سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

از گیاهان محصولات مختلفی همچون عرقیات گیاهی به دو روش سنتی و صنعتی بدست می ­آید که مصرف آنها از گذشته تاکنون در بین ایرانیان مرسوم بوده با این تفاوت که امروزه بیش از گذشته می­ توان از فواید آنها آگاه بود و راحت تر از گذشته آنها را تهیه نمود زیرا می­ توان با جستجو در اینترنت درباره خواص درمانی عرقیات گیاهی اطلاعات زیادی را کسب نمود و هم می ­توان از فروشگاه های اینترنتی مجاز برای خرید اقدام نمود. از جمله فروشگاه­ های اینترنتی که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت می ­کند فروشگاه هیرودنا با یک دهه سابقه فعالیت مستمر می­ باشد. از این­ رو در این مقاله به معرفی محصولات و خرید عرق، هیرودنا می­ پردازیم.

 

خرید عرق اصل گیاهی و عرق ترکیبی از فروشگاه هیرودنا

 

خرید عرقیات از فروشگاه هیرودنا

قبل از اینکه درباره خرید عرق، هیرودنا صحبت کنیم بهتر است به مزایای استفاده از محصولات گیاهی بپردازیم. عرقیات گیاهی هر یک با توجه به ترکیبی که دارند خواص متفاوتی هم دارند که از آنها برای کاهش درد، درمان بیماری و از بین بردن برخی از علائم استفاده می­ کنند. این نوع عرقیات ضمن اینکه فواید مثبتی برای سلامتی افراد به همراه دارند از لحاظ هزینه نیز مقرون بصرفه هستند؛ برخلاف داروهای شیمیایی که دارای قیمت ­های بالاتری هستند. دیگر اینکه این محصولات عوارض جانبی را برای بیماران به همراه ندارند مگر اینکه ناب­جا و بیش از حد مصرف شوند که در آنصورت مشکلاتی را ایجاد خواهند کرد. از طرفی برای خرید عرقیات نیازی به مراجعه به پزشک ندارید گرچه مشورت با یک پزشک طب سنتی برای اطمینان بیشتر می ­تواند مفید باشد اما بیشتر اطلاعات لازم، بطور معمول در سایت­ های اینترنتی وجود دارد و اشخاص می ­توانند برای خرید عرق، هیرودنا این گونه اطلاعات را از طریق سایت یا پزشک خود بدست بیاورند و از فواید و مضرات هر یک مطلع و سپس برای خرید اقدام کنند.

 

 

عرق نعناع: نعناع از گیاهان معطر با طعم دلپذیر می­ باشد که در اشکال گوناگون از قبیل عرق نعناع مورد مصرف قرار می ­گیرد که طبق نظر اطبا سنتی خواص زیادی مانند کمک به بهبود مشکلات گوارشی، رفع سردردهای میگرنی، دل درد، خوشبو کردن دهان و از بین بردن میکروب­ های دهان، بهبود گرفتگی سینوس، ضد خستگی و افسردگی، تسکین ­دهنده، تسکین برخی از علائم سرماخوردگی و گرفتگی بینی و... دارد با این وجود کسانی که مشکل ریفلاکس معده دارند نباید از این نوع عرق گیاهی استفاده کنند.

عرق بهار نارنج: از دیگر محصولاتی است که در لیست خرید عرق، هیرودنا وجود دارد و دارای خواص درمانی مانند درمان ناراحتی های معده، کمک به کاهش وزن، تسکین اعصاب، کمک به تقویت خواب، تنظیم سطح فشار خون، براق کردن مو، کمک به کیفیت پوست، بهبود زخم حیوان خانگی و بهبود علائم یاسگی می ­باشد از عرق بهار نارنج بصورت ترکیبی می ­توان با گلاب و آب در فصل تابستان یا با عرق بیدمشک برای درمان سردردهای عصبی و میگرنی و همینطور درمان ناراحتی­ های روحی استفاده کرد. نکته اینکه بیش از حد از این محصول استفاده نکنید زیرا برای سلامت شما بسیار خطرآفرین است.

خرید عرق کاسنی : از دیگر محصولات اصل و با بسته ­بندی مناسب این فروشگاه می ­باشد که در لیست خرید عرق، هیرودنا موجود است. این محصول به بهبود سلامت قلب، درمان یبوست، تقویت سیستم ایمنی، کاهش درد آرتریت، بهبود عملکرد کلیه­ ها، کاهش مشکلات گوارشی و معده، کمک به تنظیم سیکل­ های ماهانه خانم ­ها، کاهش قند خون، پتانسیل ضدسرطان و کاهش وزن بدن کمک می ­کند.

عرق گلاب: این محصول دارای خواصی مانند پیشگیری و درمان عفونت، درمان گلو درد، بهبود بینایی و رفع خستگی چشم، درمان مشکلات گوارشی، از بین بردن باکتری­ های دهان و دندان، برطرف کردن بوی بد دهان، تسکین التهاب و سوزش پوست، خاصیت ضدعفونی­ کنندگی و ضدباکتریایی، پیشگیری از آلزایمر، تقویت خلق­ وخو، ضدافسردگی و اضطراب، خاصیت ضد پیری و کمک به تسکین سردرد می­ باشد. این محصول هیچ عوارض جانبی به همراه ندارد بجز موارد استثنائی که ممکن است باعث حساسیت در فرد شود. علاوه بر عرقیات گیاهی ذکر شده محصولات دیگری در لیست خرید عرق، هیرودنا وجود دارد که می ­توانید آنها را در سایت فروشگاه مشاهده کنید.

 

خرید عرق اصل گیاهی و عرق ترکیبی از فروشگاه هیرودنا

 

 

نکات لازم برای خرید عرق

لازم بذکر است برای خرید عرق برای خود یا دیگران به معتبر بودن شرکت یا سایت موردنظر توجه کنید زیرا اثرگذاری این نوع محصولات علاوه بر انتخاب درست آنها به خالص بودن آن­ها نیز بستگی دارد. همچنین زنان باردار و شیرده بهتر است قبل از خرید هر نوع محصول گیاهی و دارویی حتماً با یک پزشک مشورت کنند و در صورت بی­ ضرر بودن برای خرید عرقیات گیاهی اقدام کنند زیرا ممکن است باعث خونریزی یا سقط جنین شود. در پایان اگر قصد خرید عرق، هیرودنا را دارید می ­توانید به سایت https://herodena.com مراجعه کنید. در این فروشگاه اینترنتی محصولاتی همچون عسل کوهی، عرق ترکیبی کلیه، عرق شاتره، عرق نسترن، عرق بیدمشک و... با بسته ­بندی و قیمت مناسب ارائه می­ شود و چون خرید عرق، هیرودنا بصورت اینترنتی ثبت می ­گردد بنابراین در هر ساعات شبانه­ روز می ­توانید برای سفارش خرید عرق اصل اقدام کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/n6fHuFSq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه