پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

دوره MBA مؤسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

اهمیت شرکت در دوره MBA مؤسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

به جرئت می توان گفت یکی از برترین دوره ­های آموزشی مدیریتی با قدمت تاریخی طولانی، دوره MBA یا مدیریت ارشد کسب و کار است. حروف اختصاری MBA حاکی از اصطلاح " Master of Business Administration" دارد.

در حوزه مدیریت کسب و کار تغییراتی به ارمغان آمده است و اساس فعالیت سازمان ها پیچییده تر شده است. بنابراین مدیران کسب و کار های مختلف توانایی مدیریت بیزینش خود را از دست داده­اند و نیازمند تربیت مدیران عالی خود هستند.

در ادوار گذشته صاحبان کسب و کارها بر اساس اصول کهنه مدیریتی که مبتنی بر پایه رئیس و مرئوسی بوده است، سازمان ها را مدیریت می کردند. اما چندی پس از ظهور علم مدیریتی MBA و تاثیربخشی علم جدید در بطن کسب و کارها، دانش مدیریت ارشد کسب و کار مورد پذیرش همگان واقع شد.

به طور کلی ارتقاء کیفیت مدیریت در سازمان­ها و استارت آپ­های نوین ضامن توسعه و پیشرفت کسب و کار است. علاوه بر این با بهبود مدیریت امکان بهره گیری از امکانات و ظرفیت­های سازمانی مهیا می گردد و زمینه برای افزایش بهره وری فراهم می شود.

بهترین رویکرد در خصوص افزایش کیفیت مدیریت کسب و کار، شرکت در دوره­ های MBA است. در این قبیل دوره­ ها به ویژگی های یک مدیر یا رهبر توانمند توجه می شود و کلیه رویکرد هایی که مدیران برتر در خصوص پیاده سازی ایده های خود استفاده می کنند، آموزش داده می شود.

شایان ذکر است شرکت در دوره MBA تحت تاثیر تضمین آینده شغلی، کسب توانایی کشف و شناسایی مهارت های کاربردی برای عملکرد های جدید در کسب و کار، خلق فرصت شبکه سازی، افزایش چشمگیر حقوق و ترفیع رتبه حائز اهمیت است.

 

معرفی دوره MBA مؤسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

مؤسسه آموزش عالی آزاد هفتاد دوره مدیریتی MBA را به موجب نیازمندی کلیه مدیران با تحصیلات غیرمدیریتی و نیاز به کسب علم روز در عرصه مدیریت برگزار می­کند. این مؤسسه با در نظر گرفتن دغدغه و مسئولیت های سنگین صاحبان و مدیران کسب و کارها، دوره های MBA را به صورت منطعف و به اشکال مختلف اعم از حضوری، نیمه حضوری و آنلاین به اجرا در می آورد. بدین ترتیب کلیه متقاضیان می توانند در دوره های مدیریتی MBA حضور به عمل برسانند.

از آنجایی که کلاس های MBA در مؤسسه هفتاد توسط اساتید و مدرسان برتر شکل می گیرد، جزء برترین مراکز اجرا کننده دوره ­های مدیریتی مدیریت ارشد کسب و کار در ایران محسوب می شود.

مباحث آموزشی دوره MBA در قالب 300 ساعت آموزش در اختیار دانش پژوهان قرار می گیرد.

جالب است بدانید کلیه مدیران تحت تاثیر سن و زمان مناسب امکان تحصیل در دانشگاه را ندارند و در عین حال نیازمند آموزش دانش مدیریت هستند. بنابراین می توانند با شرکت در دوره های آموزشی MBA دانش کافی و جامع را در حوزه مدیریت اتخاذ نمایند.

مؤسسه هفتاد برگزار کننده دوره­ های MBA در دو گرایش استراتژیک و بازاریابی است. دوره MBA گرایش بازاریابی جزء پرطرفدارترین دوره ­های مدیریتی قرار دارد و ویژه مدیران و رهبران سازمانی طراحی شده است. اغلب شرکت کنندگان این دوره آموزشی نقش بسزایی در بحث فروش ایفا می کنند و نسبت به تسلط بر مباحث بازاریابی علاقه مند هستند.

این در حالی است که گرایش استراتژی دوره MBA ویژه افرادی است که در جست و جوی کسب دانش در حوزه طرح ریزی و تشکیل راهبردهای سازمانی برای حل چالش های مدیریتی می باشند.

 

مخاطبین شرکت در دوره MBA مؤسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

اصلی ترین مخاطبین شرکت در دوره­ های MBA شامل مدیران میانی، مدیران ارشد، صاحبان کسب و کار ها و مدیران اجرایی می شود.

بی شک صاحبان کسب و کار های نوین می توانند با تسلط بر دانش مدیریت کسب و کار می توانند استارتاپ نوپای خود را در مسیر موفقیت قرار دهند.

از سری مخاطبین دوره های MBA می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • پژوهشگران
  • کوچ ها و مشاوران کسب و کار
  • اشخاص با پلن راه اندازی کسب و کار

 

اعتبار گواهینامه MBA مؤسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

مؤسسه آموزش عالی هفتاد در پایان دوره های آموزشی هفتاد به دانش پژوهان دارای حداقل نمره قبولی مدرک رسمی و معتبر اعطا می کند. این گواهینامه مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار دارد و دارای قابلیت استعلام آنلاین است.

علاوه بر این، سند رسمی MBA امکان ترجمه از جانب دادگستری را دارد. این بدان معنا است که مدرک MBA ضمن اعتبار بخشی در داخل کشور، می تواند یک پوینت مثبت برای مهاجرت درسی و شغلی به شمار رود.

مدرک MBA یک دوره تحصیلی به شمار می رود که در یادگیری اصول تجارت و شکل گیری مهارت های رهبری مؤثر واقع است. این مدرک یک امتیاز مثبت به شمار می رود که می تواند آینده شغلی و جایگاه بسیر عالی دانش پژوهان را تضمین نماید.

در حقیقت ثبت نام در دوره MBA برای کلیه افرادی که خواستار موفقیت در کسب و کار هستند، مفید و کاربردی است.

 

نحوه ثبت نام در دوره MBA مؤسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

اگر می خواهید در نقش مدیر ارشد و مدیر میانی توانمندی های خود را ارتقا دهید و به بهترین شکل فعالیت سازمانی خود را مدیریت نمایید، می توانید با شرکت در دوره MBA از مهارت و آمادگی های لازم برای حضور در بازارکار بهره مند گردید.

مهم ترین پیش نیاز شرکت در دوره حرفه ­ای MBA، برخورداری از مدرک کارشناسی است. تیم پشتیبانی مؤسسه هفتاد به صورت 24 ساعته آماده راهنمایی و حل مشکلات آموزشی دانش پژوهان هستند. این پشتیبانی به شکل حضوری، بهره گیری از پیام رسان­ها، سیستم تیکتینگ و تماس تلفنی ارائه می گردد.

برای ثبت نام در دوره MBA مؤسسه آموزش عالی آزاد هفتاد می توانید به وب سایت رسمی https://haftad.org مراجعه کنید.

در خصوص برقراری ارتباط با تیم مشاوره و دریافت پشتیبانی می توانید با شماره ی 021- 22 35 4000 تماس حاصل کنید. علاوه بر این، قادر هستید از طریق آدرس ایمیل info@haftad.org نسبت به دریافت مشاوره اقدام نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Vq0ZAVsF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه