پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار(282)

تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی

8 سال پیش ( 1394/6/9 )
 

پرسش: تولیدکننده زیورآلات طلا و استیل هستم و مدتی است محصولات خود را توسعه داده و با توجه به گروه هدف این محصولات، قصد تبلیغات در حوزه شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مجازی را دارم؛ با توجه به این موضوع چه پیشنهادهایی برای تبلیغ در این حوزه دارید؟

پاسخ کارشناس: انتخاب رسانه برای تبلیغات باید براساس گروه هدف شرکت انجام شود که هزینه‌هایی که شرکت می‌کند، هدر نرود؛ به همین دلیل با توجه به محصولات زیورآلات که معمولا گروه هدف جوانانی از طبقه اجتماعی متوسط به بالا را دنبال می‌کند، بهتر است از پتانسیل شبکه‌های اجتماعی بیشتر استفاده شود؛ چون امروزه این قشر ارتباطی قوی با گوشی‌های هوشمند دارند. در راستای همین موضوع پیشنهاد می‌شود که در وهله اول شرکت شما وب‌سایتی را متناسب با گروه هدف خود طراحی کند و حتما نسخه گوشی نیز برای این وب‌سایت در نظر گرفته شود و در طراحی وب‌سایت سعی شود امکان ارائه محتواهای مختلف به مشتریان مدنظر قرار گیرد.

از طرفی می‌توان در قالب رپرتاژ آگهی در سایت‌های پربازدید از مزایا و معایب زیورآلات گفت و این موضوع به اندازه‌ای گستردگی داشته باشد که هنگامی که فردی در مورد زیورآلات موضوعی را سرچ می‌کند به‌صورت اتفاقی به نام برند شرکت شما برخورد کند و این موضوع می‌تواند با تولید محتواهای آموزشی و ارائه آن به سایت‌های مختلف امکان‌پذیر باشد. از طرفی می‌توان در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک و... صفحه‌ای را با نام برند شرکت شما لانچ کرد و محتواهایی را که تولید می‌شود به مخاطب ارائه داد اما این موضوع باید مدنظر قرار گیرد که در اینستاگرام چون صفحه شما در ابتدای کار دنبال‌کننده کمی دارد، می‌توان از صفحه‌های پربازدید در این حوزه استفاده کرد و تبلیغ صفحه‌ برند خود را بکنید که صفحه شما نیز با دنبال‌کننده زیادی همراه شود. در این میان استفاده از عکس‌های حرفه‌ای و مدلینگ در این حوزه بسیار می‌تواند مثمر ثمر باشد و مخاطبان را به‌راحتی جذب کند.

برچسب ها : کلینیک کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ujwNpW4s
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه