جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

زندگی مجردی در کنار آزادی هایی که ممکن است به همراه داشته باشد، محدودیت هایی نیز دارد. از آنجایی که ظاهر خانه های مجردی با خانه هایی که زوج در آن زندگی می کنند متفاوت است، بنابراین لوازم آشپزخانه مجردی نیز تفاوت هایی دارد. این تفاوت ها غالبا به دلیل این است که این لوازم به گونه ای طراحی شده اند که در سریع ترین زمان و با کمترین تجربه بتواند نیاز شما را به آشپزی و یا یک فنجان قهوه برطرف سازد. همانطور که می دانید آشپزی کردن نیازمند تجربه و زمان است و ممکن است افراد مجرد علاوه بر اینکه فاقد تجربه کافی در این زمینه هستند، زمان کافی برای درست کردن غذا و سایر خوراکی ها را نداشته باشند. بنابراین می توان از برخی لوازم و محصولات که عموما برقی هم هستند، در فرایند آشپزی کمک گرفت. این لوازم هم به دلیل ماهیتشان بسیار سریع و زود شسشته شده و برای استفاده بعدی آماده می گردند.

محصولات پیشنهادی و پرطرفدار بوش برای زندگی مجردی راحت تر!

در این مقاله به بررسی سه تا از پرطرفدارترین محصولات لوازم خانگی بوش می پردازیم که در زندگی مجردی بسیار پرکاربرد خواهد بود. ذکر این نکته ضروری است که این محصولات صرفا برای مجردها نبوده و از آنها می توان برای خانواده نیز استفاده کرد. اما دلیل اینکه در دسته لوازم آشپزی مجردی گنجانده شده اند، سرعت عمل و کیفیت بالای این محصولات است.

لوازم آشپزخانه مجردی شامل چه لوازمی است؟

اصولا تمامی لوازم خانگی های موجود برای زندگی مجردی و زندگی همراه با خانواده کاربرد دارد. اما از میان تمام لوازم خانگی ها سه محصول پلوپز، گریل و اسپرسوساز را انتخاب کرده ایم. دلیل انتخاب این محصولات عدم نیاز به تجربه در آشپزی است. علاوه بر قیمت مناسب، هرکدام از این محصولات برقی بوده و با برنامه های تعیین شده در آنها می توان بهترین کیفیت آشپزی را انتظار داشت. برای مثال قیمت پلوپز بوش باتوجه به برنامه ها و کیفیت برنج بسیار مقرون به صرفه بوده که در ادامه به توضیح ویژگی ها و مشخصات آن می پردازیم. گفتنی است که برخی از لوازم آشپزخانه مجردی به دلیل تنوع محصول بالا بهتر است در زمان خرید با توجه به نیاز خود خریداری کنید تا بتوانید علاوه بر صرفه جویی در هزینه خود، از تمامی برنامه ها و امکانات آن نیز استفاده کنید.

کیفیت مثال زدنی برنج با پلوپز بوش

استفاده از پلوپزها برای افراد مجرد و خصوصا آنهایی که شاغل هستند و می خواهند در کمترین زمان ممکن یک برنج خوشمزه برای غذاهای خود درست کنند، کاملا واجب و ضروری است. در بازار فعلی تعداد زیادی از برندها هستند که می توانید از آنها پلوپز خریداری کنید. پلوپز بهترین گزینه جهت پخت سریع و راحت است. تنها با فشار دادن یک دکمه می توانید پخت آسان را با پلوپز تجربه کنید. پلوپزها معمولا به سرعت گرم می شوند اما هرگز غذا را نمی سوزاند و قابلیت متعادل نگه داشتن دما را دارد.

در واقع با تنظیم انعطاف پذیر زمان و دما که جزو برنامه های پلوپز بوش است، شما می توانید این چرخه و تعادل را به خوبی حفظ کنید. همچنین یک تایمر از پیش تعیین شده نیز به منظور ارائه بهترین کیفیت و خدمات در دستگاه وجود دارد. پلوپز بوش به عنوان یکی از لوازم آشپزخانه مجردی، مجهز به یک دسته حمل برای حمل آسان است و کاسه آن نیز از جنس روکش تفلون نچسب بوده که در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد. به کمک این پلوپز بهترین نوع ته دیگ و برنج را مزه خواهید کرد.

محصولات پیشنهادی و پرطرفدار بوش برای زندگی مجردی راحت تر!

پخت سالم با گریل بوش

دستگاه گریل جهت تهیه انواع غذا با کیفیت عالی و مواد درجه یک به تولید می رسد . با این محصول دیگر نگران آشپزی نباشید و در کوتاه ترین زمان انواع غذاهای خوشمزه را با بهترین کیفیت تهیه کنید. تهیه غذا در این دستگاه توسط یک کوره مخصوص انجام می شود و همچنین نوعی صفحات کبابی شیب دار نیز به منظور تخلیه چربی برای پخت و پز کم چرب در دستگاه تعبیه شده اند. جنس صفحات کبابی در گریل بوش از آلومینیوم باکیفیت است و به راحتی تمیز می شود؛ چرا که دارای روکش نچسب نیز هستند.

 حتی اگر زمان کافی برای شستشوی دستگاه را ندارید می توانید از ماشین ظرفشویی جهت شستن آن استفاده کنید. اما با کمک تنظیمات حرارتی بالا و پایین به راحتی برای بازدهی بهتر می توانید آن را تنظیم نمایید. روی هم رفته قیمت گریل بوش به عنوان یکی از لوازم آشپزخانه مجردی با کیفیت ساخت بالا و مهم تر از آن طبخ غذای سالم مقرون به صرفه به نظر می آید.

محصولات پیشنهادی و پرطرفدار بوش برای زندگی مجردی راحت تر!

لذت به در کردن خستگی با اسپرسوساز بوش

لذت استفاده به موقع از بعضی چیزها قیمت ندارد. فرض کنین در یک روز پرمشغله به خانه آمده اید و دلتان یک اسپرسو یا قهوه می خواهد. یکی از کارهایی که  میتوان انجام داد سفارش این محصول است. اما ممکن است برای برخی مقدار قهوه و سایر مواردی مورد نظر به اندازه دلخواه نباشد. بنابراین بهترین کار استفاده از لوازم آشپزخانه مجردی دیگری به نام اسپرسو ساز است.

قیمت اسپرسوساز بوش با توجه به اینکه می توان در تهیه انواع قهوه اسپرسو، ماکیاتو، لته، آمریکانو، کف شیر، کورتادو، فلت وایت اسپرسو، کاپوچینو استفاده کرد، بسیار مناسب به نظر می رسد. اسپرسوساز بوش با کیفیت بسیار بالای خود در تهیه نوشیدنی های گرم یکی لوازم خانگی هایی است که هر فردی فارغ از مجرد یا متاهل بودن به آن نیاز دارد.

محصولات پیشنهادی و پرطرفدار بوش برای زندگی مجردی راحت تر!

خانه بوش؛ پیشنهادی برای محصولات پرطرفدار بوش

باتوجه به بررسی سه مورد از پرطرفدارترین لوازم آشپزخانه مجردی باید گفت که هرکدام از آنها به نوعی در آسان تر شدن زندگی کمک می کنند. علاوه بر آسان تر شدن، کیفیت مواد غذایی که درست می کنند با لوازم سنتی قابل مقایسه نیست. برای مثال استفاده از پلوپز نسبت به انواع قابلمه ها ته دیگ خوشمزه تر و همچنین صرفه جویی زمان بیشتری به همراه دارد. از طرف دیگر به کمک دستگاه اسپرسوساز می توانید انواع نوشیدنی های گرم را در کمترین زمان ممکن داشته باشید. با کمک گریل هم سالم ترین غذاها را نوش جان کنید.

نکته حائز اهمیت دیگر این وسایل، زمان راه اندازی و شستشوی ساده آن است. لوازم آشپزخانه مجردی تنها محدود به این سه وسیله نمی شود و می توان از لوازم خانگی چون چای ساز، میکسر، توستر و آبمیوه گیری اشاره کرد. تمامی این لوازم قابلیت این را دارند تا هم در زندگی مجردی و هم در زندگی افرادی که با خانواده خود زندگی می کنند استفاده شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tmjNDaeq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه