پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا می‌دانستید صرف‌نظر از نوع کسب‌و‌کار، چهار روش معمول برای تخصیص بودجه بازاریابی وجود دارد؟

روش اول-اختصاص درصدی از فروش: مزیت اصلی استفاده از یک درصد از فروش این است که بودجه بازاریابی با درآمد فروش شرکت، افزایش یا کاهش خواهد یافت.

روش دوم-روش پولی: تخصیص یک نرخ ثابت، معمولا زمانی برای شرکت‌ها موثر است که به دنبال هزینه‌ای یکباره برای روابط عمومی، بازاریابی یا نشان تجاری هستند ولی برای یک برنامه بازاریابی بلند‌مدت موثر نیست.

روش سوم- تطبیق با رقبا: در این روش، با تجزیه‌وتحلیل و برآورد آنچه رقبا برای بازاریابی خود هزینه می‌کنند، آن را برای خود کپی می‌کنید. هنگام استفاده از این روش، درآمد یک کسب‌و‌کار هم باید در نظر گرفته شود.

روش چهارم- اهداف برنامه بازاریابی: در این روش، با در نظر گرفتن نیازهای شرکت به‌صورت واقع‌بینانه، به تخصیص بودجه بازاریابی می‌پردازید. این روش نیاز به نظارت دائم و به روز‌رسانی برنامه بودجه دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/M9vD2pks
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه