزی و داده های کلیدی قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۴ آذر ۱۴۰۴ بانک های اروپا و موج تازه صعود؛ وقتی «اقتصاد قدیمی» با فناوریِ جدید جان می گیرد دعوای ۲۳۰ میلیارد دلاری روسیه با «یوروکلیر» در بلژیک؛ پرونده ای که بازارها را حساس می کند چین از پنج مقصد اصلی صادرات آلمان خارج می شود؛ نشانه ای از تغییر نقشه تجارت اروپا قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۲۴ آذر ۱۴۰۴ ژاپن: شاخص اعتماد تولیدکنندگان به اوج ۴ ساله رسید؛ بازارها چشم به راه تصمیم بانک مرکزی قیمت دلار امروز بازار آزاد دوشنبه ۲۴ آذر در کانال ۱۳۱ هزار تومان فیلیپس به دنبال خرید «SpectraWAVE»؛ رقابت در پزشکیِ تصویرمحور تیزتر می شود چه زمانی بیمه موبایل شامل تعویض دستگاه می‌شود؟ شرایط پوشش کامل چیست؟ قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۴ شاخص کل بازار بورس رشد ۷۲ هزار واحدی را تجربه کرد «مارس» خرید کلانِ «کِلانُوا» را نهایی کرد؛ بازی اسنک ها وارد فصل تازه ای شد
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانه
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d