جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

در پرایم دی ۲۰۲۰، کسب وکارهای کوچک در ۱۹ کشور دنیا، توانستند با استفاده از پلتفرم فروش آمازون درآمد ۳٫۵ میلیارد دلاری کسب کنند.

به گزارش زومیت، با وجود به اتمام رسیدن پرایم دی، آمازون هنوز نگفته در مدت زمان برگزاری پرایم دی چقدر سود کرده است و حتی آمار کل فروش آن مشخص نیست. این شرکت تنها به این موضوع اشاره کرده است که فروشندگان مختلف که در سایت آمازون محصولات خود را می فروشند، در مدت زمان برگزاری پرایم دی توانستند ۳٫۵ میلیارد دلار درآمد داشته باشند. برای مقایسه بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که در مقایسه با پرایم دی سال ۲۰۱۹، فروشندگان آمازون ۶۰ درصد درآمد بیشتری کسب کرده اند؛ این اتفاق یعنی اینکه فروش سایر فروشندگان روی آمازون، از خود آمازون بیشتر بوده است.

درآمد فروشندگان آمازون پرایم دی

آمازون قصد دارد در سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۱۸ میلیارد دلار روی کسب وکارهای کوچک و متوسط سرمایه گذاری کند و پرایم دی هم برای همین کسب وکارها طراحی شده است تا پشتیبانی بیشتری از آنها صورت بگیرد. این شرکت در طول پرایم دی نزدیک به ۹۰۰ میلیون دلار برای تبلیغات این کسب وکارها هزینه کرده است.

آمازون با منتشر کردن این آمار قصد دارد به این موضوع اشاره کند که نقش بزرگ و مثبتی در حوزه خرده فروشی و کسب وکارهای کوچک دارد. چند ماه پیش گزارشی منتشر شد که در آن گفته شده بود آمازون با اطلاعات به دست آمده از فروش کسب وکارهایی کوچک، سعی دارد یک سری محصولات خاص خود را تولید کند. این شرکت از آن تاریخ به بعد کاملا دفاعی عمل کرده است و سعی دارد روی کسب وکارهای کوچک بیشتر سرمایه گذاری کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WU5hIQiK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه