شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

چگونه می توانیم برای بسته‌بندی و نمایش محصول خود در بازار بهترین شرکت چاپ و بسته‌بندی را انتخاب کنیم؟

در هر کسب وکار نوع بسته‌بندی محصول مهم است و شما برای محصول تولید خود باید یک بسته‌بندی جذاب و مشتری پسند در نظر بگیرید. همچنین باید باتوجه به نوع محصول خود تصمیم بگیرید که بسته‌بندی شما باید چه ویژگی داشته باشد تا بتوانید آن را از طریق یک شرکت چاپ و بسته بندی به صورت کاملا حرفه ای به مرحله تولید و اجرا برسانید. فراموش نکنید نوع طراحی انتخابی برای قرار دادن محصول، تاثیر مستقیم روی موفقیت در فروش محصول و کالای شما دارد. همچنین برای داشتن یک بسته‌بندی زیبا و جذاب باید از یک شرکت طراحی و چاپ حرفه ای کمک بگیرید. در این مقاله می خواهیم به بررسی اصول طراحی و همچنین انتخاب بهترین شرکت چاپ و بسته‌بندی برای نمایش محصولات بپردازیم.

چرا باید به بسته‌بندی محصول و نمایش آن به مشتری اهمیت بدهیم؟

یکی از مهم ترین اصول بازاریابی و فروش توجه به نوع بسته‌بندی یا Packaging کالا یا محصول است. به خصوص امروزه به یک موضوع مهم و غیر قابل انکار تبدیل شده است و شما به عنوان یک فروشنده یا ارائه دهنده یک کالا باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید در عصر حاضر علاوه‎بر جلب نگاه مشتریان برای فروش بیشتر، یک ایده جدید و تاثیرگذار نیز برای بسته‌بندی محصولات خود خلق کنید.

با پیشرفت تکنولوژی، تحول بزرگی را در صنعت طراحی و چاپ مشاهده کرده ایم و شرکت های زیادی در این حوزه به صورت حرفه ای مشغول به کار هستند و شما می توانید باتوجه به نوع محصول و نوع نگاه مشتری، از طریق این شرکت ها آن را انتخاب و اجرا کنید. فراموش نکنید طراحی و چاپ بسته‌بندی کالا، هویت برند شما را معرفی می کنند و به نمایش می گذارند و حتی در ارزش و قیمت گذاری آن نیز تاثیر بسیاری دارند. تورنگ چاپ یکی از بهترین های شرکت چاپ و بسته‌بندی است که می تواند شما را در این مسیر یاری کند.

چگونه می توانیم برای بسته‌بندی و نمایش محصول خود در بازار بهترین شرکت چاپ و بسته‌بندی را انتخاب کنیم؟

مهم ترین نکات برای چاپ و طراحی بسته‌بندی محصولات چیست؟

همان طور که گفتیم شما برای چاپ و بسته‌بندی محصولات باید از یک شرکت چاپ و بسته‌بندی حرفه ای کمک بگیرید تا بتوانید محصول خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارید و همچنین به مشتریان خود ارائه دهید. البته برای انجام طراحی و چاپ باید به نکات مهمی توجه نمایید که این نکات به شرح زیر است:

  • توجه به مخاطبان هدف و شناخت آنها؛ شناخت مخاطب هدف به شما کمک میکند تا بتوانید نکات مهم و تاثیرگذار را دریابید تا بتوانید یک بسته‌بندی ماندگار با بالاترین بازخورد را طراحی نمایید. فراموش نکنید طرح انتخابی، علاوه بر زیبایی و افزودن ارزش به کالا، هویت برند شما را به نمایش می گذارد بنابراین توجه به علایق مخاطبان می تواند به شما در انتخاب کمک ویژه ای نماید.
  • توجه به استراتژی فروش محصول؛ همه کارهایی که برای طراحی جعبه یا بسته‌بندی محصول یا کالا انجام می دهید، برای فروش بیشتر است. بنابراین در هنگام انتخاب نوع طراح و سپردن آن به تیم طراح، باید به استراتژی فروشی که برای محصولات در نظر گرفته اید توجه داشته باشید و آن را با تیم طراحی در میان بگذارید.
  • بسته‌بندی شما باید کاربری خوب و آسانی داشته باشد؛ مطمئنا شما بسته‌بندی یا جعبه ای برای محصول خود در نظیر می گیرید که کاملا قالب آن باشد. همچنین نباید فراموش کنید که باید به راحتی باز و بسته شود تا کاربر یا مشتری به راحتی بتواند آن را بررسی کند.
  • سازگاری بسته شما با محیط زیست؛ سعی کنید در هنگام سفارش به شرکت چاپ و بسته‌بندی و مرحله تولید و اجرای آن به اینکه بسته‌بندی محصول شما کاملا با محیط زیست سازگار باشد توجه کنید، زیرا می ‍تواند در رضایت مشتری و فروش شما تاثیر به سزایی داشته باشد.
  • توجه به جذابیت بسته‌بندی برای جلب نگاه مشتریان؛ اگه طراحی بسته شما نتواند به خوبی نگاه مشتری را جلب کند، شما امتیاز این مرحله را در بازاریابی و فروش محصولات خود از دست می دهید. بنابراین طراحی شما باید به گونه ای باشد که بتواند نگاه مشتری را به خوبی جلب کند.


چگونه می توانیم برای بسته‌بندی و نمایش محصول خود در بازار بهترین شرکت چاپ و بسته‌بندی را انتخاب کنیم؟

  • طرح بسته انتخابی باید امنیت کالا شما را تامین کند؛ فراموش نکنید در هنگام طراحی شما علاوهبر جلب نگاه مشتری باید به امنیت کالای خود در بسته نیز توجه داشته باشید و محصول شما باید در داخل جعبه از ضربه، نور و رطوبت و... محافظت شود. باید بگوییم در هنگام سفارش فقط نگاه مشتری مهم نیست و شما باید به عوامل دیگری نظیر ابعاد و اندازه، ایمنی و پایداری، فضای بسته برای ذخیره سازی و... نیز توجه داشته باشید.
  • توجه به کانال فروش محصول؛ فراموش نکنید که نقل انتقال کالا در تجارت تابع قوانین خاصی است و شما باید به مقررات و استانداردهای تعریف شده، توجه داشته باشید. بنابراین در هنگام سفارش طرح این نکته را نیز فراموش نکنید.

  • توجه به گرافیک و طراحی ظاهری جعبه یا بسته؛ یکی از مهمترین ویژگی ها که تیم طراحی باید به آن توجه داشته باشند، طراحی گرافیک بسته یا جعبه است که باید از یک ایده خاص پیروی کند تا بتواند به خوبی هم به معرفی هویت برند شما بپردازد و هم نگاه مشتری را جلب کند. تورنگ چاپ یکی از بهترین تیم های طراح گرافیک را دارد که می تواند شما را در این مسیر یاری نماید. فروشگاه اینترنتی تورنگ چاپ نیز انواع اجناس بسته‌بندی را به صورت خام به فروش می رساند.
  • توجه به قیمت تمام شده بسته‌بندی نسبت به خود کالا یا محصول؛ در هنگام انتخاب شرکت چاپ و بسته‌بندی، در کنار نوع طراحی شما باید اهداف مهم دیگر را نیز در نظر بگیرید. یکی از فاکتورهای مهم در طراحی، قیمت تمام شده بسته بندی نسبت به قیمت خود کالا است و این قیمت نباید بیشتر یا خیلی نزدیک به محصول برای شما تمام شود.  
  • بسته‌بندی شما نباید مشابه یا کپی نوع بسته‌بندی رقبا شما باشد؛ امروزه فروش انواع محصولات به صورت اینترنتی یا حضوری بسیار گسترده شده است و فروشندگان زیادی در هر حوزه ای به تعداد بالا وجود دارند. بنابراین شما در هنگام انتخاب نوع بسته‌بندی باید طرحی را انتخاب کنید که در این بازار شلوغ شما را از دیگر رقبا متمایز کند و بتواند نظر و نگاه مشتری را به بهترین نحو جلب کند.
  • توجه به رنگ و تایپوگرافی طراحی بسته‌بندی یا جعبه انتخابی شما؛ یکی از مهم ترین نکات در هنگام سفارش به تیم طراحی، رنگ و تایپوگرافی است که به آراستگی و زیبایی انتخاب شما، جلب نگاه مشتری و فروشتان کمک ویژه ای می کند. بنابراین برای موفقیت در بازار فروش و رقابت با رقبا باید به کوچک ترین نکات توجه نمایید.

سخن آخر

در این مقاله به نکات مهم در طراحی بسته‌بندی کالا یا محصولات شما و همچنین نکاتی که بهترین شرکت چاپ و بسته‌بندی باید به آن توجه کند پرداختیم. تورنگ چاپ یکی از بهترین شرکت های طراحی و چاپ است که می تواند به کسب وکار شما کمک کند تا بتوانید در بازار فروش خود به موفقیت بالایی دست یابید. نمونه بسته‌بندی تولید شده توسط تورنگ چاپ را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

چگونه می توانیم برای بسته‌بندی و نمایش محصول خود در بازار بهترین شرکت چاپ و بسته‌بندی را انتخاب کنیم؟

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/QkxUfaUk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه