سه شنبه, ۲۸ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Tue, 16 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

استارت ‎آپ لوسید موتورز چندی پیش با رونمایی از نسخه تولیدی سدان Air، ورود خود به بازار خودروهای برقی را جشن گرفت. از آنجایی که این بازار در چنگ تسلا قرار دارد، هر شرکتی که به آن ورود پیدا می کند، ناخودآگاه باید با تسلا رقابت داشته باشد.

به گزارش دیجیاتو، اما مدیرعامل لوسید موتورز یعنی پیتر رالینسون (Peter Rawlinson) نظر متفاوتی دارد. از نگاه او تسلا رقیب مستقیم لوسید موتورز نیست و نباید این دو را با هم مقایسه کرد. در مصاحبه اخیری که رالینسون با یاهو فاینانس (Yahoo Finance) داشته، وی خودروسازان سنتی مثل مرسدس بنز را رقیب لوسید موتورز عنوان کرده است.

مدیرعامل لوسید موتورز رقیب مرسدس بنز تسلا

آقای رالینسون در این رابطه گفته:

«من معتقدم رقیب اصلی ما یک شرکت خودروسازی است؛ دوست دارم با توجه به مشخصات Air از مرسدس بنز نام ببرم. ما به دنبال رقابت با مرسدس S کلاس هستیم، اما این یک مقایسه بی طرفانه است و من مقایسه با تسلا را نیز قبول می کنم. از نظر من خیلی مهم است که ما به عنوان یک برند لوکس واقعی از رده بالایی شروع کنیم.»

آنطور که پیداست به باور مدیرعامل لوسید موتورز این استارت ‎آپ می تواند خودروسازان لوکس سنتی را کنار بزند، چراکه آنها با سرعت مناسبی خود را با تحولات کنونی جهان خودرو هماهنگ نمی کنند. علاوه بر این، او اعتقاد دارد حضور لوسید موتورز در بازارهای بین المللی، روند فاصله گرفتن از موتورهای درون سوز و حرکت به سمت مدل های تمام الکتریکی را تسریع خواهد کرد.

نکته جالب دیگر مصاحبه آقای رالینسون اینکه او تاکید کرده سدان لوسید Air در مقایسه با سایر خودروهای الکتریکی راندمان بهتری داشته و به ازای هر مایل مسافت انرژی کمتری را مصرف می کند؛ البته وی پذیرفته در این مورد تسلا فاصله کمی دارد. بد نیست اشاره کنیم Air با هر کیلووات ساعت انرژی، 4.5 مایل (7.2 کیلومتر) مسافت را پشت سر می گذارد.

ناگفته نماند نسخه پایه از سدان لوسید Air با احتساب سوبسیدها 69,900 دلار قیمت خواهد داشت. این امر تسلا را مجبور کرد به فاصله چند روز دو بار قیمت تسلا مدل S را کاهش دهد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/myoJgDaO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه