جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مقایسه هندزفری های گلکسی بادز

مقایسه هندزفری های گلکسی بادز

 

طراحی

هندزفری سامسونگ گلکسی بادز 2 با وجود این که نسل بعدی گلکسی بادز پلاس به حساب می آید اما بسیار شبیه به گلکسی بادز پرو طراحی شده و تنها ابعاد و اندازه ی کوچک تری نسبت به این هدفون پرچمدار دارد. این بادزها از طراحی ماتی بهره می برند و از بین چهار رنگ مشکی، سفید، بنفش و سبز می توانید یکی را گزینش کنید.

فضای بیرونی کیس در هر چهار رنگ کاملا سفید بوده و تنها فضای داخلی کیس و همچنین خود بادزها در رنگ های مختلف با هم تفاوت دارند. با انجام این کار سامسونگ قصد داشته تا ظاهری یکسان بین رنگ های مختلف این هدفون به وجود بیاورد. سازنده کره ای برای بادز 2 گواهی IPX2 در نظر گرفته که جزو بهترین گواهی های موجود برای هدفون های بی سیم نیست اما در عین حال می تواند تا حد خوبی از هدفون در برابر تعریق مراقبت کند.

هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو به طور کلی طراحی مشابهی با بادز 2 دارد اما بخش بیرونی این محصول کاملا براق است و بیشتر جلب توجه می کند. هر دو هدفون به گونه ای طراحی شده اند که به خوبی درون گوش قرار بگیرند و هنگام فعالیت زیاد مثل ورزش کردن نیز از گوش خارج نشوند.

البته یک ایرادی که به هر دو هدفون می توان وارد کرد این است که به دلیل نبود ساقه شما برای محکم کردن هدفون درون گوش مجبور می شوید دست خود را به روی بخش لمسی قرار دهید و پس از این اتفاق موسیقی ناخواسته متوقف می شود. سامسونگ برای گلکسی بادز پرو از گواهی IPX7 استفاده کرده و این یعنی هدفون پرچمدار سامسونگ ضد آب است و می توانید آن را مستقیما درون آب قرار دهید.

به طور کلی طراحی این دو هدفون را می توانیم بسیار شبیه و نزدیک بدانیم ولی بادز 2 برای گوش های کوچک تر شاید انتخاب بهتری باشد و بادزها نیز با وزن 5 گرمی حدود 1.3 گرم از بادز پرو با وزن 6.3 سبک تر هستند. از نظر مقاومت در برابر آب و کیفیت ساخت اما برتری با گلکسی بادز پرو است و با توجه به اختلاف قیمت نه چندان زیاد بین دو محصول می توانیم نسخه پرو را برنده بدانیم.

کیفیت صدا و مکالمه

هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو از درایورهایی 11 میلی متری ساخت AKG بهره می برد و ووفرهای 11 میلی متری برای صدای بم و توییتر 6.5 میلی متری این بخش را کامل می کنند. گلکسی بادز پرو می تواند صدایی غنی و گسترده را تولید کند. صدای Mid کاملا واضح بوده و باس قوی نیز به گوش می رسد. تفکیک این هدفون واقعا عالی است و شما می توانید نوع صدای دریافتی را از طریق EQ تغییر دهید.

بلندی صدای این هدفون کاملا مناسب است و حتی در ولوم های بالا نیز تلاش می کند تا همچنان صدایی شفاف و بدون اعوجاج را به گوش برساند. در سوی دیگر بادز 2 نیز مانند بادز پرو از درایورهای دو کاناله استفاده می کند و در هر بادز ووفر و توییتر قرار گرفته است.

مقایسه هندزفری های گلکسی بادز

از نظر کیفیت صدا شاید بتوان هر دو محصول را در یک سطح قرار داد، هرچند که مقداری خیلی کمی بادز پرو صدای واضح تر و تفکیک شده تری دارد. برتری بادز پرو در این بخش داشتن حداکثر صدای بیشتر است و این در حالیست که هنگام گوش کردن به موسیقی با بادز 2 گاهی نیاز به ولوم بیشتر از حداکثر احساس می شود.

هر دو هدفون کهشکانی به قابلیت حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) مجهز شده اند و همچنین سامسونگ قابلیت ambient sound را هم برای این دو مدل در نظر گرفته است تا شما بتوانید تعیین کنید چه مقدار از صدای محیط بتواند از بادزها عبور کند.

قابلیت ANC در هر دو هدفون عملکرد مناسبی دارد ولی عالی نیست و نباید انتظار مشابهی با ایرپاد پرو یا حتی انکر لیبرتی ایر 2 پرو داشته باشید و اگر صدای محیط خیلی زیاد باشد هدفون ها نمی توانند عملکردی بی نقص و عادی داشته باشند و بخشی از صدای محیط به گوش شما خواهد رسید.

کیفیت مکالمه هر دو هدفون بسیار خوب و مناسب است و شما می توانید مکالمه ای شفاف با کمترین صدای مزاحم را تجربه کنید. صدای شما با حالتی شفاف و غیر ربات گونه به طرف مقابل منتقل می شود و بادزها در حذف صدای اضافی محیط تا حد بسیار زیادی موفق عمل می کنند.

باتری

طبق ادعای سامسونگ گلکسی بادز ۲ در صورت روشن بودن قابلیت ANC می تواند تا ۵ ساعت پیاپی موسیقی پخش کند که این عدد به همراه باتری موجود درون کیس تا ۲۰ ساعت قابل افزایش خواهد بود. اگر قابلیت ANC را غیر فعال کنید این اعداد به ترتیب به ۷.۵ و ۲۹ ساعت افزایش پیدا می کنند که عملکرد خوب و رضایت بخشی به حساب می آید و نمی توان به آن ایرادی وارد کرد.

گلکسی بادز پرو با یک بار شارژ کامل و روشن بودن ANC می تواند 4 ساعت و 50 دقیقه موسیقی پخش کند و کیس به این مقدار حدود 13 ساعت اضافه می کند. این یعنی در صورت روشن بودن ANC باید بین 16 تا 20 ساعت از این محصول انتظار شارژ دهی داشته باشید. با خاموش بودن ANC این عدد افزایش پیدا کرده و به بالاتر از 24 ساعت می رسد.

در این بخش نیز عملکرد دو هدفون شبیه به هم است و نمی توان هیچ کدام را برتر از دیگری دانست.

اتصالات

هر دو هدفون به راحتی با بلوتوث به گوشی های مختلف متصل می شوند و با دریافت برنامه Galaxy Wearable app می توانید تنظیمات مختلف را اعمال کنید. به عنوان مثال در این برنامه شما قادر خواهید بود تا تنظیمات قابلیت ANC را تغییر دهید، تنظیمات پد لمسی هر گوش را شخصی سازی کنید، حالت ambient sound mode را خاموش یا روشن کنید و تنظیمات EQ را تغییر دهید. لازم به ذکر است که قابلیت 360 audio تنها برای دستگاه های سامسونگی قابل دسترسی است.

مقایسه هندزفری های گلکسی بادز

متصل کردن گلکسی بادز پرو و بادز 2 به گوشی سامسونگ بسیار ساده است و در ابتدا باید برنامه SmartThings و Galaxy Wearable را به روی گوشی خود نصب کنید. پس از نصب این برنامه ها یک نوتیفیکیشن دریافت خواهید کرد مبنی بر این است که بادز پرو قصد دارد به گوشی متصل شود و باید به روی این نوتیفیکیشن کلیک کرده و مراحل را سپری کنید.

هندزفری سامسونگ گلکسی بادز 2 و بادز پرو اتصالی پایدار با گوشی برقرار می کنند و تا 10 متر می توانند با کیفیت عالی این اتصال را حفظ کنند.

جمع بندی

گلکسی بادز پرو در بازار کشور حدود 30 درصد گران تر از بادز 2 به فروش می رسد. هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو به نسبت رقیب حجم صدای بیشتری دارد و مقدار کمی نیز کیفیت آن بهره است. این محصول کیفیت ساخت بهتری نیز دارد و گواهی ضد آب آن بسیار قوی تر است.

در سوی دیگر هندزفری سامسونگ گلکسی بادز 2 با توجه به قیمت کمتر شارژ دهی بهتری نسبت به بادز پرو دارد و طراحی آن نیز جمع و جور تر است و بهتر درون گوش های کوچک قرار می گیرد. با توجه به این اختلاف قیمت و تفاوت های موجود بین دو هدفون به نظر می رسد ارزش خرید بادز 2 مقداری بیشتر از برادر بزرگ تر خود باشد. البته اگر برتری های گفته شما برای شما اهمیت دارد قطعا به سراغ بادز پرو بروید.

امروزه با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی انواع هدفون و انواع هندزفری با برندهای مختلف و کیفیت های گسترده در بازار رونمایی و عرضه می شود، که شما با توجه به نیاز خود می توانید هدف خوب و باکیفیت که برای تان مناسب ترین گزینه است خریداری کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9Bz5H37U
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه