جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا در فکر راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار جدید هستید؟ باید بدانید که این کار به هیچ‌وجه کار آسانی نیست. اوضاع اقتصاد جهانی در حال‌حاضر چندان مطلوب نبوده و جلب مشتری کار چندان آسانی نیست، اما خبر خوب این است که کسب‌و‌کارهای کوچک در حال رشدی وجود دارند و شما با اطلاع از مشاغلی که شانس موفقیت در آنها بیشتر است، می‌توانید کسب‌و‌کار موفقی را راه‌اندازی کنید.

 

اگر بخواهیم چند مورد از این کسب‌و‌کار‌ها را نام ببریم، می‌توانیم به دفاتر ارائه خدمات نگهداری از کودکان و مراکزی اشاره کنیم که به مدیران مشاوره مالی می‌دهند. بنا به گفته لیبی بیرمن، تحلیلگر اقتصادی بیشترین سود نصیب شرکت‌هایی می‌شود که به استخدام تعداد بیشتری از کارمندان اقدام می‌کنند.

موسسه پژوهشی sage works آمریکا روزانه به طور متوسط 1000 گزارش مالی را از حدود 1400 شرکت خصوصی دریافت می‌کند که این آمار نسبت به تعداد 27 میلیون شرکت خصوصی در حال فعالیت در آمریکا، رقم قابل قبول و مستندی است. Sage works با بررسی درآمد خالص سالانه این شرکت‌‌ها مشاغل پردرآمد و کم‌درآمد را تعیین کرده. سپس به معرفی شرکت‌های کوچکی که طی 12 ماه گذشته فروش قابل‌توجه و درآمد رو به رشدی را داشته‌اند، پرداخته است.

مشاوره‌های مالی و سرمایه‌گذاری

این بخش شامل برنامه‌ریزان مالی، مدیران سهام و مشاوران سرمایه‌گذاری است و بانک‌های سرمایه‌گذاری و معامله‌گران اوراق بهادار را شامل نمی‌شود. درآمد کلی این کسب‌و‌کار طی 12 ماه گذشته با افزایشی 3/12درصدی روبه‌رو بوده و سود این شرکت‌‌ها به 2/16درصد رسید. با اوج گرفتن رکود اقتصادی و بدگمانی مردم به مشاوران مالی، این کسب‌و‌کار اندکی دچار مشکل شد، اما با بهبود نسبی وضعیت اقتصادی، مشتریان مجددا به دریافت مشاوره از این شرکت‌‌ها روی آوردند.

خدمات نگهداری کودک

کسب‌و‌کارهای کوچکی وجود دارند که روزانه به خانواده‌‌ها خدمات نگهداری از نوزادان و کودکان قبل از سنین دبستان را ارائه می‌دهند. سال گذشته درآمد این شرکت‌‌ها 8/7درصد افزایش داشته و سود آن‌ها به 6درصد رسید. دلیل این امر را به گفته ریموند کیتینگ، اقتصاددان ارشد انجمن کسب‌و‌کارهای کوچک و کارآفرین، می‌توان در رکود بازار، از دست رفتن مشاغل مردان و مشارکت بیشتر زنان در کسب درآمد برای خانواده دانست.

خدمات درمانی در منازل

این شرکت‌‌ها به‌صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات مراقبتی و درمانی، فیزیوتراپی، درمانگری شغلی و مشاوره رژیم غذایی در منازل می‌پردازند. بر طبق آمار ارائه شده از سوی sage works درآمد این شرکت‌‌ها در سال‌های گذشته 10 درصد و سود آنها به 5/6درصد افزایش یافته است.

بیرمن می‌گوید: «خدمات مراقبتی و درمانی گسترده و متنوعی در حال ارائه است که شما می‌توانید بدون مراجعه به این مراکز، خدمات مورد نیاز خود را از سوی متخصصان امر دریافت کنید.» وی اضافه می‌کند: «افزایش جمعیت نوزادان و سالخوردگان موجب افزایش تقاضا برای خدمات این شرکت‌‌ها شده است.»

تولید و فروش قطعات، لوازم جانبی و لاستیک خودرو

این شرکت‌‌ها در سال گذشته فروش خود را تا 3/6درصد و سود خود را تا 5/3درصد افزایش داده‌اند. بیرمن می‌گوید: «رکود اقتصادی و کاهش تقاضا برای خرید خودرو به این بخش آسیب‌های جدی وارد کرده، اما خرید اتومبیل همچنان ادامه دارد و مصرف‌کنندگان همچنان برای تعویض اتومبیل‌های خود با خودروهای بهتر، سرمایه‌گذاری می‌کنند.»

رستوران‌‌ها و کافی‌شاپ‌ها

این بخش با وجود بحران اقتصادی همچنان پرفروش و پرمشتری باقی‌مانده است. این مشاغل طی 12 ماه گذشته فروش 6/5درصدی و سود 2/5درصدی داشته‌اند.

خدمات حقوقی

این مشاغل شامل وکلای مستقل یا شرکت‌های حقوقی متخصص در زمینه‌هایی چون جنایی، شرکتی، ثبت اختراع، خانواده و املاک می‌شود. فروش کلی این کسب‌و‌کار‌ها در سال گذشته 2/7درصد بوده و سود آنها 2/12 افزایش یافته است.

بیرمن می‌گوید: «در دوران رکود اقتصادی تقاضا برای این خدمات نیز کاهش یافته است؛ چرا که مردم از پس هزینه‌های این شرکت‌‌ها برنمی‌آمدند. با این‌حال همیشه به این خدمات نیاز است و با بهتر شدن اوضاع اقتصادی، نیاز مردم به این حوزه نیز افزایش خواهد یافت.» 

منبع: Cnnmoney

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nFca1WYU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه