شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مون بلان که آن را گاهی به صورت Mon Blan، مونت بلنک و... نیز می نویسند، نام توده کوهی در رشته کوه های آلپ است که بلندترین قله آن ۴۸۰۷ متر ارتفاع دارد. این کلمه فرانسوی به معنای کوه سپید است و در ایتالیا به آن Monte Bianco می گویند. با این حال، شهرت این نام به همین جا ختم نمی شود؛ بلکه بسیاری از افراد که به برندهای لوکس آلمانی علاقه دارند، در سراسر دنیا نام مون بلان را به عنوان یک برند لوکس می شناسند. در این مطلب از سایت میرولانژ می خواهیم به معرفی برند مون بلان و محصولات مون بلان بپردازیم تا این برند لوکس و مشهور را بهتر بشناسیم.

همه چیز این برند با یک خودکار شروع شد. برای بسیاری، برند مون بلان یک نام آشنا است که اغلب آن را با بسته بندی های هدیه و روبان های فانتزی می شناسند. با این حال برند Montblanc یک برند آلمانی کالاهای لوکس است که به دلیل ارائه دادن هدیه های شخصی کامل از خودکار و قلم مون بلان تا ساعت، شناخته شده است.

برند مون بلان ، برند لوکسی که انتخاب اول افراد سخت پسند است

تاریخچه برند مون بلان

آغاز فعالیت این شرکت زمانی آغاز شد که یک بانکدار از هامبورگ و یک مهندس از برلین تصمیم به تولید خودکارهای simplicissimus گرفتند. پس از آن در تاریخچه برند مون بلان، این شرکت تنها بر روی تولید و فروش خودکارهای لوکس تمرکز کرد و در نتیجه بازار هدف خود را محدود نمود. با این حال پس از خودکارهای لوکس، محصولات مون بلان به سایر کالاهای لوکس مانند لوازم جانبی، کالاهای چرمی و البته ساعت مون بلان نیز گسترش یافت.

بگذارید به حدود سال ۱۹۰۶ تا ۱۹۰۹ در تاریخچه برند مون بلان بازگردیم. این شرکت، در آن زمان Simplo Filler Pen Co نامیده می شد، که خود را به عنوان «تولید کننده طلا و خودکارهای باکلاس» به بازار معرفی نمود. در سال ۱۹۰۹، این شرکت خودکار روژ و نوآر (Rouge et Noir) را در اختیار عموم قرار داد، یک خودکار با کیفیت بسیار بالا. به زودی، یک خودکار پیشرفته فنی به نام "Montblanc" پس از روژ و نوآر تولید شد.

گفته می شود که این نام توسط یکی از بستگان پیشنهاد شده است که خواسته است بین عظمت و شهرت قلم در دنیای ابزارهای نوشتاری و بلندترین قله آلپ، مونت بلان با شکوه، یک قیاس ایجاد نماید. در سال ۱۹۱۰، این شرکت به طور رسمی نام برند مون بلان "Montblanc" را برای تمام محصولات خود ثبت نمود و به علامت تجاری آن تبدیل گشت.

در سال ۱۹۱۳، این شرکت نشان ستاره سفید خود را به عنوان لوگوی برند علامت گذاری کرد. این لوگو نماد قله پوشیده از برف مون بلان است که نشان دهنده تعهد این شرکت است که همچون بلندترین قله آلپ، محصولاتی با بالاترین کیفیت و مهارت تولید می نماید.

انواع محصولات مون بلان

با شروع سال ۱۹۲۴، این شرکت نماد "Meisterstück" را راه اندازی کرد که بعدها به مشهورترین ابزار نوشتاری جهان تبدیل شد. از آنجایی که نام برند مون بلان به زودی مقیاس جهانی شهرت یافت، برنامه تبلیغاتی آن نیز برای معرفی برند مون بلان گسترده تر شد. برخی از کمپین های تبلیغاتی نمادین آن شامل قرار دادن یک خودکار غول پیکر در خودروها و استفاده از هواپیماهای تبلیغاتی با نام Montblanc بود.

برند مون بلان ، برند لوکسی که انتخاب اول افراد سخت پسند است

با افزایش طرفدارا این برند، آن ها تصمیم گرفتند محصولات خود را گسترش دهند. برند مون بلان شروع به تولید اقلام کوچک چرمی لوکس (Leather goods) کرد که در نهایت در سال ۱۹۳۵ به بخش کامل کالاهای چرمی گسترش یافت. Montblanc با یک پیشرفت سریع در سال ۱۹۹۶ تصمیم گرفت با مجموعه جواهرات Meisterstück وارد دنیای جواهرات مردانه شود. این مجموعه اکسسوری های گران بهای مختلفی را برای مردان عرضه می کرد. به این ترتیب، انواع محصولات این برند که در نمایندگی مون بلان عرضه می شد، شامل خودکار و قلم مون بلان، انواع محصولات چرمی شامل کمربند مون بلان، جاکارتی مون بلان، کیف پول مون بلان، جاکلیدی مون بلان و همچنین انواع اکسسوری مون بلان مردانه همچون دکمه سردست مون بلان شد.

در تاریخچه برند مون بلان، به ترتیب در سال های بعد انواع محصولات مون بلان ساعت و در سال ۲۰۰۱ تولید عطر و ادکلن مون بلان بود.

محصولات برند مون بلان در سایت این فروشگاه

امروزه برند مون بلان، محصولات متعددی را عرضه می نماید که شامل موارد زیر است:

  • خودکار و قلم مون بلان
  • کیف و محصولات چرمی مون بلان
  • ساعت مون بلان
  • اسمارت واچ مون بلان
  • هدفونهای مون بلان
  • عطر و ادکلن مون بلان
  • اکسسوری مون بلان

یکی از دسته بندی های بسیار مشهور و پرطرفدار برند مون بلان، عطر و ادکلن مون بلان است که شامل عطرهایی با رایحه های متنوع و بی نظیر است که به طور کلی به سه دسته Mont Blanc Legend یا مون بلان لجند، Mont Blanc Explorer  یا مون بلان اکسپلورر و Mont Blanc Signature یا مون بلان سیگنچر است. از معروف ترین عطرهای این برند می توان به Explorer Ultra Blue اشاره نمود، همچنین عطر مشهور دیگر این برند، Mont Blanc Emblem یا مون بلان امبلم است که رایحه چوب دارد و به همین دلیل طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است.

در کنار خودکار و قلم مون بلان که جزو برترین و مشهورترین تولیدات این برند هستند؛ انواع اکسسوری آن نیز، علاقمندان بسیاری را به فروشگاه های مون بلان در سراسر دنیا می کشاند. یکی از محصولات پرطرفدار این برند، انواع اکسسوری مون بلان است که در دسته مردانه شامل کمربند مون بلان، دکمه سردست مون بلان، دستبند مون بلان، گیره پول مون بلان، گیره کروات مون بلان و انواع عینک مون بلان است. در دسته اکسسوری مون بلان زنانه نیز محصولاتی همچون دستبند مون بلان و گوشواره را داریم. می توانید به راحتی و با کلیک بر اکسسوری مون بلان، بهترین و پرفروش ترین محصولات برند مون بلان در دسته اکسسوری را مشاهده کنید و قیمت اکسسوری مون بلان را بدانید.

یک هدیه لوکس از یک برند لوکس جهانی

برند مون بلان، با تنوع محصولات خود که آن ها را با بهترین کیفیت و طراحی منحصر به فرد تولید نموده است؛ به شما این امکان را می دهد تا با مراجعه به نمایندکی مون بلان در ایران یا هر نقطه دیگری از جهان نه تنها محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید؛ بلکه به راحتی بتوانید هدیه ای لوکس به عزیزان خود تقدیم کنید. انواع اکسسوری مون بلان یا خودکار و قلم مون بلان، نه تنها به استایل شما خاص بودن را هدیه می دهد، بلکه می تواند در قالب یک هدیه لوکس و گران قیمت برای عزیزان شما باشد.

برند مون بلان ، برند لوکسی که انتخاب اول افراد سخت پسند است

همان طور که در سراسر دنیا می توانید به فروشگاه های مون بلان مراجعه نمایید؛ می توانید انواع محصولات لوکس و پرفروش این برند را از یک نمایندگی مون بلان در ایران، همچون فروشگاه لوکس میرولانژ نیز خریداری نمایید تا خریدی مطمئن و معتبر را تجربه کنید و نه تنها از کیفیت و طراحی زیبای آن لذت ببرید، بلکه لوکس و روی مد باشید. البته این انتهای ماجرا نیست؛ با کلیک بر روی فروشگاه میرولانژ (https://mirolounge.com) ، از انواع برندهای لوکس خارجی که در ایران به فروش می رسند دیدن کنید و محصولات برندها را به سادگی با یکدیگر مقایسه نمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/s86rChsc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه