جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

سامانه پادا یکی از سامانه هایی است که همه دانش آموزان می توانند از طریق آن کارنامه تحصیلی خود را مشاهده کنند. اما، گاهی اوقات ممکن است که دانش آموزان زمانی که می خواهند از این سامانه استفاده کنند، آن دچار مشکلاتی شود. برخی از اختلالات سامانه پادا که توسط سامانه ایران تحصیل رفع شده شامل: اختلال در تعیین پایه، مشکل در پیش ثبت نام دانش آموزان و … می باشند که پیش از این مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد کرده است.

اگر شما هم جز دانش آموزانی هستید که در هنگام ورود و یا استفاده از سایت پادا با مشکلات مختلفی رو به رو می شوید، برای رفع آن ها در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه مقاله هر آن چه که باید در رابطه با انواع اختلالات سامانه پادا و روش های رفع آن بدانید را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

 

اختلالات سامانه پادا توسط ایران تحصیل رفع شد!

 

معرفی و آشنایی با سامانه پادا

 

همان طور که در ابتدای مقاله بیان شد، سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان یا همان سامانه پادا، جز سامانه هایی است که دانش آموزان می توانند از طریق آن کارنامه خود را مشاهده کنند. البته، لازم به ذکر است تا بدانید که در آینده ای نه چندان دور قرار است تا این سایت خدمات دیگری همچون: نمایش سوابق تحصیلی هر دانش آموز را نیز به خدمات خود اضافه کند. لازم به ذکر است تا بدانید که دانش آموزان پیش از ثبت نام در این سامانه، باید در سامانه سیدا ثبت نام کنند. پس از ثبت نام در سامانه سیدا، می توانند به سایت پادا مراجعه کرده و کارنامه خود را مشاهده کنند.

دانش آموزان عزیز برای ورود به این سامانه و مشاهده کارنامه تحصیلی خود ابتدا باید pada.medu.ir را در مرورگر های سیستم و یا تلفن همراه خود جست و جو کنند. سپس، نام کاربری و رمز عبور خود را به درستی وارد نمایند. پس از آن، گزینه مشاهده کارنامه را انتخاب نموده و پس از طی کردن تکمیل فرم، نمرات خود را مشاهده نمایند. اگر می خواهید که به صورت گام به گام با نحوه دریافت کارنامه آشنا شوید، حتما با ایران تحصیل همراه باشید.

  

انواع اختلالات سامانه پادا

حال که به طور کامل با این سامانه آشنا شدید، بهتر است که شما عزیزان را با برخی از رایج ترین اختلالات این سامانه نیز آشنا کنیم. برای آشنایی با تعدادی از آن ها، در ادامه مقاله با ما همراه باشید

  • اختلال در تعیین و یا وقفه پایه (منظور از وقفه پایه، دانش آموزانی هستند که بنا به برخی از دلایل موجه یکسان نتوانستند درس بخوانند.)
  • مشکل و اختلال در نقل و انتقال دانش آموزان(دانش آموزانی که می خواهند مدرسه خود را عوض کنند.)
  • مشکل در هنگام پیش ثبت نام دانش آموزان پایه دهم و هفتم
  • اختلال در زمان ثبت نام دانش آموزان پیش دبستانی و پایه اول مدارس شاهد
  • نابسامانی و مشکل در هنگام مشاهده کارنامه تحصیلی و دریافت کارت امتحانی

علاوه بر موارد نام برده گاهی اوقات نیز ممکن است که سایت پادا در زمان بازیابی کلمه عبور و یا در هنگام ارزیابی حرکتی سواد دانش آموزان دچار مشکل شود. برای دانستن و آگاهی از دلایل ایجاد این اختلالات و روش های حل آن ها، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

 

اختلالات سامانه پادا توسط ایران تحصیل رفع شد!

انواع دلایل اختلالات سامانه پادا و روش های رفع آن ها

سامانه پادا نیز همانند سایر سامانه ها ممکن است که دچار اختلالات مختلفی شود. اختلالات به وجود آمده توسط این سامانه، دارای دلایل متعددی می باشند. برخی از رایج ترین دلایل اختلالات سامانه پادا و روش های رفع آن ها، شامل موارد زیر می باشند:

 

شلوغ بودن سایت پادا

یکی از رایج ترین دلایلی که سبب می شود تا سامانه پادا دچار اختلال شود، شلوغ بودن آن است. در واقع، در برخی از ساعات شبانه روز، دانش آموزان اغلب به سراغ این سایت می روند که این اتفاق سبب شلوغ شدن این سایت می گردد. بنابراین، هنگامی که تعداد زیادی دانش آموز به سامانه پادا مراجعه کنند، این سایت دچار اختلال خواهد شد. برای رفع این مشکل بهتر است که دانش آموزان در ساعتی دیگر مجدد به سراغ این سایت بروند.

 

اشتباه در زمان ثبت نام

گاهی اوقات ممکن است که دانش آموزان در هنگام ثبت نام شماره تلفن، نام کاربری و … خود را اشتباه وارد کرده باشند. در این صورت این سایت به آن ها اجازه ورود نمی دهد. در واقع، تمامی اطلاعات درج شده در سامانه پادا باید با اطلاعات درج شده در سامانه سیدا یکسان باشد. برای رفع این مشکل دانش آموزان می توانند به صورت حضوری به مدارس خود مراجعه کرده و از مدیر خود برای رفع این مشکل کمک بخواهند. علاوه بر این، دانش آموزان می توانند با همکاران ما در ایران تحصیل تماس بگیرند تا از طریق پشتیبانی این سایت به آن ها یاری رسانند.   

 

فعال و روشن بودن فیلترشکن سیستم یا تلفن همراه

یکی دیگر از دلایلی که سبب می شود تا سایت پادا دچار اختلال شود، روشن بودن فیلترشکن است. زمانی که فیلترشکن روشن باشد، این سایت دچار اختلال شده و به هیچ وجه بالا نمی آید. زیرا، سایت پادا یک سایت ایرانی است و کاربران خارجی نمی توانند به آن وارد شوند. زمانی که فیلترشکن روشن باشد، گوگل فرد را به عنوان فردی خارج محسوب کرده و سایت را برای او باز نمی کند. بنابراین، بهتر است تا افراد برای رفع مشکل خود، وی پی ان را خاموش نمایند.

 

مناسب نبودن یا پر بودن حافظه مرورگر

مناسب نبودن مرورگر نیز ممکن است که سبب ایجاد اختلال در سامانه پادا شود. علاوه بر این، ممکن است که حافظه مرورگر مورد استفاده، پر شده باشد. لذا، می توان پر بودن حافظه و مناسب نبودن مرورگر را نیز به عنوان دلایل اصلی به وجود آمدن اختلال سایت پادا دانست. دانش آموزان برای برطرف کردن این مشکلات می توانند مرورگر خود را تعویض کنند. به طور مثال: اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده می کنند، مرورگر کروم را جایگزین کنند. همچنین، اگر از مرورگر کروم استفاده می کنند، بهتر است زین پس از مرورگر فایرفاکس استفاده نمایند.

 

عدم بروزرسانی سامانه پادا

لازم به ذکر است تا بدانید که سامانه پادا سامانه ای می باشد که به تازگی تاسیس شده است. به همین دلیل، نیاز است تا این سامانه به طور مداوم بروزرسانی شود. عدم بروزرسانی این سامانه سبب بروز اختلالات مختلفی در این سامانه می گردد. بنابراین، بهتر است که برای جلوگیری از بروز اختلالات سامانه پادا و یا رفع آن ها، به طور مداوم این سایت را بروزرسانی کنند.

 

اختلالات سامانه پادا توسط ایران تحصیل رفع شد!

 

سوالات پیرامون اختلالات سامانه پادا

  • برای دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان به چه سامانه ای باید مراجعه نماییم؟

سامانه pada.medu.ir در اختیار کلیه دانش آموزان و اولیای آنان قرار دارد.

  • برای ورود به سامانه پادا چه اقدامی باید انجام دهیم؟

ابتدا بر روی لینک سامانه پادا کلیک نموده و سپس نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید.

  • آیا امکان ورود به سامانه آنلاین پرونده دانش آموزی وجود دارد؟

با توجه به اینکه کارنامه تنها در زمان خاصی بر روی سامانه قرار می گیرد، لذا کارنامه تنها در همین زمان قابل مشاهده خواهد بود.

  • علت عدم ورود به سامانه پادا پرونده دانش آموزی چیست؟

رمز عبور و یا نام کاربری شما ممکن است اشتباه باشد و همچنین چنانچه فیلتر شکن شما روشن باشد، امکان ورود را نخواهید داشت.

 

تلفن و شماره های تماس پشتیبانی سایت پادا

سایت ایران تحصیل در تلاش است تا شما دانش آموزان عزیز در هنگام ورود و استفاده از این سایت با هیچ مشکلی رو به رو نشوید. اما، اگر بنا به هر دلیلی در زمان ورود به این سایت و یا در هنگام استفاده از آن با مشکلی رو به رو شدید، نگران نباشید. زیرا، می توانند با همکاران ما تماس گرفته و مشکلات خود را بیان کنید. همکاران ما در همان لحظه نسبت به برطرف کردن مشکل شما اقدام خواهند کرد.

 

جدیدترین اخبار پیرامون سامانه پادا

ثبت نام حضوری دانش آموزان دوره ابتدایی در مدارس، در صورت بروز مشکل در «سامانه پادا»

رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: والدین می  توانند در صورت بروز برخی مشکلات در سامانه پادا (پرونده الکترونیکی دانش آموزی) برای ثبت  نام فرزندان خود، به صورت حضوری به مدارس مراجعه کنند. سیاست آموزش و پرورش ثبت نام حداکثری در مدارس است. هیچ دانش  آموزی نباید به دلیل مشکلات سامانه، از ثبت نام جا بماند.

چه دانش آموزانی باید در سامانه پادا ثبت نام کنند؟

محمود حبیبی، مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، درباره وضعیت ثبت  نام دانش  آموزان در سامانه پادا، اظهار کرد: فقط برخی از دانش آموزان می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. آن دسته از افرادی موظف هستند به سامانه پادا مراجعه کرده و ثبت  نام کنند که پایه  های ورودی اول، هفتم و دهم هستند، زیرا مدرسه  شان تغییر می  کند. وی ادامه داد: دانش  آموزان میان پایه، در صورتی که در همان مدرسه  ای که در سال تحصیلی ۱۴۰۰ ـ ۱۳۹۹ درس خواندند، بخواهند به پایه بالاتر بروند نیازی به ثبت  نام ندارند. در واقع، آن ها به صورت خودکار در ۲۰ مرداد امسال، این ارتقای پایه را برایشان اعمال می  کنیم.

ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان ابتدایی در لرستان

فرید بهرامی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت: طرح ارتقای سواد حرکتی در سه مرحله اجرا می  شود. در مرحله اول والدین با انجام آزمون  هایی از دانش آموزان، رکورد های اولیه آنان را در سامانه پادا ثبت می  کنند. در پایان این مرحله که تا اواخر آبان فرصت دارند نتایج حاصل از آزمون  ها تحلیل و تفسیر می شود و کارنامه سواد حرکتی دانش آموزان صادر خواهد شد

 

خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با اختلالات سامانه پادا و روش های برطرف کردن آن ها آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که برای رفع این مشکلات حتما از افراد با تجربه و ماهر کمک بگیرید. همکاران ما در سایت ایران تحصیل مدت ها است که موفق شده اند تا مشکلات سامانه پادانا را رفع کنند. بنابراین، می توانید با خیال راحت با ما تماس بگیرید و مشکلات خود را بیان کنید. علاوه بر این، شما عزیزان می توانید برای ما کامنت بگذارید، همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن شما را یاری خواهند کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Hsq4GZKn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه