سه شنبه, ۲۸ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Tue, 16 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

محبوبیت خطوط اختصاصی کندو در میان کاربران صنعت پیامک

با وجودی که حدودا دو دهه از ورود صنعت پیامک به ایران می گذرد، اما همچنان این ابزار ارتباطی و تبلیغاتی به عنوان یکی از محبوب ترین رسانه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی به شمار می رود؛ به گونه ای که تمام مجموعه های بزرگ اعم از کسب وکارها یا سازمان ها از ظرفیت های متنوع پیام کوتاه بهره می گیرند. در این میان یکی از عواملی که موجب محبوبیت بیش از پیش پیامک ها شده است، ظهور خطوط اختصاصی برای ارسال پیامک است. خطوط اختصاصی دقیقا چه کارکردی دارند و چه نقشی در فضای ارتباطات مجموعه ها ایفا می کنند؟

          خطوط اختصاصی همانگونه که از نام آن ها بر می آید، تنها و تنها در اختیار یک مجموعه قرار می گیرد. این خطوط، در مقابل خطوط اشتراکی هستند که چندین مجموعه با استفاده از آن اقدام به ارسال اس ام اس های تبلیغاتی می کنند. مهمترین ویژگی استفاده از خطوط اختصاصی پیامکی، هویت بخشی به سازمان یا مجموعه ای است که اقدام به ارسال پیام کوتاه می کند؛ و این یعنی جلب اعتماد مخاطب یا مشتری به پیامک دریافتی. البته دیگر کارکارد مهم این خطوط، امکان دریافت پیامک از سوی مخاطبان است.

انواع خطوط اختصاصی

          هر کدام از اپراتورهای مختلف، خط خدماتی اختصاصی متفاوت با شماره متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهند؛ خطوط اختصاصی با یکی از شماره های 1000، 2000، 3000، 5000 ،9000،9999و یا 021 آغاز می شوند؛ لازم است بدانید که امکانات این خطوط مختلف با یکدیگر متفاوت هستند و اپراتورهای مختلف بسته به سیاست های خود، شرایط متفاوتی را برای خطوط اختصاصی درنظر می گیرند؛ به همین خاطر قیمت این خطوط با یکدیگر متفاوت هستند. البته معمولا خطوط 5000 و 021 قیمت مناسب تری دارند و برای کاربران به صرفه تر هستند. نکته حائر توجه این است که در پنل پیامکی کندو تمام این خطوط اختصاصی قابل خریداری توسط کاربران است.

          یکی از سامانه های پیامکی که خطوط اختصاصی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد، پنل پیامکی کندو است؛ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد که چرا خطوط اختصاصی در مرجع رسمی ارسال اس ام اس انبوه فرهنگ و توسعه کندو، بیشتر از سایر خطوط مورد استقبال کاربران قرار می گیرد:

ثبت آسان خط اختصاصی در سامانه کندو

          استفاده از خطوط اختصاصی برای ارسال پیامک در گروی ثبت مدارک و شناسه اقتصادی مجموعه و همچنین احراز هویت صاحبان آن کسب وکار یا سازمان است؛ این مساله به جهت رعایت شرایط امنیتی و نظارت بر فعالیت مجموعه در ارسال پیامک انبوه انجام می شود؛ و صاحبان مجموعه های مختلف برای استفاده از این خطوط در هر سامانه پیامکی باید این مراحل را به صورت کامل پشت سر بگذارند.

 اما در همین شرایط سامانه پیامکی کندو تلاش کرده است تا در جهت کمک به سازمان ها و کسب وکارهای مختلف، این فرایند را در ساده ترین و سریع ترین حالت ممکن به انجام برساند تا این مجموعه ها بتوانند به سرعت از ظرفیت های بالای خطوط اختصاصی بهره مند شوند.

دریافت پیامک از کاربران با خط اختصاصی کندو

محبوبیت خطوط اختصاصی کندو در میان کاربران صنعت پیامک

          یکی از مزایای خطوط اختصاصی کندو، که موجب محبوبیت آن در میان کاربران سامانه های پیامکی شده است، امکان دریافت پیامک از کاربران است. به عبارتی مجموعه ها می توانند با استفاده از همان شناسه ای که برای کاربران خود، اقدام به ارسال اس ام اس می کنند، از آن ها پیامک نیز دریافت کنند. این ویژگی خطوط اختصاصی موجب برقرای رابطه تعاملی میان سازمان ها و مشتریان می شود؛ به عنوان نمونه کاربران می توانند برای نظرسنجی از مشتریان خود، از این قابلیت استفاده کنند؛ به عبارتی کافی است با ارسال پیامکی از مخاطبان خود بخواهید تا نظر خود را در رابطه کیفیت یک محصول با ارسال یک عدد به شما اعلام کنند.

ارسال هوشمند پیامک و کاهش خطاهای انسانی

          یکی از علل مهم استقبال مجموعه ها و کسب وکارهای مختلف از خطوط اختصاصی در ارسال پیامک، کم رنگ بودن نقش نیروی انسانی و به تبع کاهش خطاهای انسانی است؛ به همین خاطر سامانه های پیامکی مختلف تلاش می کنند تا با هوشمندسازی مراحل مختلف ارسال پیام کوتاه، درصد خطاهای انسانی را کاهش دهند. به عنوان نمونه پنل اس ام اس کندو، با بهره گیری از پشتیبانی APIbase امکان ارتباط با دیتابیس های مختلف را دارد؛ و کاربران می توانند این اجازه را به سامانه ارسال پیامک بدهند تا به صورت خودکار و در مواقع لزوم پیامک هایی همچون «پیامک تشکر از خرید»، «پیامک تبریک مناسبت های مختلف» و ... را ارسال کند. نکته مهم این است که این پیامک ها بدون نیاز به کاربر انجام می شود و سامانه در واکنش به عملیات های مختلف اقدام به ارسال اس ام اس می کند. قابلیت هوشمند دیگر این سامانه پیامکی، ارسال خودکار پاسخ به پیامک های کاربران است.

 

بازگشت هزینه پیامک های ناموفق

          در ارسال پیامک های انبوه، همواره درصدی از پیامک ها ناموفق ارسال می شوند؛ یعنی این پیامک ها به دست مخاطب نمی رسند. این مساله دلایل مختلفی از جمله «خاموش بودن تلفن همراه مخاطب» ، «اختلال در آنتن دهی مخاطب» و ... دارد. اگر مجموعه ای به طور مرتب و گسترده اقدام به ارسال پیام کوتاه کند، طبیعتا هزینه این پیامک های ارسال نشده، رقم قابل توجهی خواهد بود. برخی از سامانه های پیامکی «سند بیس» (send base) هستند و هزینه تمام پیامک هایی ارسالی – حتی اگر به دست مخاطب نرسد – را از مخاطب دریافت می کنند. اما برخی دیگر از سامانه ها اصطلاحا «دلیور بیس» (deliver base) هستند و هزینه پیامک های ناموفق را به کاربر بازمی گردانند؛ به طور مشخص، استفاده از سامانه های دلیور بیس، مقرون به صرفه تر است. جالب است بدانید که مفهوم «دلیور بیس» و بازگشت هزینه پیامک های ناموفق، برای اولین بار توسط پنل پیامکی کندو در فضای صنعت پیامکی ایران مطرح شد. سامانه کندو، هزینه پیامک های ارسال نشده را به صورت آنلاین به حساب کاربر بازمی گرداند. ویژگی دیگر تعرفه ارسال پیامک در کندو این است که بسته های قیمتی را با شرایط مختلف در اختیار مجموعه ها و کسب وکارها قرار می دهد تا بتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود مناسب ترین و به صرفه ترین بسته پیامکی را تهیه کنند.

ظرفیت میلیونی برای ارسال پیامک

محبوبیت خطوط اختصاصی کندو در میان کاربران صنعت پیامک

          یکی از کاربردهای مهم برای استفاده از یک پنل پیامکی، ارسال انبوه پیامک های مختلف از جمله اس ام اس تبلیغاتی، پیام های اطلاع رسانی و ... است. به همین خاطر توجه به ظرفیت سامانه پیامکی برای ارسال اس ام اس بسیار اهمیت دارد. اگر سامانه ای که برای ارسال پیام کوتاه از آن استفاده می کنید امکان ارسال پیامک های با تعداد بالا در مدت زمان محدود نداشته باشد، نمی توانید کمپین های تبلیغاتی یا اطلاع رسانی خود را به صورت موفق انجام دهید؛ و تنها استفاده از سامانه های پیامکی با ظرفیت بالا می تواند شما در این هدف یاری کند. به طور مثال پنل پیامکی کندو قادر است در مدت زمان 60 دقیقه یا یک ساعت، حدود 10 میلیون پیامک ارسال کند. این امکان فوق العاده، موجب می شود تا کسب وکارها و سازمان های مختلف بتوانند در مدت زمان کوتاهی، پیام خود را به دست انبوه مخاطبان خود برسانند.

دیتابیس قدرتمند و هوشمند

          بهترین و خلاقانه ترین ایده ها بازاریابی زمانی می توانند موثر واقع شوند که به دست انبوهی از مخاطبان هدف برسند. در غیر این صورت، تنها می توان این ایده ها را تحسین کرد ولی نمی توان انتظار ثمربخشی از آن ها را داشت. این مساله در ارسال اس ام اس تبلیغاتی یا پیامک اطلاع رسانی نیز صادق است؛ یعنی باید بتوانید پیامک خود را برای مخاطبان هدف و واقعی خود ارسال کنید. به همین منظور سامانه پیامکی کندو دیتابیس هوشمندی از مخاطبان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا بتوانند بهترین بازخورد را در ارسال پیامک دریافت کنند؛ این مخاطبان به تفکیک سن، جنسیت، محل سکونت، صنف یا شغل و ... دسته بندی شده اند. همچنین دیتابیس هوشمند پنل پیامکی کندو، هر هفته به روزرسانی می شود تا جدیدترین و به روزترین اطلاعات در اختیار کاربران قرار بگیرد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DTi1c2Ui
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه