پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

آموزش رایگان زبان آلمانی بهترین راه برای یادگیری آلمانی یا هر زبان دیگری است. شما باید به اندازه کافی منظم باشید تا معلم خود شوید. در دام این فرض قرار نگیرید که فقط به این دلیل که ابزارهای مطالعه رایگان را هر زمان که بخواهید در دسترس دارید، مسلط خواهید شد. شما باید برنامه تمرینی خود را تنظیم کنید. منظم بودن و ثبات تنها عامل مهم در خودآموزی است. برخلاف کلاس های زبان پولی، نمی توانید به برنامه درسی یا برنامه کلاسی که شخص دیگری ساخته است تکیه کنید.

اگر فکر می کنید که نمی توانید به اندازه کافی به زبان آلمانی مسلط شوید و در این راه به حضور مدرسی با تجربه نیاز دارید تا در طی این مسیر در کنار شما باشد، ثبت نام و شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی در یک آموزشگاه زبان معتبر، مانند آموزشگاه زبان های خارجه ملل را پیشنهاد می کنیم.

اپلیکیشن های خود آموز زبان آلمانی

برنامه های گوشی های هوشمند آموزش زبان آلمانی

چه راهی برای یادگیری آلمانی بهتر از گوشی همراه شما است؟ در ادامه به معرفی تعدادی از اپلیکیشن های آموزش آنلاین زبان آلمانی می پردازیم.

 

دولینگو

قطعا تا به حال در خصوص دولینگو شنیده اید. آلمانی یکی از اولین دوره هایی بود که بر روی این پلتفرم منتشر و از آن زمان به بعد دائماً اصلاح و به روزرسانی شد تا آن را به یکی از قوی ترین پیشنهادات در این برنامه تبدیل کند. اگر به طور منظم از Duolingo استفاده می کنید و یادداشت ها و نظرات مربوط به هر تمرین را بررسی می کنید، شروع خوبی در زبان آلمانی خواهید داشت. نسخه وب و برنامه هر دو دارای یک بخش داستان رایگان با 120 داستان کوتاه و در دسترس هستند که توسط افراد بومی ضبط شده است.

 

FluentU

FluentU پلتفرم آموزش تعاملی تمامی زنده دنیا از جمله زبان آلمانی است. FluentU  موزیک ویدیوها، تریلرهای فیلم، اخبار و گفتگوهای الهام بخشرا می گیرد و آنها را به درس های یادگیری زبان تبدیل می کند. هر ویدیو با یک زیرنویس آلمانی تعاملی همراه است. برای مثال تعریف فوری و تلفظ، روی هر کلمه ای که نمی شناسید کلیک کنید. FluentU همچنین ویدیوهای دیگری را به شما نشان می دهد که دارای این کلمه هستند، بنابراین می دانید که چگونه از آن در هر زمینه ای استفاده کنید.

بر اساس کلماتی که کلیک کرده اید، یک تجربه یادگیری کاملاً شخصی سازی شده دریافت خواهید کرد. پس از اتمام تماشا، FluentU به شما فلش کارت و آزمون های سرگرم کننده متناسب با ویدیوها می دهد تا مطمئن شود آنچه را که یاد گرفته اید به خاطر می آورید.

 

Memrise

وقتی شروع به کار می کنید، باید مدتی برای یادگیری واژگان وقت بگذارید. برای این منظور، Memrise یک همراه عالی برای  دوره آموزش زبان آلمانی است. این یک برنامه فلش کارت بسیار شیک و موثر با صدها دوره آموزشی برای یادگیری جنبه های مختلف واژگان آلمانی است. کارکنان Memrise در واقع مجموعه ای از دوره های آموزشی آلمانی را تشکیل داده اند که شما را در موضوعات مختلف مکالمه راهنمایی می کند.

 

Lingvist

 

این یک دوره ساده و تعاملی است که به آرامی گرامر و واژگان را از طریق مثال ها به شما آموزش می دهد. با استفاده از نسخه آزمایشی رایگان، می توانید روزانه لغات جدید یاد بگیرید (کلمه3000) و یک چالش زبان روزانه را تکمیل کنید. همچنین به انجمن زبان آموزان Lingvist دسترسی خواهید داشت.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/re68wkjP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه