پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

از بین بردن جرم و چربی روی سطوح به خصوص سطوح آشپزخانه مانند سرخ کن ، هود ، اجاق گاز ، ظروف و ... یکی از دغدغه های همیشگی کاربران است. در چنین شرایطی پودر معجزه گر چربی سوز سطوح می تواند جهت چربی زدایی استفاده شود تا سطوحی صاف و براق داشته باشید. در ادامه به معرفی ویژگی های این محصول اعجازآور می پردازیم. با ما همراه شوید.

کاربرد پودر معجزه گر چربی سوز سطوح

به طور معمول ، برای از بین برندن چربی روی چدن گاز ، روی ، قابلمه های مسی ، سرخ کن ، هود ، دیواره های اطراف گاز و حتی چربی روی موتور ماشین از معجزه گر چربی سوز سطوح استفاده می کنند.

روش استفاده

2 الی 3 قاشق غذاخوری از معجزه گر چربی سوز سطوح را در 5/2 لیتر آب ولرم در ظرف پلاستیکی حل کرده و جسم را در داخل آن به مدت 45 دقیقه تا یک ساعت قرار داده و سپس سطوح را به خوبی شست و شو دهید.

چرا چربی زدایی سطوح اعمال می شود؟

روی سطوح فلزی به خصوص ظروف آشپزخانه نباید چربی وجود داشته باشد. اگر چربی به طور کامل از سطح فلز پاک نشود ، کاربردهای تصفیه سطح را نمی توان با موفقیت اعمال کرد. فرآیند چربی زدایی ممکن است از نظر شیمیایی و کاربرد متفاوت باشد. روش هایی مانند پاک کردن با پودر معجزه گر چربی سوز سطوح راحت ترین شیوه هستند. این روش برای استفاده قبل از فسفاته کردن آهن ، پوشش فسفات روی ، فسفات منگنز و پوشش کرومات مناسب است.

پودرهای معجزه گر چربی سوز سطوح چه می کنند؟

چگونه از پودر معجزه گر چربی سوز سطوح استفاده کنیم؟

فرمول قوی پودر معجزه گر چربی سوز سطوح از مواد مختلفی در محتوای خود به دست می آیند و اگر این مواد شیمیایی بدون رعایت احتیاط های لازم مورد استفاده قرار گیرند ، می توانند به سلامت انسان یا سطحی که روی آن استفاده می شوند آسیب بزنند. هنگام استفاده از این محصول رعایت موارد زیر الزامی است ؛

موارد هشدار

  • هنگام استفاده از معجزه گر چربی سوز سطوح حتما از دستکش استفاده کنید.
  • پودر را دور از دسترس کودکان قرار دهید.
  • به هیچ عنوان از آب داغ استفاده نکنید.

شما باید بتوانید تشخیص دهید که چه زمانی نیاز به استفاده از پودر معجزه گر چربی سوز سطوح گیر دارید. در برخی موارد ، این پاک کننده همه برای تمیز کردن مناطق بسیار کثیف و از بین بردن لکه های نامحلول در آب استفاده کرد.

هرگز پودر معجزه گر چربی سوز سطوح را با سایر مواد پاک کننده مخلوط نکنید

برخی از مواد شیمیایی موجود در پودر معجزه گر چربی سوز سطوح می توانند با مواد شیمیایی موجود در سایر مواد شوینده واکنش داده و گازهای سمی منتشر کنند. لذا به هیچ عنوان این پودر را با دیگر مواد پاک کننده مخلوط نکنید که این میتوانید یکی از مضرات پودر معجزه گر باشد.

اجسام را به مدت یک ساعت داخل محلول پودر معجزه گر چربی سوز سطوح بگذارید

برخی از چربی سوزها مانند ریکا سیاه معجزه گر می توانند به سرعت عمل کنند. اما گذاشتن سطوح برای مدت یک ساعت داخل محلول پودر معجزه گر چربی سوز سطوح برای کمک به حل شدن کثیفی می تواند به شما کمک کند بهترین نتیجه را بگیرید.

هنگام استفاده از پودر معجزه گر چربی سوز سطوح باید از دستکش و عینک استفاده کنید

در هنگام استفاده از پودر معجزه گر چربی سوز سطوح ، برای محافظت از سلامت دست هایتان ، استفاده از دستکش صحیح است. در عین حال ، اگر در تماس نزدیک با این محلول هستید ، باید از عینک استفاده کنید تا از آسیب دیدن چشم هایتان در اثر تبخیر مواد شیمیایی جلوگیری کنید.

اطمینان حاصل کنید که محصول سازگار با محیط زیست باشد

مواد شیمیایی موجود در برخی از حلال های روغنی ممکن است در صورت مخلوط شدن با طبیعت حل نشوند و ممکن است به حیات جانوری و گیاهی اطراف خود آسیب برسانند. اگر در حال تمیز کردن زمین هستید ، آب پودر معجزه گر چربی سوز سطوح را آماده کنید و آب را در سطل های جداگانه بشویید. بنابراین حداکثر بهداشت را دریافت می کنید و مطمئن شوید محصول از یک کارخانه پودر معجزه گر باکیفیت باشد.

حمام پودر معجزه گر چربی سوز سطوح

حمام های چربی زدایی غوطه وری پودر معجزه گر چربی سوز سطوح عموماً برای پوشش فسفات آهن ، فسفات روی و فسفات منگنز مناسب است. مدت زمان اثر کردن محلول بستگی به جنس سطوح دارد. نکاتی که در تمیز کردن باید در نظر گرفته شود غلظت ، زمان و دما است.

بسته به آلودگی روی سطح فلز ، می توان محلول پودر معجزه گر چربی سوز سطوح را در غلظت های 5 تا 50 درصد درست کرد. زمان پردازش با کاهش غلظت حمام افزایش می یابد و ممکن است 1-2 ساعت طول بکشد. کاهش غلظت حمام میزان چربی زدایی را کاهش می دهد و نیاز به افزودنی است. با استفاده از محصولات حاوی بازدارنده می توان از سایش قطعات آهنی و فولادی جلوگیری کرد.

فرآیند نانوتکنولوژی

محصول پودر معجزه گر چربی سوز سطوح مبتنی بر نانوفناوری ، با کاهش میزان ضایعات با این محصول نانوتکنولوژیکی و افزایش عملکرد خوردگی و چسبندگی رنگ ، راه حل هایی برای مشکلات ضایعات فسفات و مصرف بیش از حد آب در فرآیند تصفیه سطح شرکت ها پیدا می کند. فناوری نانو مزایای بسیار مهمی برای محصول دارد. در حالی که محصول نانوتکنولوژی کیفیت را افزایش می دهد ، مزیت بزرگی نسبت به فرآیند فسفاته سنتی از نظر اکولوژی ، ساختار سازگار با طبیعت و اقتصاد دارد.

علاوه بر این ، از آنجایی که محصول نانوتکنولوژی حاوی هیچ گونه اجزای آلی نیست ، بار COD و BOD را به صفر می رساند. این پوشش نانوسرامیکی نتایج بسیار خوبی در عملکرد چربی زدایی نسبت به به فرآیند سنتی ارائه می کند. با این محصول نوآورانه ، بهبود کل هزینه های فرآیند ، در عین افزایش کیفیت ، انرژی کمتر و راندمان بالا صورت می گیرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/siLlwX1d
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
مهرنوش :
2 سال پیش
ایامیشه داخل سینک هم گذاشت
جهانی :
1 سال پیش
آیا میشود برای شیرین کردن زیتون استفاده کرد؟
نسیم :
1 سال پیش
من ظرف روحی را دوسه ساعت داخل محلول پودر معجزه گذاشتم رنگش عوض شده و یک لایه به رنگ بژ روی کل ظرف ایجاد شده که با سیم ظرفشویی به سختی پاک میشه بعضی قسمتها هم اصلن پاک نمیشه. چطور تمیزش کنم؟
Z,m :
1 سال پیش
اصلانبایدظروف روحی باپودرمعجزه بشوری خراب میشن
الهام طرفي :
1 سال پیش
م̷ـــِْن قابلهام روتوي داخل محلولةپودر گذاشتم وچندساعت ماندن امارنگشون سياه شد باسيم زدم اصلانميفته بايد چه كنم به حالت اول برگردن?
الهام طرفي :
1 سال پیش
م̷ـــِْن قابلهام روتوي محلول پودرگذاشتم وچندساعت ماندن امارنگشون سياه شد بايد چ كنم به حالت اول برگردن?
مریم :
7 ماه پیش
یه راحل بدین من پودر معجزه ریخت توقابله‌های روحی چندساعت موندن الان سیاه شدن و مثل نمک روش مونده چیکار کنم پاک بشن خواهش میکنم کمکم کنید
Sana :
5 ماه پیش
ببخشید میشه برای ظروف مسی استفاده کرد؟
فاطمه :
3 ماه پیش
اگر از دستکش استفاده نکنی و دستام زخم داشته باشه احتمال داره این مواد سرطان زا باشه؟
مهری :
2 ماه پیش
پودر معجزه گر فقط برا گاز سطوح عالی .. ظرف رویی ی کم آبلیمو بریزید داخلش آب کم بریزی پاک میکنه
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه