پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز
افتخاری دیگر برای گروه مالی پاسارگاد

طرح بیمارستان خاتم قم، طرح برتر فولادی کشور شد

4 سال پیش ( 1398/10/6 )
 

طرح بیمارستان هزار تخت‎خوابی خاتم قم که با سرمایه گذاری بانک پاسارگاد در حال ساخت است، در دهمین کنفرانس ملی سازه و فولاد به عنوان طرح برتر فولادی کشور در سال 1398، در بخش ساختمانی انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، شهرک سلامت خاتم به وسعت 100 هکتار در جنوب غربی شهر مقدس قم، توسط شرکت نسیم سلامت خاتم و با سرمایه گذاری بانک پاسارگاد در حال ساخت است. بیمارستان 1000 تخت خوابی خاتم یکی از پروژه های مهم این شهرک است که در تمام ابعاد اعم از طرح، معماری، ساختمان، تجهیزات و ... در سطحی بسیار حرفه ای و با استانداردهای جهانی در حال احداث است. این پروژه موفق شد طبق ارزیابی برجسته ترین استادان دانشگاه، تعدادی از اهالی خبره مهندسی و جمعی از نمایندگان عمرانی چند شهرداری بزرگ کشور، به عنوان طرح برتر فولادی سال 1398 در بخش ساختمانی برگزیده شود.

بیمارستان خاتم قم طرح برتر فولادی کشور

به گفته دکتر صادقی، مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور لیمان که مدیریت طرح این پروژه را برعهده دارد، بیمارستان 1000 تخت خوابی خاتم قم، با وجود سرمایه های انسانی خلاق و خبره و توجه ویژه بانک پاسارگاد به عنوان سرمایه گذار، با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی، یکی از عظیم ترین و ارزشمندترین پروژه های ساختمانی در بخش بیمارستان سازی است.

او با تأکید بر اهمیت کنفرانس ملی سازه و فولاد به عنوان مهم ترین و بزرگ ترین رویداد برگزارشده در این حوزه، درخصوص معیارهای مورد ارزیابی در این کنفرانس ادامه داد: کیفیت طراحی سازه از نظر مهندسی، انطباق اسناد طراحی با آخرین استانداردهای جهانی، کیفیت عملکرد پیمانکار، کیفیت عملکرد مدیریت طرح و انطباق نقشه های اجراشده با اسناد طراحی مشاور، رعایت کلیه استانداردهای کیفی ساخت سازه فولادی یا بخش های بتون ریزی و همچنین توجه به رابطه مناسب میان کارفرما، مشاور، پیمانکار و مدیریت طرح از اصلی ترین موارد مورد توجه هیأت داوران در این کنفرانس بود که با ارزیابی صورت گرفته، سازه خاتم قم، در بین طرح های ارسال شده به این کنفرانس، به عنوان برترین طرح سازه ای سال کشور انتخاب شد.

بیمارستان خاتم قم طرح برتر فولادی کشور

وی با اشاره به اینکه طراحی اصلی و مهندسی بیمارستان توسط مشاور اتریشی موزر در حال انجام است، افزود: بیمارستان خاتم قم یک نمونه از مجموعه پروژه های زنجیره ای در بخش بیمارستان سازی توسط هلدینگ سلامت پاسارگاد است. این هلدینگ قصد دارد با سرمایه گذاری بانک پاسارگاد، هفت شهرک سلامت در نقاط مختلف کشور احداث کرده و در مجموع 7 هزار تخت بیمارستانی به تعداد تخت های بیمارستانی کشور اضافه کند.

گفتنی است بیمارستان 1000 تخت‎خوابی خاتم در سه بلوک اصلی A، B و C، به عنوان مرکزیت شهرک سلامت خاتم در اولویت ساخت قرار دارد. در حال حاضر عملیات اجرایی ساخت مرکز تخصصی درمان سرطان خاتم (بلوک C)، آغاز شده و با سرعت و کیفیت بسیار مطلوب، در حال طی مراحل مختلف است. در آینده ای نزدیک، بیمارستان خاتم به عنوان یکی از پیشرفته ترین مراکز ارائه همزمان خدمات پزشکی، درمانی و آموزشی با برخورداری از بالاترین سطح استانداردهای درمانی و سلامت در سطح کشور، جایگاه نخست توسعه سازمان یافته در نظام سلامت و آموزش پزشکی را از آن خود خواهد کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iaxsy1ZQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه