جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

پورشه نیز این روز‌ها به دنبال مغلوب کردن تسلا است. پس از معرفی کردن خودروی مفهومی تمام‌الکتریکی Mission E، شرکت خودرو‌سازی پورشه به دنبال تولید کردن این خودرو است. پورشه اعلام کرد: نخستین خودرو 100‌درصد الکتریکی پورشه در راه است. این خودرو تا اواخر این دهه میلادی ساخته خواهد شد. این خودرو شامل ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد بسیاری است که در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت آلمان به معرض نمایش گذاشته شد.

5689689469469649649649649656

این ماشین دارای چهار در با چهار صندلی جداگانه است و موتوری با بازدهی بیش از 440 کیلو‌وات. این خودرو قادر است در کمتر از 3.5 ثانیه از صفر به 100کیلومتر برسد و مسافتی بیش از 500 کیلومتر را طی کند. به وسیله این خودروی تمام‌برقی، پورشه با رشدی قابل توجه مواجه شد. تنها در شهر اشتوتگارت آلمان، 1000 شغل جدید ایجاد شده است. این کمپانی در حدود 700‌میلیون یورو در این حوزه سرمایه‌گذاری خواهد کرد. طی چند سال آینده یک خط مونتاژ جدید نیز برای این خودرو جدید ساخته خواهد شد.

همچنین بخش تولید موتور حال حاضر این کمپانی نیز برای تولید موتور‌های الکتریکی گسترش می‌یابد. به اضافه اینکه بخش تولید بدنه خودرو نیز وسعت یافته است. از دیگر چیزهایی که در این ماشین به کار رفته است یک شارژر 800 ولتی است که حدود 15 دقیقه 80‌درصد به قدرت موتور اضافه می‌کند و همچنین این خودرو می‌تواند به‌صورت بی‌سیم و به شکل القای نیرو با قرار دادن یک سیم پیچ مخصوص در کف گاراژ یا پارکینگ شارژ شود. اما پورشه برای انجام تمامی این کار‌ها تا پایان این دهه میلادی فرصت می‌خواهد در حالی که خودرو تسلا مدلS هم‌اکنون تولید شده و قابل دسترس است.

منبع: Forbes

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BosCHZ8U
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه