شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

استودیو خلاقیت سیاره آبی، یکی از بهترین گروه های حرفه ای و فعال در زمینه طراحی لوگو است که به کسب وکارها کمک می کند تا با استفاده از یک لوگوی حرفه ای در برندینگ و افزایش تعداد مشتریان خود، موفقیت های زیادی کسب کنند. مراحل انجام پروژه در این استودیو به ترتیب عبارتند از ایده پردازی، طراحی، اجرا و کسب نتیجه است. داشتن یک لوگوی زیبا کسب وکار را در بین رقبا موفق تر خواهد کرد. در بسیاری از مواقع، عدم توجه برخی از مشاغل به اهمیت این موضوع باعث می شود که حتی با وجود ارائه بهترین و باکیفیت ترین محصولات و خدمات در بین رقبا با شکست مواجه شوند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره طراحی لوگو و مزایای آن برای کسب وکارهای مختلف توضیح دهیم.

معرفی استودیو خلاقیت سیاره آبی

اهمیت طراحی لوگو برای کسب وکارها

لوگو یا آرم، علامت مخصوصی شامل یک تصویر، یک متن یا ترکیبی از متن و تصویر است که به عنوان نشان تجاری یک کسب وکار محسوب شده و باعث تمایز آن در بین رقبا می شود. کسب وکارهایی که دارای لوگوی خاص و منحصر به فرد هستند؛ به سرعت در ذهن مشتریان و مخاطبان خود ماندگار می شوند. در طراحی لوگو باید به کپی نبودن و عدم تشابه آن با لوگوی برندهای دیگر و همچنین تطابق و همخوانی آن با برند کسب وکار توجه شود. همه مشاغل برای شناخته شدن و تاثیر بیشتر در اذهان عمومی باید به فکر طراحی لوگو باشند. زمانی که با استفاده از رنگ ها، طرح ها، تصاویر و المان گرافیگی و بدون استفاده از توضیح با کلمات، قصد دارید برند خود را به مشتریان معرفی کنید؛ در واقع اعتبار برند کسب وکارتان را افزایش می دهید. انواع لوگو شامل لوگوی شخصی، لوگوی پزشکی، لوگوی صنعتی، لوگوی شرکتی، لوگوی صنایع غذایی، لوگوی بازرگانی، لوگوی ساختمانی و غیره هستند.

طراحی لوگو چه مزایایی دارد؟

  • تاثیر اولیه بسیار مطلوب در ذهن مخاطب.
  • جذب تعداد زیادی از مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن.
  • بهبود جایگاه کسب وکار در بین رقبا.
  • نمایش حرفه ای بودن یک برند و جلب اعتماد مخاطبان و مشتریان.
  • کمک به بهبود برندینگ.
  • افزایش موفقیت کسب وکار در بازاریابی.
  • تقویت وفاداری مشتریان به برند.
  • بازگشت هزینه طراحی لوگو از طریق جذب مشتری در صورت حرفه ای بودن آن.

طراحی برندبوک چیست؟

برندبوک ( Brand Book) یا کتابچه راهنمای برند، یکی از عناصر طراحی هویت بصری کسب وکارها است که ارزش ها، قوانین، اهداف و نحوه کار یک برند تجاری را به مشتریان معرفی می کند . اهداف طراحی برندبوک شامل مواردی مانند ارتقاء جایگاه برند کسب وکارها در بازار، سازگار کردن جایگاه برند با استراتژی های کسب وکارها و قرار گرفتن تمام تیم یک کسب وکار در جریان عناصر برند است. برندبوک برای رونق و پیشرفت مشاغل نوپا و تازه کار نیز مفید است. عناصر ضروری موجود در هر بدندبوک از معرفی برند، راهنمای لوگو، پالت رنگ برند، فونت، تگ لاین، شعار و تیتر تبلیغاتی و کپی رایتینگ تشکیل شده اند. کسب وکارهایی که به طراحی هویت بصری و برندبوک توجه دارند؛ معمولا نسبت به رقبای خود درآمد سالیانه بیشتری به دست می آورند. مشاهده هماهنگی در رنگ بندی، هویت و هماهنگی برند در تمام پلتفرم ها و لحن برند توسط مشتری به او این حس را القا می کند که کسب وکار در سطح بسیار حرفه ای قرار دارد.

معرفی استودیو خلاقیت سیاره آبی

طراحی لوگو و طراحی برندبوک را به استودیو خلاقیت سیاره آبی بسپارید

کسب وکارها و مشاغل مختلف از جمله آن هایی که به تازگی فعالیت حرفه ای خود را شروع کرده اند؛ می توانند طراحی لوگو و برندبوک خود را به استودیو خلاقیت سیاره آبی با آدرس اینترنتی https://blueplanet.ir بسپارند و از این طریق، بازاریابی موفقیت آمیزی داشته باشند. این استودیو با بیش از پانزده سال سابقه درخشان خدمات باکیفیت خود را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه ارائه می دهد. لوگوهای طراحی شده در این استودیو، مینیمال هستند و از پیچیدگی و چالش دور می باشند. هر چه لوگو مینیمال تر باشد؛ در ذهن مخاطبان ماندگارتر خواهد شد. این استودیو قبل از شروع طراحی، ابتدا رقبا و مخاطبان هدف مشاغل را به صورت کاملا هوشمندانه مورد بررسی قرار می دهد تا یک طراحی عالی و منحصر به فرد بدون عیب و نقص یا شباهت با لوگوهای دیگر، طراحی کند. استودیو خلاقیت سیاره آبی، انواع لوگوها که شامل لوگومونوگرام، لوگوتایپ، لوگو تصویری و لوگو ترکیبی را مطابق با اصول استانداردهای روز دنیا طراحی و اجرا می کند. برای اطمینان از کیفیت لوگوهای طراحی شده توسط این استودیو می توانید به بخش پروژه های انجام شده در سایت سر بزنید. همچنین می توانید؛ برای دریافت راهنمایی و مشاوره های لازم درباره نحوه سفارش و میزان قیمت ها با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید .

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wFH8bb3B
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه