چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

متنوع ترین انواع تاج گل ترحیم و نمایشگاهی

تاج گل ترحیم

یکی از سنت های پسندیده و قدیمی در ایران و صد البته در سرتاسر دنیا، ارسال تاج گل ترحیم برای بزرگداشت متوفی و همچنین ابراز همدردی با بازماندگان وی است. در این مقاله قصد داریم تا مجموعه تاج گل (سایت اصلی: taje-gol.com) و خدمات خاص و متمایز آن را به شما معرفی کنیم. مجموعه‌ی تاج گل با دو شعبه در تهران و کرج، یکی از بهترین انتخاب ها برای ثبت سفارش تلفنی، اینترنتی و واتزآپی انواع تاج گل (ترحیم، نمایشگاهی، جشنی، مراسمی و ...) بوده که امکان ارسال فوری تمامی محصولات را نیز فراهم کرده است. پیش از هر چیز، ابتدا اجازه دهید تا اهمیت و نقش تاج گل ترحیم در مراسمات را بیان کنیم تا بدانید که چرا این سنت، سال ها است که در تمامی جهان، رایج است.

اهمیت تاج گل ترحیم

گل ها به دلیل لطافت و پاکی که دارند، همواره مناسب آرامش روان و شادی بوده اند. هر کدام از گل ها نه تنها اثرهای متفاوتی را در ناخودآگاه فرد ایجاد می کنند، بلکه نمادی از احساس خاص نیز هستند. به همین دلیل نیز عموما برای ابراز علاقه، از گل های رز قرمز استفاده می شود. رز قرمز نمادی از ابراز علاقه، عشق و صمیمت بوده که تمامی این احساسات را در نگاه اول، به فرد بیننده القا می کند. از جهت دیگر، گل هایی که رنگ های روشن داشته و تقریبا متمایل به سفید هستند، باعث آرامش بیشتر بیننده شده و به همین جهت نیز در سفارش گل های استفاده شده در مراسم ترحیم، عموما از این گل ها استفاده می شود. هنگامیکه عزیزی فوت نماید، اقوام، آشنایان، اطرافیان و ... سعی می کنند تا در مراسم های برگذار شده (تدفین، سوم، هفتم و ...) شرکت نموده تا با خانواده و عزیزان متوفی همدردی نمایند. با این حال، به دلایل مختلفی از جمله درگیری روزمره، مسافت زیاد، پیش آمدهای برنامه ریزی نشده و ...، ممکن است قادر به حضور در مراسم ها نباشند. بنابراین، به رسم ادب، افراد عموما تاج گلی درخور متوفی و همچنین میزان ارتباط با ایشان سفارش داده تا از طرف ایشان به محل برگذاری مراسم، ارسال شود. 

این تاج گل عموما در محل گذر قرار گرفته تا بتواند نگاه رهگذران را به خود جلب کند. صاحب عزا، هنگامیکه این تاج گل را مشاهده می کند در ابتدا آرامش به وی القا شده و سپس متن روی تاج گل (که متنی سفارشی و به درخواست سفارش دهنده است) را مطالعه خواهد کرد. بنابراین، متوجه ابراز همدردی از طرف فرد غایب شده و در عین حال نیز متوجه خواهد شد که حتما این شخص، عذر موجهی برای عدم حضور در مراسم داشته است. در حال حاضر، تاج های گل متعددی و متفاوتی در بازار وجود داشته که عموما وجه تمایز آن ها، نوع گل ها و تنوع به کار رفته، تعداد طبقات تاج و نهایتا جنس پایه است. طبیعتا هرچقدر که ارتباط با متوفی و یا بازمانگان بیشتر باشد و از طرف دیگر محدودیتی در بودجه وجود نداشته باشد، سعی می شود که تاج گل سفارش داده شده، خاص تر باشد. قیمت انواع تاج گل ترحیم در حال حاضر (خرداد 1400) از 500 هزار تومان به بالا بوده و بعضی از مدل های خاص و لاکچری، بیش از 20 میلیون تومان ارزش گذاری شده اند.

در کنار تاج های گل، چیز دیگری با نام قاب عکس ترحیم نیز وجود داشته که عموما توسط صاحب مراسم سفارش داده می شود. تصویر متوفی در یک قاب عکس قرار گرفته و سپس در اطراف آن، گل آرایی می شود. قاب عکس ترحیم به برقراری ارتباط بیشتر حضار با متوفی و همچنین برانگیخته شدن احساسات ایشان کمک خواهد کرد. نمونه ای از این قابل در تصویر زیر نمایش داده شده است.

متنوع ترین انواع تاج گل ترحیم و نمایشگاهی

قاب های عکس ترحیم هم می توانند از مدل پایه دار بوده و هم می توانند به نحوی طراحی و اجرا شوند که برروی میز مراسم قرار گیرند. اگرچه این قاب را می توان برای اولین مراسم ها (سوم، هفتم و ...) استفاده نمود، اما عموما از آن برای مراسم های سالگرد و بزرگداشت نام و خاطر متوفی استفاده می شود. قاب عکس ترحیم قیمت مناسب تری نسبت به تاج گل ترحیم داشته و حمل و جابجایی آن نیز ساده تر است. همچنین، امکان سفارش طرح خاص با گل آرایی خاص نیز وجود داشته که برای این کار، بهتر است با پشتیبانی مجموعه مشورت نمایید. از آنجاییکه هر یک از گل ها، معنا و مفهوم خاص خود را دارند، شاید بهتر باشد که از گل های خاصی استفاده نشده و از گل های دیگری برای ابراز احساس و همدردی استفاده شود. برای مشاوره رایگان، همواره می توانید با شماره 09367829262 تماس بگیرید.

مزایای مجموعه تاج گل Taje-gol.com

مجموعه تاج گل که سال ها است به صورت تخصصی در حوزه ی انواع تاج گل های نمایشگاهی، ترحیم، جشن، مراسم و ... فعالیت دارد، خدمات خاص و متفاوتی را برای مشتریان خود ارائه کرده است. اولین مزیت این مجموعه، داشتن دو شعبه در تهران و کرج بوده و به همین دلیل نیز هر دو شهر تهران و کرج را تحت پوشش خود قرار داده است. تمامی سفارشات به صورت روزانه تهیه و ساخته شده و به صورت کاملا رایگان به سرتاسر این دو شهر ارسال خواهند شد. از آنجاییکه تاج های گل عموما در ابعاد نسبتا بزرگی ساخته می شوند، به همین دلیل حمل و نقل آن ها نه تنها حساس بوده، بلکه ممکن است با دشواری هایی همراه باشد. به همین دلیل نیز تمامی سفارشات ثبت شده در این مجموعه، به همراه ارسال رایگان ارائه شده اند تا باری را از روی دوش سفارش دهنده بردارند.

مجموعه تاج گل، امکان سفارش فوری محصولات را نیز فراهم کرده است. به دلیل مشغله زیاد و برنامه ریزی فشرده در این روزها، افراد ممکن است تاریخ مراسم های خاص را فراموش کرده و یا حتی با تاخیر از زمان مراسم ها با خبر شوند. به همین دلیل نیز ممکن است زمان اندکی برای تهیه‌ی تاج گل را در اختیار داشته باشند. مجموعه تاج گل با علم به این موضوع، امکان سفارش گذاری فوری و ارسال فوری را نیز ارائه کرده است. بدین ترتیب، مشتریان این مجموعه می توانند در مدت زمان تقریبا یک ساعته، سفارش خود را ثبت کرده، مکان تحویل را مشخص نموده و نهایتا سفارش خود را راس زمان تعیین شده و در محل تعیین شده، دریافت نمایند. این ویژگی، خصوصا برای مراسم تدفین که عموما در بهشت زهرا و بهشت سکینه (تهران و کرج) برگذار شده و نسبتا از مرکز شهر فاصله دارند، بسیار مهم و کاربردی بوده و در هر زمان که نیاز باشد، می توان بدون دغدغه، سفارش برای بهشت زهرا و سکینه را ثبت نمود و در کمترین زمان ممکن، دریافت کرد.

تنوع محصول

مجموعه تاج گل، صدها طرح مختلف را در وبسایت خود و همچنین در پینترست ارائه کرده تا سفارش دهندگان بتوانند از میان محصولات ارائه شده، هر یک که به نظرشان زیباتر و کاربردی تر باشد را انتخاب نمایند. این تنوع محصول از آن جهت مهم است که هم دست سفارش دهنده را باز گذشته و هم بازه‌ی قیمتی را بسیار گسترده کرده است. مشتریان می توانند بر اساس سلیقه و بودجه ای که در نظر گرفته اند، به سادگی از میان انبوهی از طرح ها انتخاب کرده و سفارش خود را در زمان و مکان مقرر، تحویل بگیرند. در حال حاضر، قیمت طرح های ارائه شده بین 500 هزار تومان تا بیش از 20 میلیون تومان است. همچنین، این مجموعه امکان سفارشی کردن محصول را به صورت رایگان برای مشتریان خود در نظر گرفته است. بنابراین، اگر قصد سفارش یک مدل خاصی از تاج گل را داشته باشید که دارای گل های خاص و طرحی ایده آل را داشته باشد، به سادگی می توانید با پشتیبانی تماس گرفته، طرح مد نظر خود را توضیح داده و گل ها و گل آرایی را انتخاب نمایید تا تاج گل اختصاصی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن، دریافت نمایید.

پوشش سرتاسر تهران و کرج

به لطف دو شعبه در تهران و کرج، مجموعه تاج گل امکان ارسال رایگان تمامی محصولات خود را به سرتاسر شهر تهران و کرج، فراهم کرده است. چه مراسم در بهشت زهرا برگذار شود و چه مراسم در هر یک از مساجد و تالارهای سطح این دو شهر، سفارش ثبت شده در زمان مقرر به محل برگذاری مراسم ارسال شده و در مکان مناسبی قرار داده خواهد شد. این امکان ارسال رایگان به سرتاسر تهران و کرج، فقط در مجموعه تاج گل فراهم شده است. جالب است بدانید که از لحاظ قیمت نیز هیچ تفاوتی میان سفارشات تهران و کرج وجود نداشته و تنها ملاک ارزش گذاری سفارشات، طرح انتخاب شده است.

تازگی گل ها

همانطور که می دانید، گل های چیده شده طول عمر محدودی دارند. بنابراین، از زمانی که گل های چیده شده تا زمانیکه در قالب یک تاج گل در محل نصب شوند، زمان محدودی وجود داشته که تاج گل، طراوت و شادابی حداکثری داشته باشد. به دلیل سفارشات روزانه‌ی نسبتا بالای مجموعه taje-gol.com، تمامی سفارشات در همان روز انجام و ارسال شده و بدین ترتیب، بالاترین طراوت و شادابی برای محصولات ارسال شده، وجود دارد. کیفیت محصولات ارسال شده به حدی بالا هست که در مراسم های نزدیک بعدی (مثلا مراسم سوم و هفتم) نیز می توان با رعایت نکات نگهداری از گل ها، از همان تاج گل استفاده نمود. بهتر است بدانید که مدت زمان حفظ طراوت گل ها نهایتا سه الی پنج روز بوده که در این مدت باید در مکانی نسبتا خنک نگهداری شده و همچنین آبیاری شوند. آبیاری گل های تاج گل از طریق اسفنجی انجام می شود که ساقه ی گل ها به آن متصل شده تا طرح گل آرایی انجام شود.

متنوع ترین انواع تاج گل ترحیم و نمایشگاهی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WmSdOjEe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه