جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

توری فرنگی و کاربردهای آن:

 

توری فرنگی از مفتول گالوانیزه گرم تولید میشود.دارای استحکام زیادی است، ظاهر خوبی داشته و بنابراین جهت حصارکشی منطقه های مختلف از این نوع توری فلزی استفاده های بسیاری می شود. توری فرنگی مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب دارد از این رو برای استفاده از مناطق شرجی بسیار مناسب است. توری فرنگی در دو نوع چشمه ریز و چشمه درشت تولید می شود. نوع اول این توری ها دارای چشمه هایی با ابعاد ۴ سانتی متر و نوع دوم دارای چشمه هایی با ابعاد ۵ سانتی متر است. هر چه ابعاد چشمه کوچکتر باشد، مقدار مفتول به کار رفته بیشتر است. در نتیجه وزن و قیمت توری بالاتر می رود، توری فرنگی چشمه ریز وزن و قیمت بیشتری نسبت به توری فرنگی چشمه درشت دارد.

 

توری فرنگی جهت ساخت قفس حیوانات، حصارکشی باغ ها در کشاورزی، حصارکشی ساختمان ها، حصارکشی فرودگاه ها و ترمینال ها و حضارکشی محوطه های ورزشی کاربرد دارد.

 

توری مرغی و کاربردهای آن:

 

از ویژگی های بارز توری مرغی انعطاف پذیری و استحکام بالای آن است. به دلیل همین ویژگی، قابلیت شکل گیری به هر صورتی که مدنظر کاربر باشد را دارد. از آن جایی که توری های مرغی دارای مفتول های نازکی هستند، برای ساخت قفس حیوانات مناسب است. توری مرغی تهویه مناسبی را برای حیوانات داخل قفس به وجود می آورد. این توری همچنین از فرار حیوانات از داخل قفس جلوگیری می کند. البته لازم به ذکر است توری مرغی ویژگی های خوب و قیمت ارزان تری نسبت به دیگر توری های فلزی دارد. بنابراین تنها برای ساخت قفس حیوانات استفاده نشده و برای پوشش سقف سوله ها و زیرسازی گچ و کاشی نیز کاربرد دارد. 

 

شباهت ها و تفاوت های توری مرغی و فرنگی:

 

توری مرغی و فرنگی هر دو دارای چشمه های شش ضلعی هستند. به همین دلیل از نظر ظاهری به هم شباهت بسیاری دارند. ولی تنها ظاهر این دو نوع توری فلزی به هم شبیه بوده و از نظر ضخامت مفتول و سایز چشمه با هم تفاوت های بسیاری دارند. ضخامت مفتول استفاده شده در توری فرنگی بیشتر از توری مرغی است. به همین دلیل توری مرغی نازک تر و سبک تر است. همین تفاوت توری مرغی و فرنگی باعث می شود قیمت توری فرنگی و قیمت توری مرغی متفاوت باشد.

 

دیگر تفاوت توری مرغی و فرنگی به سایز چشمه های این دو توری مرتبط است. این تفاوت در بیشتر بودن ابعاد چشمه توری فرنگی نسبت به ابعاد چشمه توری مرغی خود را نشان می دهد. ضخامت بیشتر و ابعاد چشمه بزرگ تر توری فرنگی نسبت به توری مرغی موجب مقاومت بالاتر توری فرنگی نسبت به توری مرغی شده است. از دیگر تفاوت های بارز بین توری فرنگی و توری مرغی در اندازه های عرض تولیدی آن هاست. توری فرنگی در عرض های ۱۲۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی متر و توری مرغی در عرض ۹۰ و ۱۲۰ سانتی متر تولید می شود.

 

تفاوت قیمت توری فرنگی و توری مرغی:

 

توری مرغی و توری فرنگی هر دو از توری های شش ضلعی هستند که به دلیل استحکام بالا و ظاهر زیبا در صنایع مختلفی کاربرد دارند. به دلیل ظاهر خوب توری فرنگی و استحکام بالای آن کاربرد بسیاری در حصارکشی دارد. توری مرغی نیز به دلیل انعاطف پذیری خوب و ظاهر زیبایی که دارد برای ساخت قفس حیوانات مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که در پی خرید توری فرنگی یا توری مرغی هستید، می توانید در بخش محصولات سایت آراد آهن انواع مختلفی از توری فرنگی و توری مرغی را مشاهده و مقایسه کنید. با توجه به تفاوت ها و شباهت های بین این دو توری بهتر است قبل از خرید توری فرنگی و مرغی کاملا با ویژگی های هر دو این توری ها آشنا شوید، تا توری مناسب با کاربردی که مدنظر دارید را انتخاب کنید.

 

توری فرنگی یک توری گالوانیزه بوده که در مقابل زنگ زدگی و رطوبت هوا بسیار بادوام است. این توری درجه یک در اکثر شرایط جوی کارایی دارد و استفاده می شود. در این صفحه می توانید قیمت توری مرغی فرنگی در انواع مختلف را ببینید.

 

در نگاه اولیه به این محصول فکر می کنید توری مرغی ست؛ زیرا مانند توری مرغی چشمه های شش گوش یا لانه زنبوری دارد، اما این توری با توری مرغی تفاوت هایی دارد؛ ازجمله:

 

۱. مفتول فرنگی از نوع مرغی کلفت تر است.

 

۲. ابعاد روزنه های توری فرنگی به نسبت توری مرغی بزرگ تر بوده و دارای مقاومت بیشتری می باشد.

 

در مقایسه با گابیون، توری فرنگی،ضخامت کمتری دارد. از آنجا که توری گابیون ضخامت بیشتری دارد ، اندازه چشمه های آن بیشتر بوده و مقاومت بالاتری دارد.

 

در مقایسه با فرنگی گابیون، توری فرنگی دارای ضخامت کمتری بوده، فقط ظاهر چشمه های هر دوی آنها شبیه به هم و شش ضلعی ست.

 

درکل تقاوت بین این توری با فرنگی گابیون و توری سنگ یا توری گابیون در ضخامت و کاربرد آن هاست.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/u7hRktFq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه