شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

ده فرمان راه اندازی کسب و کار

9 سال پیش ( 1393/5/27 )
 

برای شروع هر کاری ضروریست ابتدا برنامه ریزی های اجرایی و مالی و همچنین یک سری امور اداری و قانونی صورت گیرد. توجه به 10 فرمان زیر می تواند شما را برای شروع یک کسب و کار یاری کند:

فرمان 1: یک طرح کسب و کار بنویسید
با توجه به منابع در اختیارتان یک طرح کسب و کار ساده بنویسید. وجود یک طرح کسب و کار نقشه راهتان را مشخص می کند و در اجرای موفقیت آمیز کسب و کارتان نقش مهمی خواهد داشت.


فرمان 2: مشاوره و آموزش را فراموش نکنید
استفاده از مشاوره افراد متخصص و همچنین بهره گیری از آموزش های رایگان و غیر رایگان در خصوص کسب و کارتان یک امر ضروریست که بهتر است در ابتدای کار و قبل از راه اندازی کسب و کار به آن توجه ویژه کنبد.


فرمان 3: انتخاب مناسب محل کسب و کار
حتما با توجه به نوع کسب و کارتان محل مناسب و مشتری پسندی را برای کسبتان انتخاب کنید. مشورت گرفتن در این خصوص را هم از یاد نبرید.


فرمان 4: تامین مالی پروژه
بررسی کنید که آیا کسب شما مشمول تسهیلات حمایتی و کمک های دولتی می شود یا خیر؟ با در نظر گرفتن همه موارد یک بار دیگر درباره تامین مالی پروژه خود تعمق کنید و تصمیم نهایی را بگیرید.


فرمان 5: اخذ مجوز کسب و کار
مجوزهای لازم برای راه اندازی کسب و کارتان را بدون فوت وقت دریافت کنید.


فرمان 6: تعیین ساختار حقوقی کسب و کار
دقیقا بررسی کنید با توجه به توانایی هایتان(تخصص و سرمایه)، آیا به شریک نیاز دارید یا خیر؟ سپس ساختار حقوقی شرکتتان را بر اساس مالکیت صدرصد خودتان یا مشارکتی با دیگران تعیین و اقدامات لازم را انجام دهید. همچنین نوع شرکت یعنی با مسئولیت محدود، سهامی خاص، تعاونی و ... را تعیین کنید.


فرمان 7: ثبت یک نام تجاری مناسب
چند نام مناسب انتخاب کنید که قابلیت برند شدن داشته باشند. از دیگران کمک بگیرید و درباره نامهای انتخابی نظر سنجی کنید. به ترتیب اولویت نسبت به ثبت نام تجاریتان اقدام کنید. انتخاب چند نام ضروریست، زیرا ممکن است نام اولیه مورد نظرتان را به دلایل قانونی وحقوقی ثبت کنید.


فرمان 8: دریافت دفاتر قانونی، کد اقتصادی و کد کارگاهی
از همان ابتدا نسبت به دریافت کد کارگاهی، دفاتر قانونی، کد اقتصادی و شناسه ملی اقدام نمایید تا در ادامه دچار مشکل قانونی نشوید.


فرمان 9: استخدام نیروی انسانی
نیروی انسانی شایسته بزرگ ترین دارایی یک شرکت است. حتی قبل از شروع کار ضروریست درباره بازار کار افراد مورد نیازتان تحقیق کنید و برای پست های کلیدی در کسب و کارتان با افراد مختلف صحبت کرده و شایسته ترین ها را انتخاب کنید.


فرمان 10: تبلیغات مناسب
بدیهی است هر کسب و کاری را باید به دیگران معرفی کرد تا مشتری شما شوند. بهترین راه های معرفی خود به دیگران را بررسی کنید و از مشاوران تبلیغاتی ماهر و صادق بهره بگیرید.

 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/v9QnybMe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکس
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه