جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

لیفت با نخ: مزایا، عوارض و نتایج آن

سفتی طبیعی پوست با افزایش سن و کاهش تدریجی تولید کلاژن و الاستین پوست، کاهش می یابد و تشکیل چین و چروک ریز و درشت در صورت آغاز می شود. در دنیایی که اهمیت زیبایی، شکل غیرمعقولی به خود گرفته، ایستادن جلوی آینه و آرزوی داشتن پوست صاف چیز خیلی عجیبی نیست. اگرچه پیر شدن چیز بدی نیست و اشکالی هم ندارد، اما اینکه بخواهید زیبا باشید هم اشکالی ندارد و اتفاقا روش های زیبایی پوست مثل لیفت پوست صورت با نخ نیز به همین منظور ایجاد شده است.

لیفت با نخ چیست؟

لیفت با نخ یک روش بدون جراحی است که بدون نیاز به ایجاد برش، به بهبود زیبایی ظاهر کمک می کند. اگرچه نمی توان این روش را کاملا غیرتهاجمی دانست، اما فرایند به مراتب ساده تری در مقایسه با روشهای سنتی لیفت صورت دارد. در لیفت با نخ از نخ های مخصوصی برای کمک به بالا کشیدن پوست افتاده استفاده می شود. می توانید از این روش برای کمک به ترمیم ظاهر اطراف چشمان، بالا کشیدن ابروها، لپ یا حتی گونه استفاده کنید.

نخ های استفاده شده در لیفت با نخ به حفظ پوست در وضعیت تعیین شده کمک می کند. ساده بودن این روش درمان، کم تهاجمی بودن آن و استفاده از ماده بیحسی باعث می شود تا درد زیادی را تحمل نکنید. بعلاوه کل این فرایند شاید کمتر از دو ساعت طول بکشد و در زمره روش های سریع به شمار می رود. یکی از مهمترین نکات درباره لیفت با نخ آنست که نتیجه آن در میان افراد مختلف با هم متفاوت خواهد بود. بعلاوه اگرچه ماندگاری نتایج لیفت با نخ در بعضی نفرات تا 18 ماه بوده، اما گزارشات بدست آمده از برخی دیگر نشان از کوتاهتر بودن آن دارد.

افراد مناسب برای لیفت با نخ

لیفت با نخ: مزایا، عوارض و نتایج آن

باید از تون پوستی مناسبی برخوردار باشید و در مراحل اولیه افتادگی پوستتان باشید. این گزینه برای کسانی مناسب است که هنوز به دنبال لیفت کل صورت نیستند و صرفا برای کاهش نشانه های ناشی پیری به دنبال ایجاد تغییر هستند.

اکثر افراد مشکلی برای قرار گرفتن تحت این درمان نخواهند داشت اما اگر ابتلا به یک بیماری سیستمی مثل سرطان یا دیابت، مشکلاتی در سیستم ایمنی بدنتان ایجاد کرده باشد، باید لیفت با نخ را از فهرستتان پاک کنید. حساسیت های پوستی از موارد دیگری است که می تواند جلوی درمان به وسیله لیفت با نخ را بگیرد.

لیفت با نخ برای کسانی که دنبال تغییر کمی در صورتشان هستند اما دلشان به جراحی نیست، دنبال داشتن چشم گربه ای هستند و یا به لیفت خیلی زیادی نیاز دارند، گزینه بسیار خوبی است. لیفت با نخ به کمک چند سوزن و نخ های تعبیه شده در درون آن اجرا می شود و همین هم آن را به روش به مراتب ساده تری در مقایسه با جراحی تبدیل کرده است.

روند لیفت با نخ

لیفت با نخ: مزایا، عوارض و نتایج آن

روش انجام لیفت با نخ تا حدی با توجه به ناحیه تحت درمان و همچنین روش کار پزشکتان می تواند متفاوت باشد، اما اصول کار معمولا یکسان خواهد بود:

  1. از شما خواسته می شود تا روی یک میز شیبدار دراز بکشید. سپس روی پوست ناحیه درمان، الکل و ماده بیحسی مالیده می شود.
  2. یک سوزن کانولای ریز برای وارد کردن نخ بخ زیر پوست استفاده می شود؛ این فرایند از 30 تا 45 دقیقه طول می کشد.
  3. بعد از ورود نخ به زیر پوست، سوزن ها بیرون کشیده می شوند؛ در این مرحله ممکن است با کمی فشار و کشیدگی در پوستتان مواجه شوید.
  4. بعد از گذشت چند دقیقه از بیرون کشیدن سوزن ها، فرایند لیفت با نخ تکمیل می شود و می توانید به کار یا خانه برگردید.

انتظارم از نتیجه لیفت با نخ چه باشد؟

نتایج لیفت با نخ بعد از گذشت چند هفته نمایان خواهد شد. درد اندک، تورم و کبودی (خونمردگی) از موارد احتمالی همراه با لیفت با نخ است. اکثر بیماران بعد از گذشت 3 تا 5 روز می توانند در جمع حاضر شوند، اما تکمیل فرایند بهبود بعد از درمان شاید به چند هفته وقت نیاز داشته باشد. 

درحالیکه با انجام لیفت با نخ می توان به رفع بعضی مشکلات کمک کرد، اما این درمان نمی تواند جلوی فرایند طبیعی پیری پوست را بگیرد؛ اما با مراقبت مستمر در برابر نور خورشید، می توان به حفظ نتایج کمک کرد. شاید انتظار دستیابی به نتایج مناسب از لیفت با نخ بیراه نباشد، اما الزامی هم در این امر وجود ندارد. گاهی اوقات، یک جلسه برای دستیابی به نتایج بهینه کافی نیست و شاید لازم باشد که باز هم تحت درمان قرار بگیرید. پیروی از دستورالعملهای مراقبتی بعد از عمل برای موفقیت جراحی و دستیابی به نتایج دلخواه از اهمیت بالایی برخوردار است. بعلاوه باید از اعمال فشار زیاد بر روی ناحیه درمان، ساییدگی آن و حرکت در زمان بهبود خودداری شود.

خطرات و عوارض جانبی لیفت با نخ چیست؟

لیفت با نخ با توجه به ماهیت کم تهاجمش، روش ایمن و موثری به شمار می رود. این روش با مشکلات رایج جراحی لیفت صورت مثل جای زخم، خونریزی، کبودی شدید و موارد دیگر همراه نیست. اما بروز درد، سوزش، کبودی، تورم و حساسیت پوست را نمی توان منکر شد. پزشک درباره راهکارها و دستورالعمل های مدیریت این عوارض جانبی در روزهای بعد از درمان با شما صحبت خواهد کرد. از خطرات و عوارض جانبی نادری که ممکن است در اثر لیفت با نخ رخ دهد، عبارتند از:

  • هماتوما: ناشی از نفوذ خون به بافتهای اطراف (ناشی از آسیب دیدگی تصادفی دیواره های عروق خونی)
  • عفونت
  • عدم تقارن در صورت که ناشی از فاکتورهای مختلفی مثل بیشتر کشیده شدن یک طرف صورت، عدم تقارن ذاتی صورت یا استفاده از ماده بیحسی است.
  • جابجایی نخ به دلیل خارهای ضعیف نخ یا همپوشانی نخ ها در یک نقطه
  • بروز ناهمواری در پوست های نازک
  • مشخص بودن نخ از زیر پوست که ممکن است در نتیجه نازک بودن پوست و یا ورود نخ در فاصله بسیار نزدیک به پوست ایجاد شده باشد.

نتیجه لیفت صورت با نخ، آن چیزی که انتظار داشتند نخواهد بود و به همین دلیل هم باید برای گرفتن یک تصمیم آگاهانه ابتدا با پزشکتان مشورت کنید؛ پزشکتان را باید از بین افراد برجسته، ماهر، معتبر و متخصص انتخاب کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CFMW8ucg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه