شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

انتشارات جعفری نوین؛ بهترین و ساده ترین راه برای خرید کتاب پزشکی

با انتشارات جعفری نوین، دیگر نگران پیدا کردن کتاب های تخصصی رشته های پزشکی نباشید. شما می توانید تنها با مراجعه به فروشگاه کتاب جعفری نوین، کتاب پزشکی تخصصی خود را پیدا کرده و به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن خریداری کنید. تنها کافیست که به سایت www.jafaripub.com مراجعه کنید.

شما می توانید در سایت انتشارات جعفری نوین انواع کتاب های تخصصی رشته پزشکی از کتاب های لاتین پزشکی گرفته تا آزمون های بین المللی، علوم پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و مامایی، پیراپزشکی و ... را به راحتی پیدا کرده و به ساده ترین شکل ممکن خریداری کنید؛ سپس درب منزل خود تحویل بگیرید.

انواع کتاب های تخصصی علوم پزشکی در فروشگاه انتشارات جعفری نوین

انتشارات جعفری نوین؛ بهترین و ساده ترین راه برای خرید کتاب پزشکی

علوم پزشکی، رشته ای است که مستقیما با سلامت جامعه سر و کار دارد و مطالعه راجب مفاهیم و مبانی این رشته بسیار حائز اهمیت است. مطالعه رفرنس ها و کتاب علوم پزشکی سطح آگاهی و اطلاعات دانشجو و دانش پژوه را در این زمینه افزایش می دهد. پزشکان نیز با مطالعه ی رفرنس ها و کتاب علوم پزشکی در چاپ و ویرایش های جدید اطلاعات خود را بروز تر می کنند.

از جمله کتاب علوم پزشکی می توان به فیزیک پزشکی اشاره کرد این کتاب دارای دو رفرنس با تالیف دکتر عقابیان و کامرون که مترجم فیزیک پزشکی کامرون دکتر عقابیان است. دانشجویان مامایی و پزشکی از رفرنس دکتر شوشتریان هم استفاده می کنند محتوای این کتاب علوم پزشکی درباره ی کاربرد فیزیک در پزشکی است.سونوگرافی، رادیوگرافی و... شامل کاربرد های فیزیک در پزشکی است. آناتومی گوش، آناتومی چشم یا گردش خون و مواردی دیگر در حیات بشر موضوع بحث فیزیک پزشکی است. برای مشاهده قیمت و خرید این کتاب علوم پزشکی به صفحه جعفری نوین مراجعه کنید.

کتاب medical terminology، برای درس زبان تخصصی مورد استفاده دانشجویان قرار می گیرد. در این کتاب مبحث هایی وجود دارد که ترجمه ان بر عهده دانشجو است. یک کتاب راهنما برای کمک به تسلط مفاهیم و ترجمه درست کتاب  medical terminology برای دانشجویان وجود دارد. هر دو کتاب را می توانید از فروشگاه اینترنتی معتبر جعفری نوین خریداری کنید.

آموزش فیزیولوژی پزشکی بسیار دارای اهمیت این علم روزافزون در حال پیشرفت است. علم فیزیولوژی بررسی اعمال حیاتی موجودات زنده است و از مهم ترین شاخه های پزشکی است. کتاب معتبر فیزیولوژی که در دانشگاها تدریس می شود کتاب علوم پزشکی گایتون است. در ادامه مقاله راجب این کتاب و نحوه تهیه آن صحبت می کنیم با ما همراه باشید.

تمامی کتاب های فیزیولوژی گایتون در انتشارات جعفری نوین

انتشارات جعفری نوین؛ بهترین و ساده ترین راه برای خرید کتاب پزشکی

یکی از منابع معتبر علوم پزشکی و زیست شناسی در دنیا کتاب فیزیولوژی گایتون است این کتاب برای داوطلبان کارشناسی ارشد علوم پزشکی و علوم پایه هم مورد استفاده قرار می گیرد. اولین بار این کتاب در سال 1956 به دست آرتور گایتون نوشته شد. این کتاب با بیانی روشن و واضح متمرکز بر روی مطالب بالینی و پیش بالینی است. هشت چاپ این کتاب علوم پزشکی نوشته خود دکتر گایتون است. شما می توانید انواع کتاب های پزشکی را از فروشگاه انتشارات جعفری نوین خریداری کنید.

دکتر مایکل هال یک پزشک داخلی، قلب و فیزیولوژی است وی قسمت هایی از چاپ 9 و 10 را برعهده است. دکتر هال در چاپ چهاردهم نسخه کتاب درسی فیزیولوژی تفکر و بینش های جدیدی ارائه کرد دکتر هال هدف داشت تا به دانش آموزان خود این مطلب را ارائه دهد که چگونه سلول ها، بافت ها و اندام های مختلف در بدن انسان برای حفظ زندگی باهم در تعامل اند.

کتاب فیزیولوژی پزشکی نشان دهنده عظمت بدن انسان و چگونگی کار اندام ها با هم است. کتاب علوم پزشکی گایتون زبان اصلی 2021 معتبرترین رفرنس فیزیولوژی در جهان است شما می توانید این کتاب را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از سایت جعفری نوین بصورت اینترنتی خریداری کنید.

فصل های کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون 2021 را برای شما قرار می دهیم که شامل...

مقدمه فیزیولوژی، فیزیولوژی غشاء عصب و عضله، فیزیولوژی قلب، گردش خون، کلیه ها و مایعات، دستگاه تنفس،فیزیولوژی فضانوردی و غواصی در اعماق دریا، دستگاه عصبی، فیزیولوژی دستگاه گوارش، تنظیم متابولیسم و دمای بدن، غدد درون ریز و تولید مثل و در آخر فیزیولوژی ورزش عنوان های کتاب گایتون هستند.

برای سفارش کتاب علوم پزشکی گایتون به سایت انلاین جعفری نوین سر بزنید.

حضور پررنگ انتشارات جعفری نوین در نمایشگاه کتاب پزشکی

 دانشجویان و دانش پژوهان در حوزه پزشکی و پیراپزشکی همیشه دغدغه ی یافتن کتاب و رفرنس های معتبر را دارند از این رو ما برای حل کردن این دغدغه سایت اینترنتی جعفری نوین را پیشنهاد می دهیم. با مراجعه به سایت جعفری نوین به نشانی www.jafaripub.com نمایشگاهی از کتاب علوم پزشکی و پیراپزشکی را در دست دارید. این سایت کتاب های نو با قیمت مناسب را به همراه دارد و شما نگرانی در پیدا نکردن کتاب علوم پزشکی مد نظر خود ندارید.با خرید آنلاین کتاب در وقت خود صرفه جویی می کنید و کتاب علوم پزشکی با انتشارات معتبر و قیمت مناسب را درب منزل تحویل می گیرید.

انتشارات جعفری نوین، یک نمایشگاه کتاب پزشکی آنلاین برای دانشجویان علوم پزشکی است. کتاب های موجود در این سایت شامل انواع کتاب های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، مامایی، داروسازی، پیراپزشکی است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/JUJgoFlK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه