پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

تفریح در امتداد سواحل زیبای جزیره کیش

جزیره زیبا و شگفت انگیز کیش ، دارای سواحل متعددی است که همگی علاوه بر داشتن فضایی آرام و امن از وجود امکانات رفاهی و تفریحی متنوع نیز بهره مند هستند . همه سواحل کیش در امتداد آبهای نیلگون خلیج فارس قرار گرفته اند و شن های طلایی رنگ و آبهای زلال شما را به شنا و ساعت تفریح و استراحت دعوت می کنند . در ادامه بر آنیم تا برخی از سواحل جزیره کیش را به شما معرفی کنیم . پس با ما همراه باشید :

ساحل میرمهنا

معرفی سواحل زیبای استانبول و کیش

یکی از زیباترین سواحل این جزیره در آفر تور کیش ارزان  که از گذشته تابه امروز مورد توجه قرار داشته ساحل میر مهناست و در امتداد آن امکانات رفاهی و تفریحی متنوع به چشم می خورد . ساحل میر مهنا مکان امن و آرامی برای گشت و گذار است و میتوانید ناهار یا شام خود را در رستوران قدیمی و معتبر میر مهنا نیز میل کنید .

این منطقه در امتداد بلوار دریا واقع شده و که یکی از مشهورترین و البته شلوغ ‌ترین سواحل این جزیره است و بزرگ ‌ترین پارک ساحلی جزیره نیز در همین منطقه قرار دارد.

اغلب گردشگران عصرها برای تماشای منظره زیبای غروب‌ آفتاب به این ساحل می آیند و تا شب در همین حوالی به خوشگذرانی مشغول هستند و گاه از تماشای لاک ‌پشت ‌ها که به آرامی به این سو و آنسو می روند ، لذت می برند . برخی گردشگران به این هم راضی نمی شوند و با کرایه کردن دوچرخه گشتی در ساحل می زنند و از امکانات و چشم انداز زیبای پیست دوچرخه ‌سواری این منطقه نهایت بهره را می برند ؛

در برخی از ایام سال نیز ماهیگیرانی را می بینید که به امید یک صید پر برکت تور خود را در آبهای این ساحل پهن می کنند و در همین محل صید روزانه شان را به فروش می رسانند . در کنار هر آلاچیق ، منقل هایی نیز برای کباب کردن ماهی وجود دارد و به شما این امکان را می دهد که ضمن پیک نیک از یک خوراک عالی نهایت لذت را ببرید  .

البته در برخی ساعات می ‌توانید در کنار اسکله پارک ساحلی میرمهنا ماهیگیری کنید که این خود تجربه ای تکرار نشدنی خواهد بود . در آخر باید افزود جاذبه های گردشگری دیگری همچون شهر زیر زمینی کاریز و بولینگ مریم نیز در نزدیکی همین ساحل قرار دارند .

سواحل استانبول

چه معیارهایی در انتخاب مقصد سفر برای تان دارای اهمیت هستند؟ یا شاد بتوان گفت یک منطقه باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا در جلب نظرتان موفق شود؟ پاسخ به این سوال ها هرچه که باشد؛ استانبول ترکیه قطعا یکی از کاندیدا های مهم خواهد بود.

همه چیز مهیاست تا تجربه ای عالی و به یاد ماندنی رقم بخورد. در کنار صدها جاذبه گردشگری تاریخی که شامل مساجد و کاخ های باشکوهی می شود؛ چشم انداز های طبیعی نیز وجود دارند که به زیبایی شهره اند.

سواحل خیره کننده استانبول یکی از موارد به شمار می رود که سالانه به خصوص در تابستان ها، بسیاری را به ترکیه می کشاند. همسایگی با دریا سیاه و مرمره مناظر بی بدیلی را در این ناحیه ایجاد کرده است.

در ادامه چندی از مشهور ترین و بهترین سواحل شهر را بررسی خواهیم کرد؛ دعوت می کنیم که تا انتها همراه مان باشید.

بیشتر بخوانید: از ایا صوفیه تا بازار بزرگ در جاذبه های گردشگری در شهر استانبول ترکیه

True blue beach

ساحل ترو بلو تصویری شگفت انگیز از دریای سیاه خلق کرده و لحظات شیرنی را نیز برای تان رقم م زند. اگر به دنبال مکانی برای کاهش استرس ها و نگرانی های روزمره خود هستید، تفریحی چند ساعته در آن جا به کمک تان می آید.

یک ماساژ عالی زیر نور خورشید و نوشیدنی های خنک و خوش طعم نیز همه خستگی های سفر را از بین می برند. همچنین اگر خوش شانس باشید؛ شاید درست در زمان اجرای یکی از فستیوال های جالب سالانه که سرشار از شادی و پایکوبی هستند در ساحل باشید.

این محیط هم در بین اهالی شهر و هم توریست ها از شهرت و محبوبیت غیر قابل انکاری برخوردار است. رستور ها و بار های واقع در آن نیز منو های لذیذ و متنوعی برای ارائه دارند. همچنین بهترین قیمت تور استانبول را در سفر باتو می توانید ببینید.

Golden beach

در فاصله 15 کیلومتری از شهر استانبول به یکی دیگر از اماکن گردشگری بسیار مهم برمی خوریم. اهمیت و شهرت ساحل گلدن تنها به نمای خیره کننده آن از دریا محدود نمی شود؛ بلکه کم و بیش یک مجموعه تفریحی به شمار می رود.

3 اسکله مجزا از هم و بخش های مخصوصی برای شنا کم عمق و عمیق، قایق و پدالو سواری، بازی گلف، والیبال، صخره نوردی و... باعث شده تا این فضا همیشه مملو از خیل توریست ها باشد.

هرچند سافت بین شهر و ساحل چندان زیاد نیست اما اگر تمایل دشته باشید تا چند روزی را در همان حوالی بمانید؛ هتلی بزرگ در همان جا برای تان مناسب خواهند بود. همه روزه از ساعت 8 صبح فعالیت مجموعه آغاز می شود.

این گزینه دارای محیطی امن و دنج است که چه همراه با خانواده باشید و یا تنها در هر دو صورت از حضور در آن جا لذت می برید. هزینه ورودی برای هر نفر بسته به اوقات مختلف سال بین 15 تا 30 لیر است.

همچنین از رستوران ها و کافه های کوچک ساحلی غافل نشوید؛ یک نوشیدنی خوش طعم حسابی سر حال تان می کند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FIwqwEHc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه