شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

برای خیلی از مسافرانی که عازم سفر به شهر پر جنب و جوش تهران اند، مهم ترین چیز، کیفیت، اصالت و امکانات محلی که برای  اقامت انتخاب می کنند، مهم ترین چیز است و ترجیح می دهند سراغ هتل های لوکس و پنج ستاره بروند. در حال حاضر تعداد هتل های پنج ستاره تهران، کم نیستند.

در این مطلب، به سراغ سه مورد از بهترین هتل های پنج  ستاره شهر تهران رفته ایم و شما را با امکانات رفاهی متنوع و به روزی که هر کدام از این هتل های بین المللی دارند،  آشنا خواهیم کرد.

تجربه اقامتی لوکس و اصیل در بهترین هتل های تهران

هتلی که لقب لوکس ترین هتل تهران را دارد

این هتل 20 طبقه، در یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران، روی ارتفاعات سعادت آباد ساخته شده است. هتل اسپیناس پالاس تهران،  با توجه به امکانات لوکس و مدرنی که دارد، بدون شک تمام توقعات شما از یک هتل لوکس پنج ستاره را برآورده خواهد کرد. با اقامت در این هتل، به دلیل مرتفع بودن ساختمان و قرار گرفتن روی تپه می توانید نمایی منحصر به فرد از تهران را از منظره اتاقتان ببینید. از جمله امکانات لوکس و بی نظیر این هتل می توان به مرکز خرید، آرایشگاه، رستوران و فست فود، سالن تنیس، سالن ماساژ و... اشاره کرد که همگی این ها در ساختمان اصلی خود هتل هستند.

هتلی که تهران را زیر پایتان می آورد

یکی دیگر از محبوب ترین و قدیمی ترین هتل های پنج  ستاره پایتخت، هتل پارسیان آزادی تهران است. این هتل به اتوبان چمران دسترسی خوبی داشته و  در زمان اقامت در این هتل به محله اوین و کوه های توچال هم نزدیک هستید که تهران را زیر پایتان خواهید یافت. خدمات رفاهی بسیار باکیفیتی در این هتل ارائه می شود که می توان به کلوپ ورزشی، گیفت شاپ، کانسیرج، و سالن های پذیرایی اشاره کرد. از نظر تنوع سالن های غذایی و تعدد رستوران ها، این هتل یکی از بهترین هاست،  چرا که رستوران های متنوعی در هتل آزادی تهران قرار دارند؛ رستوران ایرانی پارسه، رستوران سرو (فضای باز)، رستوران ژاپنی کنزو، و فست فود پارمین تجربه خوبی از اقامت در هتل آزادی را برایتان فراهم می کند.

بزرگترین هتل 5 ستاره پایتخت

یکی از بزرگ ترین هتل های پنج ستاره در شهر تهران، هتل استقلال تهران است. ساختمان این هتل، که یکی از هتل های قدیمی تهران محسوب می شود، مشرف به کوه های البرز و در شمال تهران واقع شده است. مراکز تاریخی و تفریحی مانند تله کابین، پارک ملت و مجموعه فرهنگی سعدآباد در فاصله نزدیکی از این هتل قرار دارند. این هتل دارای فروشگاه های فرش دستباف، جواهرات و عتیقه جات، کلوپ ورزشی، رستوران الحیات و آبشار، رستوران تایلندی و فرانسوی بوده و با دو برج غربی و شرقی و امکانات رفاهی کامل، یکی از بهترین  انتخاب های موجود در میان هتل های پنج ستاره تهران محسوب می شود.

هتل های پنج ستاره تهران را از چه سایتی رزرو کنیم؟

یکی از معتبرترین وب سایت های رزرو آنلاین هتل، اسنپ تریپ است که همیشه بهترین قیمت را روی اتاق های هتل های 5 ستاره دارد. در این وب سایت، می توانید امکانات مختلف هتل های پنج ستاره تهران را با هم مقایسه کرده و سپس هتل مورد نظرتان را با بهترین قیمت رزرو کنید. فرآیند رزرو آنلاین هتل 5 ستاره تهران از اسنپ تریپ بسیار سریع و راحت است. علاوه بر هتل،  می توانید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس تان را نیز از اسنپ تریپ تهیه کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5e3geupK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه