شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری

درس ریاضی از آن درس هایی است که نحوه مطالعه آن بسیار حائز اهمیت است. کتاب هرکول آریان حیدری یک مرجع بسیار معتبر برای تمام داوطلبان ورود به دانشگاه است. آنچه که در این کتاب آمده حاصل تجربیات استادان برتر کنکور و کارشناسان رشته ریاضی است. شما در هر سطح که باشید می توانید از محتویات کاربردی هرکول آریان حیدری بهره مند شوید. نمونه سوالات همراه با توضیحات تشریحی از جمله ویژگی های این کتاب شاخص و بی نظیر است.

کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری

بدون شک تمامی داوطلبان ورود به آزمون های دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری درصدد خرید بهترین مرجع ریاضی هستند. مرجعی که تمامی سوالات تستی و تشریحی را با خود به همراه داشته باشد. شاید نام کتاب هرکول آریان حیدری را بسیار شنیده باشید. کتابی که رضایت ۹۰ درصد از داوطلبان کنکور را به دست آورده است. این کتاب مجموعه ای از سوالات پایه، تستی، درسنامه و توضیحات تشریحی را شامل می شود. کتابی که مورد تأیید بسیاری از استادان و کارشناسان حوزه ریاضی فیزیک قرار گرفته است. یک کتاب جامع و تمام رنگی که حاصل انتشارات راه اندیشه است. مجموعه ای دو جلدی که شامل کلیات مباحث مرتبط با ریاضیات رشته تجربی و همچنین حسابان رشته ریاضی می شود. برای آشنایی با جزئیات هرکول آریان حیدری تا انتهای محتوا با ما همراه باشید.

مشخصات کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری

آنچه که باعث تمایز هرکول آریان حیدری با سایر کتاب های مشابه شده، استفاده از درس نامه های تشریحی همراه با توضیحات تکمیلی است. درج نمونه سوالات جامع مرتبط با آزمون های دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری از دیگر مشخصات ممتاز این کتاب محسوب می شود. همچنین شما به خوبی می توانید برای پاسخ دهی به سوالات چهار جوابی به توضیحات تکمیلی کتاب مراجعه کنید تا درک بهتری از پرسش ها داشته باشید. در ادامه به طور خلاصه به اصلی ترین مشخصات هرکول آریان حیدری می پردازیم.

تست های چهار جوابی کتاب هرکول آریان حیدری

معمولاً بسیاری از داوطلبان رشته ریاضی فیزیک برای خرید کتاب، به اولین نکته ای که توجه می کنند، تست های کتاب است. گاهی اوقات حتی در حین بررسی کتاب کنکور، سعی به پاسخ دهی تست ها دارند که به نوعی سطح دانش خود را محک بزنند. تست های جامع هرکول آریان حیدری به نوعی طرح شده که شما به عنوان یک داوطلب، بایستی بسیار در جزئیات محتواهای درسی ریزبین باشید. همین دقت و تمرکز سبب بالا رفتن سطح توانایی های شما در پاسخ دهی به سؤالات تستی کنکور می شود. در نتیجه نمی توان به طور سرسری از روی تست ها عبور کرد. بلکه باید در هر یک از تست ها به خوبی عمیق شوید تا نتیجه قابل قبولی را به دست آورید. به هر حال همه به خوبی می دانند که ریاضی پر از فرمول های متعددی است که برای یادگیری نیاز به صرف زمان بسیاری است. در نتیجه پیشنهاد می شود که در هنگام حل کردن تست های چهار جوابی زمان مناسب و معینی را برای خودتان تعیین کنید. زمان بندی صحیح و مطالعه متمرکز تمام آن چیزی است که درصد موفقیت شما را در کنکور و آزمون های ورودی بالا می برد. پس سوالات و پرسش های کتاب هرکول آریان حیدری را به هیچ عنوان دست کم نگیرید. چه بسا شما می توانید بسیاری از تکنیک های ریز و انحرافی را با حل کردن همین تست ها بیاموزید. پس توصیه می شود حتماً کتاب هرکول آریان حیدری را در فهرست خریدهای خود قرار دهید.

معرفی کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری

درسنامه کتاب هرکول ریاضی

از دیگر مشخصات اصلی هرکول آریان حیدری، درس نامه های آن است. خوب به هر جهت برای گنجاندن تمامی مباحث اصلی و کلیدی تمامی درسنامه ها به صورت کامل و جامع عنوان نمی شود. در واقع ماهیت تمامی کتاب های کنکور بیشتر بر پایه طرح نمونه سؤالات آزمون های مختلف است. در نتیجه انتظار زیادی از درسنامه های کتاب نداشته باشید. می توان این چنین عنوان کرد که در درسنامه های هرکول آریان حیدری به نکات کلیدی و پارامترهای اصلی بیشتر پرداخته شده است. با مطالعه درسنامه هر یک از فصل های کتاب به مفاهیم کلی تری پی خواهید برد. مروری بر خلاصه هر یک از فصل های کتاب اصلی در درس نامه هرکول آریان حیدری آورده شده است. درس نامه یک سری موارد پایه ای و فرمول های اصلی را به داوطلب یادآور می شود. مطالعه درسنامه ها اگرچه کامل و جامع نیست اما در مقابل خالی از لطف هم نیست.

تمرینات کتاب هرکول آریان حیدری

بخش دیگری از کتاب هرکول آریان حیدری به تمرینات جامع تری پرداخته شده است. این تمرینات به داوطلب افق دید تازه تری می دهد. در واقع با حل این تمرینات می توان مباحث کتاب را از نگاهی دیگر مرور کرد. از دیگر ویژگی های تمرینات آورده شده در این کتاب، ایجاد تنوع در حل مسأله برای داوطلب است. به هر حال کتاب جنبه های مختلفی را شامل می شود که بتواند استعداد و توانایی های تمامی داوطلبان را مورد سنجش و بررسی قرار دهد. به دلیل طرح تمرینات درج شده داخل کتاب هرکول آریان حیدری، از این کتاب به عنوان یک مرجع معتبر و تخصصی یاد می شود. از آنجایی که کتاب های مشابه بسیاری در بازار عرضه می شود، توصیه می کنیم حتماً خرید کتاب را از مراجع و سایت های معتبر تهیه کنید. برای نمونه سایت خدماتی تلکتاب به عنوان یک فروشگاه پیشتاز در عرضه انواع کتاب های کنکور، کتاب های کارشناسی و کارشناسی ارشد تا دکتری بسیار زبانزد اکثر داوطلبان است. خرید کتاب هرکول آریان حیدری از سایت معتبر تلکتاب این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده است تا بتوانند از خدماتی مانند تخفیفات و ارسال رایگان کتاب بهره مند شوند. پس تا دیر نشده زمان را از دست ندهید و همین حالا کتاب هرکول آریان حیدری را ثبت سفارش کنید.

توضیحات و پاسخ های تشریحی کتاب هرکول آریان حیدری

برای هر یک از پرسش های تستی مطرح شده داخل کتاب، توضیحات تشریحی آورده شده است. با خواندن این توضیحات تشریحی بسیاری از تکنیک های ریاضی دستگیرتان می شود. می توان این چنین گفت که حتی توضیحات تشریحی هرکول آریان حیدری هم سراسر پر از نکته های ظریف و موشکافانه است. با خواندن پاسخ های تشریحی درک بهتری از مفاهیم کتاب به دست خواهید آورد.

ویژگی های کتاب هرکول آریان حیدری

از جمله ویژگی های شاخص کتاب هرکول آریان حیدری می توان به کیفیت بالای صفحات، فونت مناسب و همچنین دسته بندی بخش های مختلف کتاب اشاره کرد. همچنین طراحی باکس های مختلف کتاب اعم از سؤالات تشریحی و توضیحات تکمیلی به خوانایی کتاب کمک بسیار قابل توجهی می کند. در واقع طراحی بخش های مختلف کتاب و همچنین تفکیک باکس های آموزشی با باکس های پاسخ، به گونه ای است که مطالعه را برای داوطلب ساده تر می کند. در مجموع می توان کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری را به عنوان یک مرجع تکمیلی در قالب یک کتاب آمادگی آزمون دانست.

خرید کتاب هرکول آریان حیدری

به دنبال یک خرید مقرون به صرفه همراه با خدماتی مانند استفاده از خدمات تخفیف و ارسال رایگان کتاب درب منزل هستید؟ پس منتظر چه هستید! همین حالا حتماً به بخش فروش محصولات سایت تلکتاب مراجعه کنید. خرید آنلاین کتاب هرکول آریان حیدری، مختص تمامی داوطلبانی که برایشان زمان از اهمیت بسیاری برخوردار است، بسیار پیشنهاد می شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LP8m6khW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه