شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

دو روش برای محافظت از برند در اینترنت

7 سال پیش ( 1395/10/18 )
پدیدآورنده : معراج آگاهی  

ساختن یک برند فوق العاده و موفق به هیچ وجه کار ساده ای نیست و ممکن است ماه ها و حتی سال ها به طول بینجامد، اما زمانی که مشتریان و مخاطبانی وفادار داشته باشید که از مشارکت در امور مربوط به برندتان اجتناب نمی کنند در آن صورت خواهید دید زحماتی که برای برندتان متحمل شده اید ارزشش را داشته است، چرا که محبوبیت شما به قدری افزایش می یابد که مشتریان تان از شما و ارزش های برندتان در مقابل هجمه های ایجاد شده دفاع خواهند کرد.

با این حال به یاد داشته باشید که یک برند همانند شخصیت یک فرد بوده و بسیار شکننده است. می تواند به سرعت و به واسطه انتشار شایعات تخریب شده یا در نظر سایرین تخریب شود این موضوع می تواند در فضای اینترنت با سرعت و شدت بسیار زیادی اتفاق بیفتد.

در ادامه دو روش برای محافظت از برند در اینترنت را معرفی کرده و به بررسی آنها می پردازیم:

1- به اتهامات و شایعات منفی سریعا پاسخ دهید

بازخوردها و نقدها فارغ از آنکه شرکت شما یک خرده فروشی آنلاین است یا یک شرکت تجاری که با دیگر شرکت های تجاری به تجارت می پردازد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که این نقدها و بازخوردها می تواند زمینه ساز موفقیت یا شکست شما شود.

به عنوان مثال چنانچه شما فرآیند برندینگ خود را به تازگی آغاز کرده اید ممکن است یک نقد منفی تمامی تلاش های شما به منظور ایجاد یک چهره مثبت از کسب و کارتان را از بین ببرد. اما نگران نباشید نقدهای منفی و بد می توانند به موقعیتی بسیار مناسب و عالی برای بهبود چهره برند شما بدل شوند. چگونه؟ به این نقدها پاسخ دهید.

پاسخ سریع شما به شایعات و نقدهای منفی به این معنی است که برند شما حضور فعالی در اینترنت داشته و به تمامی مطالب مطرح شده اشراف دارد. تأکید روی پاسخ گویی به نقدهای منفی به معنی بی تفاوتی در مقابل نقدها و بازخوردهای مثبت نبوده و پاسخگویی به این دست نظرات و نقدها نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

2- به یک رهبر قدرتمند بدل شوید

تولید مستمر و مداوم محتواهای مناسب و مثبت سبب می شود تا اشتباهات کوچک رخ داده در مجموعه تحت مدیریت شما اثر چندان جدی روی فعالیت های تجاری تان نداشته باشند. استراتژی مبتنی بر تولید محتوای شما نه تنها از جهت جذب مشتریان و مخاطبان جدید اهمیت دارد، بلکه نمونه ای است از تخصص و حرفه ای گری شما برای آن دسته از مشتریان و مخاطبانی که قصد دارند بعد از این از محصولات و خدمات تان استفاده کنند.

به یاد داشته باشید که با تبدیل شدن به یک منبع تأمین محصول و خدمات قابل اعتماد می توانید به میزان قابل توجهی بر فروش خود افزوده و برای مدت بسیار طولانی در بازار باقی بمانید. این ثبات و پایداری به برندتان کمک خواهد کرد تا چهره ای محبوب و باثبات از خود به دیگران ارائه کرده و دائماً بر تعداد مخاطبان و مشتریان  بیفزاید.

برچسب ها : فرصت آزاد
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iemFNnbE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکس
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه