شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

سیاوش رضوانی، مدیرکل بنادر و دریانوردی چابهار گفت: طرح توسعه بنادر چابهار در پنج فاز در حال اجراست. با اجرای این فاز و راه‌اندازی آنها ظرفیت تخلیه و بارگیری در بنادر چابهار به بیش از 80 هزار تن افزایش خواهد یافت. با تکمیل طرح‌های در دست اقدام حجم سرمایه‌گذاری نیز در بنادر استان افزایش خواهد یافت. در حال حاضر رشد سرمایه‌گذاری در بنادر چابهار به 133‌درصد رسیده است.

محمدحسین اژدری، معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار هم گفت: زیرساخت‌های گردشگری چابهار در حال توسعه است. سواحل بندر چابهار قابلیت‌های گسترده‌ای برای جذب سرمایه‌گذاری به‌ویژه در بخش گردشگری دریایی در اختیار دارند که با حمایت مسئولان و بخش خصوصی می‌توان صنعت گردشگری چابهار را رونق بخشید و از این مزیت در راستای توسعه و اشتغال استفاده کرد.

ایجاد اسکله‌های دریایی در مناطق چابهار، کنارک و زرآباد به‌عنوان نزدیک‌ترین نقطه استان به تنگه هرمز و خلیج‌فارس، ایجاد تفریحات سالم ساحلی، رستوران‌های دریایی، ایجاد مناطق حفاظت شده در دریا به منظور حفظ زیستگاه آبزیان و سایر اقدامات می‌تواند جذابیت خاصی به سواحل چابهار، کنارک و زرآباد ببخشد که متاسفانه هنوز مورد توجه بخش‌خصوصی قرار نگرفته است‌.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Zvqf0B3I
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه