جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

برای اینکه یک اثاث کشی عالی و بی دردسر را تجربه کنید، به بسته بندی اثاثیه منزل توجه ویژه ای داشته باشید. این سخن مدیر یکی از شرکت های باربری در تهران است که دارای نزدیک به سه دهه سابقه در زمینه حمل و نقل کردن اثاث منزل، بسته بندی وسایل و باربری بین شهری می باشد. در همین راستا و با توجه به نزدیک شدن فصل اثاث کشی، در این مقاله قصد داریم به بررسی تمامی نکات و سوالات مربوط به بسته بندی وسایل منزل برای اسباب کشی بپردازیم، پس تا انتها در کنار ما باشید.

تعریف بسته بندی اثاثیه منزل

اصولاً بسته بندی در معنای عام یک صنعت است که در چند سال اخیر بسیار مورد توجه فروشندگان و خریداران کالا و خدمات قرار گرفته است. صنعت باربری و به تبع اثاث کشی منزل نیز از این قضیه مستثنی نبوده و بسته بندی اثاث کشی بسیار مورد توجه افرادی قرار گرفته که قصد دارند وسایل منزل خود را جابجا کنند. پس می توان گفت بسته بندی اثاثیه عبارتست از انجام هرگونه کاری به منظور حمل راحت وسایل منزل و صیانت از آنها در برابر خسارت دیدن.

بسته بندی اثاثیه منزل با قیمتی ارزان

هزینه بسته بندی وسایل منزل چگونه تعیین می شود؟

هزینه بسته  بندی لوازم منزل به شرایط مختلفی بستگی دارد. بعنوان مثال اگر خودتان قصد دارید این کار را انجام دهید، فقط لازم است هزینه لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی مثل کارتن، نایلون حباب دار و ... را بپردازید. اما با توجه به تخصصی بودن بسته بندی، پیشنهاد می کنیم که از خدمات شرکت های مجوزدار در زمینه حمل اثاثیه مثل شرکت باربری سخاوت بار تهران (https://sekhavat-bar.com) استفاده کنید. در اینگونه شرکت ها قیمت بسته بندی از دو بخش تشکیل شده که عبارتند از :

  1. دستمزد کارگرانی که از طرف شرکت برای بستهکردن وسایل فرستاده شده اند. هم اکنون حق الزحمه افراد خبره در این کار به ازای هر ساعت 60 هزار تومان تعیین شده است.
  2. هزینه کارتن و دیگر لوازمی که برای بسته بندی بکار رفته است. معمولاً با توجه به نوسانات موجود در بازار، شرکتهای حمل اثاثیه هزینه لوازم مصرفی را بر اساس قیمت روز خرید با مشتری حساب می کنند.

حال برای اطلاع هر چه بیشتر شما عزیزان قیمت بسته بندی چند مورد از وسایل منزل را نیز ذکر می کنیم.

  • یخچال ساید بای ساید140 هزار تومان
  • ماشین لباسشویی و یا ظرفشویی100 هزار تومان.
  • مبل یا کاناپه سه نفر120 هزار تومان، دو نفره 100 هزار تومان و تک نفره 80 هزار تومان.

آموزش نکات اولیه بسته بندی وسایل منزل

بطور کلی جابجا شدن و نقل مکان کردن فرایندی چند مرحله ای بوده که لازم و ضروری است تمامی مراحل آن به بهترین شکل اجرا شود. بعد از اینکه یک شرکت خوب باربری را برای حمل و نقل اثاثیه انتخاب کردید، نوبت می رسد به مرحله بسته بندی کردن وسایل منزل. در واقع بلافاصله بعد از قطعی شدن جابجایی در روزها و هفته های آتی، باید بسته بندی را آغاز کنید.

ما در اینجا برای کمتر شدن هزینه بسته بندی سعی کرده ایم نکاتی را ذکر کنیم که با راعایت آنها خود بتوانید کارهای اولیه بسته بندی وسایل را انجام دهید و فقط برای پکیجینگ وسایل حساس و گران قیمت از خدمات بسته بندی شرکت ها و اتوبارها استفاده نمائید، پس استدعا داریم این نکات را مو به مو اجرا کنید.

  1. اثاث منزل را به خوبی بررسی کنید و اگر احیاناً وسایلی اضاف بودند سعی کنید آنها از ست انها خلاص شوید(بفروش برسانید).
  2. بسته بندی را با اثاثی که کمتر از آنها استفاده میکنید، مثل سرویس قابلمه های بزرگ آغاز نمائید.
  3. وسایلی را که از لحاظ جنس یکسان هستند در یک کارتن بگذارید. بعنوان مثال ظروف چینی و یا اکروپال را در یک کارتن قرار دهید.
  4. از لوازم و تجهیزات مرغوب و با کیفیت برای بسته بندی استفاده نمائید. برای وسایل سنگین حتماً از کارتنهای چند لایه استفاده کنید.
  5. سعی کنید وزن کارتنها خیلی بالا نرود و روی هر کارتن محتویات آن درج شود.
  6. و در انتها برای بسته بندی کردن وسایلی همچون یخچال ساید بای ساید یا ماشین لباشویی، از خدمات شرکتهای باربری مجوزدار استفاده نمائید.

بسته بندی اثاثیه منزل با قیمتی ارزان

چه وسایل و تجهیزاتی برای بسته بندی اثاث منزل نیاز است؟

لوازم و وسایلی که برای بسته بندی کردن اثاث خانه نیاز بوده متنوع هستند و روز به روز نیز بر تعداد آنها افزوده می شود. از اینرو ما در ادامه به طور مختصر و تیتروار گونه به مهمترین تجهیزات مورد نیاز برای این کار اشاره می کنیم.

  1. کارتنهای معمولی برای بسته بندی وسایل که شما می توانید آنها را سوپرمارکت ها تهیه کنید.
  2. کارتنهای چند لایه ( سه و پنج لایه) که برای جابجا کردن وسایل سنگین و حساس مناسب هستند. این کارتن ها را باید از شرکت های باربری و یا فروشنده تجهیزات بسته بندی خریداری نمائید.
  3. چسب نواری پهن یا همان10 سانتی که برای چسب زدن روی کارتن ها استفاده می شوند.
  4. نایلونهای حباب دار که برای بسته بندی کردن وسایل شکستنی، حساس و گران قیمت منزل بکار می رود.
  5. سلفون که عمدهترین کاربرد آن محافظت کردن مبل ها و بخصوص پایه های آنها در مقابل خط و خش است.
  6. کارتنهای رگال دار که برای جابجا کردن لباس مناسب هستند. زیرا طراحی اینگونه کارتن ها به نوعی است می توانید لباس را در داخل آنها آویزان کنید و در نتیجه البسه در زمان جابجایی چروک نمی شوند.
  7. روزنامه باطله که معمولاً در بسته بندی وسایل ریز آشپزخانه کاربرد دارد.

مزایای بسته بندی وسایل منزل

اگر شما وسایل منزل را به شکلی دقیق و اصولی بسته بندی کنید دارای مزایای بیشماری است که در ادامه به مهمترین انها اشاره خواهیم کرد :

  1. حمل راحت وسایل: زمانی که شما وسایل و اثاث منزل را بسته بندی میکنید، کارگران اسباب کشی شرکت های حمل اثاثیه می توانند به سادگی وسایل را جابجا کنند.
  2. بالا رفتن سرعت اثاث کشی: قاعدتاً زمانی که شما وسایل را به شکلی استاندارد بسته بندی کرده باشید، تعداد رفت و برگشت های کارگران حمل اثاثیه در مسیر مابین ماشین حمل وسایل و منزل را کم کرده و به تبع کاهش زمان اسباب کشی را به دنبال دارد.
  3. جلوگیری از خسارت دیدن وسایل بخصوص اثاث حساس و شکستنی در زمان اسباب کشی.
  4. جلوگیری از گم شدن وسایل و چیدمان راحت و آسان اثاث در منزل جدید.

بسته بندی اثاثیه منزل با قیمتی ارزان

 

سخن آخر

اسباب کشی منزل دارای سختی ها و مشقت های فراوانی است که عدم بسته بندی درست وسایل بر این مشکلات خواهد افزود. پس سعی کنید با بسته بندی اصولی و حرفه ای وسایل منزل از خسارت دیدن آنها جلوگیری نمائید. ما در این مقاله سعی کردیم در حد وسع خود تمامی نکات، مسائل و سوالات مرتبط با بسته بندی وسایل را پوشش دهیم. اما در ابنجت جت داره باز هم تاکید کنیم که اثاث کشی کاری چند مرحله ای بوده که لازم است تمامی مراحل آن در نهایت دقت انجام شود.

در این میان نیز اهمیت نقش بسته بندی در انجام درست اثاث کشی بر کسی پوشیده نیست. فقط نکته حائز اهمیت اینست که با توجه به تخصصی بودن ماهیت این کار، کارشناسان عرصه حمل بار و اثاث منزل اکیداً توصیه می کنند که برای این منظور از خدمات بسته بندی باربری و اتوبارهای مجاز در تهران بهره بگیرد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XXlLa90R
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه