دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت طلا، سکه و دلار در بازار

2 سال پیش ( 1401/1/15 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، بازار دلار، طلا و سکه، امروز نوساناتی دارد. قیمت دلار تا حدودی افزایشی است. برخی کانال های تلگرامی، نرخ دلار را بین ۲۶ هزار و ۹۸۰ تا ۲۷ هزار تومان اعلام کرده اند.

دلار فردایی نیز در این کانال ها، در همین بازه قیمتی است و تا ۲۷ هزار و ۵۰ تومان نیز افزایش یافته. روز گذشته، آغاز معاملات دلار با قیمت ۲۷,۰۵۰ تومان بود اما به تدریج کاهشی شد. کف قیمت، ۲۶,۸۲۰ و سقف آن ۲۷,۰۶۰ تومان ثبت شد. آخرین معامله فردایی نیز با نرخ ۲۶,۹۳۰ تومان انجام شد.

امروز قیمت دلار در صرافی ملی نیز با افزایش نسبت به روز گذشته، ۲۵،۳۱۱ تومان ثبت شده است.

قیمت طلا، سکه و دلار در بازار

نوسانات قیمت طلا و سکه

علاوه بر دلار، در بازار طلا و سکه نیز امروز نوساناتی وجود دارد. قیمت طلا در لحظه تنظیم این خبر صعودی است و به یک میلیون و ۲۵۸ هزار و ۱۳۲ تومان رسیده است.

قیمت سکه طرح جدید نیز اکنون روند افزایشی دارد و ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت شده است.

همچنین قیمت سکه طرح قدیم بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران در لحظه تنظیم این خبر صعودی است و با نرخ ۱۲ میلیون و ۲۳۵ هزار تومان معامله می شود.

نرخ اونس جهانی نیز در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و به قیمت ۱,۹۲۸٫۸۳ دلار معامله می شود.

آخرین اخبار از مذاکرات وین

یکی از مهم ترین مسائلی که روی بازارهای دلار، طلا و سکه در ایران اثر می گذارد مذاکرات وین است. اما آخرین اخبار از این مذاکرات چه می گوید؟

بسیاری از کنشگران سیاسی شکست مذاکرات را بعید می دانند

▫️مهمترین رویداد سیاسی به دیدار امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه با دبیرکل سازمان ملل متحد بر می گردد. در این دیدار وی تاکید کرده به توافق در وین نزدیک شدیم اما ایران پیشنهادات خود را از طریق اروپا به اطلاع امریکا رسانده است (اقتصادنیوز).

قیمت ها در بازارهای دلار، طلا و سکه تحت تاثیر اخبار مختلف نوساناتی دارد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

جدول کامل قیمت دلار و ارزهای معتبر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/myPpV4zx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه