پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

لاستیک دانلوپ از کجا بخریم؟

1 سال پیش ( 1401/6/10 )
 

لاستیک دانلوپ یکی از انواع لاستیک هایی است که با استانداردهای روز دنیا به تولید می‌ رسد. برند دانلوپ یکی از برند های محبوب در میان مصرف کنندگان می باشد.در سال ۱۸۹۰ دانلوپ اولین کارخانه اش را افتتاح کرد که این کارخانه در ایرلند قرار داشت و پس از آن در کشورهای دیگر مانند آلمان و آمریکا شرکت های دانلوپ راه اندازی شدند.لاستیک دانلوپ در سراسر جهان به فروش می رسد و این لاستیک ها به دلیل کیفیت بالایی که دارند مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته اند. فروشگاه چرخ و یدک یکی از مراکز فروش انواع لاستیک دانلوپ است که مدل های مختلف این تایر را با قیمت ارزان ارائه می کند.

 لاستیک دانلوپ از کجا بخریم؟

مشخصات لاستیک دانلوپ

 لاستیک دنلوپ دارای چسبندگی بسیار خوبی با سطح جاده است و به همین جهت باعث به وجود آمدن امنیت خودرو خواهد شد.

 همانطور که میدانیم استهلاک یکی از عوامل افزایش هزینه های جانبی خودرو بوده و این لاستیک ها دارای کمترین استهلاک می باشند بنابراین می توانید مدت زمان بیشتری را از آن استفاده کنید.

لاستیک دنلوپ سر و صدای بسیار ناچیزی دارد و به همین جهت سرنشینان در آرامش خواهند بود.

لاستیک دنلوپ دارای طراحی اصولی بوده و این شرکت محصولات را با استفاده از مواد اولیه مرغوب به تولید می رساند بنابراین طول عمر این لاستیک ها بسیار بالاست.

انواع لاستیک دانلوپ

دانلوپ با توجه به شرایط آب و هوایی به دسته بندی های مختلفی تقسیم بندی می شود و افراد با توجه به منطقه ی آب و هوایی مورد نظر می توانند لاستیک مناسب را تهیه کنند.

  • لاستیک زمستانی دانلوپ

یکی از انواع لاستیک های دانلوپ ، لاستیک زمستانی دانلوپ است که در طراحی این لاستیک، آج هایی برای ترمز گیری در برف به شکل ویژه طراحی شده‌ اند. این لاستیک دارای دوام بالا بوده و مقاوم در مقابل یخبندان می باشد.افرادی که از لاستیک در مناطق سردسیر استفاده می کنند می توانند تایر زمستانی دانلوپ را تهیه نمایند.برای فصول گرم سال این لاستیک ها با ید با نمونه تایر تابستانی دانلوپ تعویض شوند.

  • تایر تابستانی دانلوپ

لاستیک تابستانی دانلوپ یکی از انواع لاستیک های دانلوپ است که برای شرایط تابستان طراحی شده و افراد برای فصول گرم سال می توانند از آن استفاده کنند و در صورت سرد شدن هوا باید با تایر زمستانی دانلوپ تعویض شوند.

  • تایر تمام فصل دانلوپ

 یکی از انواع پرطرفدارترین لاستیک های دانلوپ، تایر تمام فصل دانلوپ می باشد که سطح گسترده‌ ای از آب و هوا را پوشش می دهد و می توان از آن برای چهار فصل استفاده کرد. در کشورهایی همانند ایران که چهار فصل هستند می توان برای تمامی فصول از لاستیک تمام فصل دانلوپ استفاده کرد.

قیمت لاستیک دانلوپ

لاستیک دنلوپ یکی از لاستیک‌های وارداتی است که کیفیت بالایی در میان لاستیک ها دارد و جزء برند های معتبر و معروف به حساب می آید. قیمت لاستیک دانلوپ به صورت لحظه‌ ای تغییر می‌کند و به همین دلیل قیمت ثابتی را نمی‌ توان برایش در نظر گرفت. فروشگاه چرخ و یدک یکی از مراکز عرضه کننده انواع لاستیک دانلوپ میباشد که انواع این تایر را با قیمت های بسیار مناسب عرضه می نماید. برای تهیه انواع لاستیک مورد نیاز خود به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه کنید و خرید خود را به آسانی انجام دهید.

خرید لاستیک سواری دانلوپ

 به منظور تهیه انواع لاستیک دنلوپ با مراجعه به فروشگاه های معتبر همچون فروشگاه چرخ و یدک می توانید انواع لاستیک سواری دانلوپ را خریداری نمایید. امروزه فروشگاه ها به صورت اینترنتی نیز فعالیت دارند و خدمات دهی را در سطح کشور ارائه می‌ کنند.بنابراین افراد از سراسر کشور می توانند با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی ، خرید خود را بسیار آسان انجام دهند. لاستیک دانلوپ در کشور ما نیز طرفداران بسیار زیادی داشته و افراد زیادی از این لاستیک استفاده می‌ نمایند ، به همین دلیل در زمان خرید باید دقت داشته باشید که حتما لاستیک های با کیفیت را تهیه کنید. کمپانی دانلوپ توسط آقای دانلوپ راه‌ اندازی شد که این فرد لاستیک را اختراع کرد و پس از آن کارخانه دانلوپ را راه اندازی نمود و تا به امروز این کمپانی همواره به فکر ارتقاء محصولاتش با استفاده از تجهیزات روز دنیا و به کارگیری مواد اولیه مرغوب بوده است.

لاستیک دنلوپ یکی از محصولات کمپانی لاستیک سازی دانلوپ اولین کارخانه تایر سازی در جهان است می باشد. این کمپانی تابر های دانلوپ را در تنوع بالا از نظر مشخصات فنی به تولید رسانده است. لاستیک دانلوپ دارای چسبندگی مناسبی با سطح جاده است و فرمان پذیری بسیار خوبی دارد. این لاستیک ها به دلیل مقاومت بالا دارای طول عمر بسیار بالایی بوده و با خرید آن نیاز کمتری به تعویض تایر خواهید داشت.در واقع افرادی که می خواهند از یک لاستیک عالی استفاده کنند دنلوپ بهترین گزینه خواهد بود. لاستیک دانلوپ در فروشگاه چرخ و یدک در تنوع بالایی به شما ارائه داده می شود و افراد می توانند از تامین کننده بزرگ خرید لاستیک را انجام دهند.

 ویژگی های لاستیک دانلوپ

  • هندلینگ خوب

بسیاری از رانندگان کنترل خودرو در سرعت زیاد و پیچ ها را بسیار مهم می دانند و تایر های دانلوپ طوری طراحی شده اند که بتوانند بهترین عملکرد را در سرعت های بالا و پیچ ها داشته باشند این تایرها دارای آج های بسیار مناسبی برای بهبود بخشیدن به ترمز گیری و شتاب گیری می باشند.در تایر های دانلوپ از فناوری روز دنیا استفاده شده تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشند.

  • دوام بالا

یکی از موارد مهمی که مصرف کنندگان علاقه‌مند به خریداری لاستیک دانلوپ هستند ، دوام و طول عمر بالای لاستیک دانلوپ می باشند بنابراین رانندگان با استفاده از لاستیک دانلوپ می تواند تا مدت ها به لاستیک جدید نیازی نداشته باشند. لاستیک دانلوپ دارای طراحی ویژه‌ ای است که با استفاده از فناوری های جدید ساخته شده تا دوام تایرها افزایش پیدا کند. دیواره تایر دانلوپ بسیار قوی بوده و همین موجب می‌شود که کمتر در معرض سایش قرار گیرد.

  • قیمت لاستیک دانلوپ

 یکی از موارد مهمی که خریداران لاستیک با آن اهمیت زیادی می دهند قیمت لاستیک می باشد. دانلوپ از انواع پرطرفدار ترین لاستیک ها در جهان است که در کشور ما نیز فروش بالایی دارند.با توجه به وارداتی بودن این لاستیک، قیمت لاستیک دانلوپ بالاتر از قیمت های لاستیک های داخلی می باشد اما به جهت کیفیت بالا و عملکرد عالی این لاستیک ،قیمت آن توجیه پذیر است.بنابراین افراد به جای استفاده از لاستیک های ارزان قیمت که در زمان کوتاهی آسیب می بینند، از لاستیک دانلوپ استفاده می کنند تا بتوانند مدت زمان زیادی از آن بهره ببرند.

 لاستیک دانلوپ از کجا بخریم؟

خرید لاستیک دانلوپ به صورت آنلاین

در خرید آنلاین لاستیک دانلوپ شما می توانید بدون محدودیت زمان و مکان به فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کرده و انواع لاستیک ها را مورد بررسی قرار داده و خرید خود را انجام دهید. با گسترش فعالیت های اینترنتی و راه اندازی فروشگاه ها در بستر اینترنت افراد زیادی تمایل به خرید اینترنتی دارند و خرید اینترنتی می تواند برای تمامی افراد به ویژه کسانی که از فروشگاه ها فاصله ی زیادی دارند بهترین گزینه باشد.فروشگاه چرخ و یدک یکی از مراکز بزرگ و معتبر فروش لاستیک میباشد که انواع برندها ازجمله برند دانلوپ را ارائه می نماید. فروش اینترنتی در این مجموعه به جهت خدمات دهی بهتر به مشتریان در نظر گرفته شده است و مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به سایت چرخ و یدک محصولات را مشاهده و اقدام به خرید لاستیک مورد نظر نمایند.

https://charkhoyadak.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/cni5PHL0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه