چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

فرصت امروز: بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران،شاخص کل در بازار بورس امروز پنج هزار و ۶۱۴ واحد افزایش داشت که در نهایت این شاخص به رقم ۳۲۰ هزار و ۲۳ واحد رسید.

درست زمانی که شاخص بورس در مسیر افزایشی قرار گرفت، پیش بینی نخست کارشناسان بورس برای شاخص کانال ۳۰۰ هزار واحد بود که در چند روز گذشته بورس قادر به فتح قله نخست پیش بینی ها بود.

بعد از عبور شاخص بورس از کانال ۳۰۰ هزار واحد، مقاومت بعدی شاخص، کانال ۳۲۰ هزار واحد اعلام شد که امروز بازار بعد از گذشت چند روز باز هم به قله دیگر پیش بینی ها دست یافت.

براساس معاملات امروز بیش از چهار میلیارد و ۷۷۹ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۲۲ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال در ۵۱۱ هزار نوبت داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) با دو هزار و ۴۱۳ واحد افزایش به ۹۳ هزار و ۹۶۴ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با یک هزار و ۶۱۵ واحد رشد به ۶۲ هزار و ۸۹۹ واحد رسیدند.

شاخص آزاد شناور نیز هفت هزار و ۸۷۷ واحد افزایش به رقم ۳۷۱ هزار و ۹۱ واحد رسید، شاخص بازار اول چهار هزار و ۲۰۲ واحد و شاخص بازار دوم ۱۰هزار و ۸۷۱ واحد افزایش داشتند.

علاوه بر این در بین همه نمادها، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۷۴۳ واحد، مخابرات ایران (اخابر) با ۲۶۵ واحد، توسعه معادن و فلزات (ومعادن) با ۲۴۳ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۲۲۱ واحد، بانک پاسارگاد (وپاسار) با ۱۵۸ واحد، س. نفت و گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو) با ۱۴۹ واحد و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با ۱۴۸ واحد بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

در مقابل پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ۱۱۰ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۸۰ واحد، پتروشیمی شیراز (پارس) با ۳۴ واحد و پتروشیمی خارک (خارک) با ۳۱ واحد از جمله گروه‌هایی بودند که افت شاخص بورس را رقم زدند.

برپایه این گزارش، در بین نمادهای امروز نماد بانک تجارت، سایپا، بانک اقتصاد نوین، داروسازی زهراوی، بانک صادرات ایران، بانک پاسارگاد و ایران خودرو در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

گروه خودرو در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۶۵۰ میلیون و ۲۵۵ هزار برگه سهم به ارزش یک هزار و ۹۵۴ میلیارد ریال داد و ستد شد.

شاخص فرابورس نیز امروز نزدیک به ۸۰ واحد رشد داشت و بر روی کانال چهار هزار و ۲۴۷ واحد ثابت ماند.همچنین در این بازار یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون برگه سهم به ارزش بیش از ۱۰ هزار و ۱۲۱ میلیارد ریال داد و ستد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5JKfWlie
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه