چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

در دنیای اطلاعات زندگی می کنیم، دنیایی که همه سعی در به دست آوردن جایگاهی در آن دارند، آژانس های مسافرتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. گاهی برای به دست آوردن جایگاه در این مسیر نیازمند داشتن نقشه راهی هستید؛ شما باید استراتژی خاص خود را داشته باشید و از روش مناسب تبلیغاتی استفاده کنید. اما آیا می توان با اطمینان گفت که کارآمد ترین روش تبلیغاتی کدام است؟

کارآمد ترین روش تبلیغاتی برای آژانس های مسافرتی با تبلیغات در گوگل

بله، تبلیغات در گوگل همواره مطمئن ترین و کارآمدترین روش تبلیغاتی برای دستیابی به جایگاه اول گوگل است. با تبلیغات در گوگل می توان لینک اول گوگل را گرفت، اهمیتی ندارد که سایت های دیگران چقدر خوب و عالی باشند و طبق اصول جلو رفته باشند و چقدر سایت بزرگی و کاملی داشته باشند. تبلیغات در گوگل همواره جایگاه صفحه اول را به شما می دهد.

کارآمد ترین روش تبلیغاتی برای آژانس های مسافرتی تبلیغات در گوگل است. زیرا در بقیه روش های تبلیغاتی، هیچ اطمینان صد درصدی وجود ندارد که لینک یک را دریافت کنید، تنها کارهایی را می دهید که شانس بودن در لینک اول را افزایش دهد. اما با تبلیغات در گوگل ، لینک یک مختص شماست.

چطور می توان از روش تبلیغات در گوگل استفاده کرد؟

برای تبلیغات در گوگل کافی است که حساب گوگل ادوردز داشته باشید تا با استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز ، گوگل، صفحه اول را به شما اختصاص دهد. راه تبلیغات در گوگل استفاده از خدمت های تبلیغات گوگل ادوردز است. برای این کار قدم اول داشتن حساب گوگل ادوردز است؛ می توانید حساب را بخرید یا خودتان آن را بسازید. پیشنهاد ما خریدن حساب گوگل ادوردز است. پس از آن می بایست حساب را شارژ کنید.

شیوه شارژ حساب گوگل ادز

ساده ترین راه برای شارژ حساب گوگل ادز استفاده از خدمات ماست، ما این کار را به سادگی برایتان انجام می دهیم. تنها کافی است درخواست خود را وارد کنید.

اما شاید شما کنجکاو باشید که فرایند انجام کار به چه صورت است؟ به دو صورت می توان حساب گوگل ادز را شارژ کرد:

روش مستقیم

پس از ثبت نام در گوگل ادز و ورود به حساب کاربری، روی چرخ دنده یعنی تنظیمات کلیک کنید. ابتدا وارد بخش billing & payment شوید و make a payment را زده و روش پرداخت تان را مشخص کنید.

روش غیر مستقیم

در روش غیر مستقیم برای شارژ حساب گوگل ادز می بایست از واسطه کمک بگیرید. چرا واسطه؟ گوگل یک شرکت خارجی بوده و ریال را نمی پذیرد، برای شارژ حساب و استفاده از خدمات آن، می بایست از ارز خارجی استفاده کنید. از آنجایی که تعداد زیادی از شما حساب ارزی ندارید، می توانید در ازای پرداخت کارمزدی به دیگری، به سادگی حساب تان را شارژ کنید.

استفاده از وبسایت های واسطه ای برای شارژ گوگل ادز ارزان تر خواهد بود، ضمن آن راحت تر نیز هست.

کارآمد ترین روش تبلیغاتی برای آژانس های مسافرتی با تبلیغات در گوگل

تبلیغات گوگل ادوردز را به چه دلایلی انتخاب می کنید؟

بخواهید یا نخواهید، اینترنت فضای بی کرانی برای نشان دادن محتوا به دیگران است و هدف گوگل در این بین حفظ رضایت مخاطب است. برای دیده شدن محتوای شما نیاز است که آن محتوا به صفحه اول بیاید. اما آیا می توان هر محتوایی را به صفحه اول گوگل آورد؟ بله، دو راه برای آن وجود دارد:

  • مسیری بلند مدت و طولانی برای ساخت وبسایتی جامع که الزاما به معنی به نتیجه رسیدن نیست.
  • پرداخت هزینه به گوگل و استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز که در نتیجه آن، صفحه و سایت شما به لینک اول گوگل خواهد آمد.

پس دلایل استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز عبارتند از:

  • کارآمد ترین روش تبلیغاتی برای آژانس های مسافرتی است.
  • قطعا صفحه اول گوگل را خواهید داشت
  • میزان بازدید از سایت تان افزایش پیدا خواهد کرد.
  • نیاز به داشتن سایتی جامع ندارید، با کمترین محتوا می توانید لینک اول را داشته باشید.

سخن پایانی

کارآمد ترین روش تبلیغاتی برای آژانس های مسافرتی استفاده از تبلیغات در گوگل است، برای استفاده از خدمات گوگلادز می بایست حساب کاربری داشته باشید. به عنوان یک روش پیشنهادی، به کمک واسطه ها حساب گوگل ادوردز خود را شارژ کنید. سپس با کمک تبلیغات گوگل ادوردز سایت و صفحه مورد نظرتان را به سادگی هر چه تمام به صفحه اول گوگل بیاورید. این کارآمد ترین روش است زیرا خود گوگل این جایگاه را به شما اختصاص می دهد، اما در روش های دیگر، نتیجه قطعی وجود ندارد.

کارآمد ترین روش تبلیغاتی برای آژانس های مسافرتی با تبلیغات در گوگل

از تجربه خود بگویید؟

تا به حال از تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کرده اید؟ میزان رضایت تان از نتیجه ای که گرفتید، چقدر بود؟ آیا تبلیغات در گوگل ادز را به دیگران توصیه می کنید؟

از سابقه فعالیت خود بگویید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5EKFQ7b9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه