شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

کدام محصولات بهداشتی را بعد از رنگ موهایمان استفاده کنیم؟

استفاده مداوم از رنگ مو، باعث آسیب رسیدن به ریشه و ساقه مو می شود. بر این اساس لازم است بعد از رنگ کردن موها از محصولات متناسب با موهای رنگ شده استفاده کنیم تا آسیب کمتری به موها وارد شود. این روزها به دلیل تنوع در محصولات آرایشی و بهداشتی موجود در بازار، کمی انتخاب سخت شده است.

ترکیبات شیمیایی موجود در رنگ مو، باعث آسیب به بافت مو می شود و بعد از گذشت مدت زمانی، خشک شدن مو و موخوره آن را به دنبال دارد. به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم گرفتیم به معرفی محصولاتی بپردازیم که جهت استفاده بعد از رنگ کردن موها مناسب هستند.

بهترین محصولات بهداشتی توصیه شده بعد از رنگ کردن مو

رنگ کردن و دکلره کردن موها یکی از اقداماتی است که ممکن است در طولانی مدت، آسیب های جدی به موهای شما وارد کند. بنابراین در این دوره نیاز است خیلی بیشتر از قبل نسبت به مراقبت از موهای خود حساسیت نشان دهید. استفاده از شامپوهای مناسب موهای رنگ شده، نرم کننده مو، ماسک مو، کرم مو و شامپوهای تثبیت کننده رنگ مو و تغذیه کننده در این مدت بسیار توصیه می شود.

در واقع با توجه به این که رنگ کردن موها باعث خشک شدن و وز شدن ساقه های مو می شود، استفاده از این محصولات نقش مؤثری در حفظ رطوبت مو و تقویت آن خواهد داشت.

استفاده از کرم مو مناسب موهای رنگ شده

کدام محصولات بهداشتی را بعد از رنگ موهایمان استفاده کنیم؟

کرم موها از دسته محصولات مراقبتی هستند که خاصیت ترمیم کنندگی فوق العاده ای دارند. استفاده از این محصولات بعد از رنگ کردن موها باعث ترمیم موهای خشک و آسیب دیده می شود. استفاده مداوم کرم موها برای موهای رنگ شده، زیبایی، درخشندگی و خوش حالت شدن موها را به دنبال دارد. کرم موی آبرسان پنتن از بهترین کرم موهایی است که بعد از رنگ کردن موها می توانید از آن استفاده کنید. نحوه استفاده از این کرم ها بسیار راحت است و بعد از مصرف نیاز به شستن موها نیست. جهت استفاده از این کرم ها، بعد از شستن موها و خشک کردن آن با استفاده از حوله، موهای نمدار خود را به دو قسمت تقسیم کنید و با استفاده از دستان خود، دو قسمت موهای تان را به کرم آغشته کنید. در نهایت کل موهای خود را ماساژ دهید و از لطافت و درخشندگی آن لذت ببرید.

از ویژگی های کرم موهای پنتن، خاصیت حجم دهندگی، درخشان کنندگی و افزایش شفافیت مو در موهای رنگ شده است.

ویژگی های کرم موهای پنتن

اصلی ترین ویژگی های این محصولات از برند پنتن که باعث شده در شمار پرفروش ترین ها قرار بگیرند، به شرح زیر هستند:

نرم کنندگی

آبرسانی

مرطوب کنندگی

حالت دهنده موها

سبک و بدون اثر چربی یا سنگینی روی موها

ترمیم کنندگی موهای خشک و آسیب دیده

شامپو مناسب موهای رنگ شده

استفاده از شامپو موی رنگ شده با توجه به فرمولاسیونی که دارد، جهت ایجاد نرمی و لطافت مو بسیار مؤثر است. از طرفی به دلیل این که اکثر شامپوهای مناسب موهای رنگ شده فاقد سولفات هستند، از خاصیت تثبیت کنندگی رنگ مو نیز برخوردار هستند.

سولفات ها از پاک کننده های قوی هستند که باعث از بین رفتن چربی طبیعی پوست و موی سر می شوند. استفاده از این شامپوها باعث کمرنگ شدن رنگ مو می شود بنابراین با مصرف شامپوهای تثبیت کننده و مناسب موهای رنگ شده، تا حدودی می توان به حفظ سلامتی و زیبایی موهای خود کمک کنیم.

استفاده از ماسک مو

کدام محصولات بهداشتی را بعد از رنگ موهایمان استفاده کنیم؟

یکی دیگر از محصولاتی که مصرف آن بعد از رنگ کردن موها توصیه می شود، استفاده از ماسک مو بدون سولفات است. استفاده از ماسک موها باعث تغذیه بهتر و آبرسانی موهای رنگ شده می شود. عموماً ماسک موها حاوی ترکیباتی از مواد مغذی مانند ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها هستند که خاصیت نرم کنندگی و درخشندگی فوق العاده ای دارند.

از ویژگی های یک ماسک مو مناسب موهای رنگ شده می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کمک به تثبیت و درخشندگی رنگ مو
  • آبرسانی مناسب موهای رنگ شده
  • جلوگیری از بروز خشکی مو، شکنندگی و موخوره
  • کمک به خوش حالت شدن موهای رنگ شده

یکی از بهترین انواع ماسک مو برای موهای رنگ شده، ماسک مو ترمیم کننده لافارر است که برای تقویت و ترمیم موهای رنگ شده بسیار مناسب است. این ماسک حاوی روغن زیتون و عصاره آلوئه ورا است که در تثبیت رنگ مو و درخشان کردن آن بسیار مؤثر است. ماسک لافارر همچنین در ترمیم کراتین آسیب دیده مو نقش به سزایی دارد.

ماسک های مو، متناسب با نوع آن ها، دستورالعمل های متفاوتی جهت استفاده دارند. به عنوان مثال برخی از آن ها جهت استفاده بعد از شستن موها مناسب است و تنها نیاز است ۳ تا ۵ دقیقه بر روی موها بماند. در صورتی که برخی دیگر را می توان بر روی موهای خشک و در مدت زمان بیشتری استفاده کرد.

استفاده از نرم کننده مو

یکی از محصولات پرطرفدار، به ویژه برای افراد با موهای رنگ شده، نرم کننده های مو هستند. با توجه به این که در ترکیبات نرم کننده ها، از ترکیبات روغنی و امولینت استفاده می شود در نتیجه باعث نرم شدن و آبرسانی بهتر مو می شود.

نرم کننده مو فاقد سولفات باربارا از نرم کننده های پرطرفداری است که در آبرسانی و لطافت موها بسیار مؤثر است. این نرم کننده حاوی روغن آرگان است و برای تقویت موهای خشک و آسیب دیده مناسب است. نرم کننده مو باربارا درخشندگی و زیبایی منحصربه فردی به موهای شما می بخشد.

جمع بندی

رنگ کردن مو یکی از راه هایی است که بسیاری از افراد، به خصوص خانم ها جهت زیبایی موهای خود انجام می دهند. به همان اندازه که انتخاب یک رنگ موی با کیفیت و خوش رنگ اهمیت دارد، مراقبت از موهای رنگ شده نیز به همان اندازه حائز اهمیت است.

این روزها محصولات آرایشی و بهداشتی متنوعی جهت مراقبت از موهای رنگ شده وارد بازار شده است. به همین دلیل ممکن است انتخاب یک محصول مرغوب که باعث تقویت و زیبایی بیشتر موهای رنگ شده باشد، کمی سخت به نظر برسد. ما در این مطلب به معرفی چند مورد از محصولاتی که برای موهای رنگ شده مفید هستند، پرداختیم. جهت اطلاع از جزئیات بیشتر این محصولات و موارد مشابه دیگر می توانید به سایت اینترنتی آرایشی و بهداشتی موتن رو مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sqyEYy5p
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه