سه شنبه, ۲۹ اسفند(۱۲) ۱۴۰۲ / Tue, 19 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

صادقانه بگوییم بالابر زنجیری را می توان یکی از ابزارهای مهم برای شرکت های کوچک و متوسط دانست. این نوع جرثقیل ها مانند جرثقیل سامسونگ علاوه بر کاربر پسند بودن آن ها بسیار مهم در صنعت هستند. این نوع بالابرهای زنجیری از جمله وینچ زنجیری سامسونگ کره جنوبی معمولاً سبک و قابل حمل هستند. بنابراین صاحب این نوع صنعت به راحتی می تواند این بالابرها را جابجا کنند. این می تواند یک ویژگی مهم برای هر صنعتی باشد. در ادامه همراه ما باشید تا کاربردهای مختلف این بالابر زنجیری را بیشتر به شما توضیح دهیم.

بالابر زنجیری

بالابر زنجیری چیست؟

بالابرهای زنجیر در صنعت به دو قسمت مختلف طبقه بندی می شوند. 1- بالابر زنجیری برقی. 2- بالابر زنجیری دستی. با جرثقیل دستی زنجیر از چندین چرخ دنده عبور می کند و از طریق این چرخ دنده ها نیروی لازم برای حرکت اجسام ایجاد می شود. اما در بالابر زنجیری برقی از موتور به عنوان تولید کننده این نیرو استفاده می شود. عامل بالابر اجسام فرقی نمی کند که زنجیر باشد یا بکسل طراحی و ساخت بالابرهای زنجیری دستی مطمئناً ساده تر از برقی است. علاوه بر این، این جرثقیل ها وزن کمی دارند وسبک هستند بنابراین حمل و جابجایی آنها آسانتر است. از طرف دیگر استفاده از بالابر برقی سریعتر است. با بالابر زنجیر برقی می توانید اشیا را سریعتر جابجا کنید.

چگونه یک بالابر زنجیری مناسب انتخاب کنیم؟

وقتی قصد دارید یک بالابر زنجیری را برای کار خود انتخاب کنید بهتر است به این موارد حتما توجه کنید. چه باری باید حمل شود (چند کیلوگرم یا تن؟) ظرفیت بار باید با در نظر گرفتن ضریب ایمنی حداقل 50 درصد حداکثر بار محاسبه شود. بالابر زنجیری یا جرثقیل سامسونگ باید به چه سرعتی برای ما کار کنند هم به صورت خالی و هم با داشتن بار. باید به منابع برقی که در دسترس شما است حتما توجه کنید. این بالابرها یا وینچ زنجیری سامسونگ کره جنوبی باید در مکان هایی با ارتفاع لازم نصب شوند.

جرثقیل سامسونگ

بالابر زنجیری دارای یک دستگاه ترمز است که به آن امکان می دهد باری را که یک و نیم برابر ظرفیت بالابر است در هر نقطه حمل کند (ترمز استاتیک) و سرعت فرود (ترمز پویا) را کنترل کند. بالابرهای زنجیری فقط به صورت عمودی بار را برای شما بلند می کنند. از طرف دیگرروش هایی برای حرکت عمودی وجود دارد: وینچ زنجیری سامسونگ یا همان بالابر زنجیری را می توان زیر یک جرثقیل دروازه ای، یک جرثقیل بازویی یا یک جرثقیل متحرک سقفی برای راحت انجام دادن جابه جایی بار قرار داد. یک راه ساده تر وجود دارد می توانید وینچ زنجیری سامسونگ کره جنوبی را مستقیماً به جرثقیل سقفی متحرک وصل کنید.

بالابرهای زنجیری چه کاربردی در صنعت دارند؟

بالابر زنجیری در صنایع مختلف مثل: صنایع خودروسازی، حمل و نقل، انبار، تحویل مواد، صنعت و ساخت، آهن و فولاد، نساجی و شیمیایی نام برد. در زیر به کاربرد این بالابرها اشاره خواهیم کرد.

  • دستگاه ها را برای تراز نمودن در محیط جابه جا می کنند
  • تعمیر و نگهداری انواع قطعات آبکاری و جوشکاری و...
  • در محیط های مختلف برای بارگیری انواع اجسام استفاده می شود
  • برای نصب انواع قطعات در ماشین آلات صنعتی مانند فرز، تراشکاری، حفاری، بورینگ و ..
  • جابجایی و همچنین کمک به بارگیری در چند کار حساس در اتاق سند بالاست رنگ کوره و ... 
  • جدا کردن قطعاتی که در کارگاه شکسته یا خراب شده اند
  • برای ایجاد تعادل برای کار با برخی از ماشین های تخصصی مانند دریل و...

وقتی از بهترین وینچ زنجیری برقی صحبت می کنیم باید به این سوال پاسخ دهیم که وینچ زنجیری چه کار می کند؟ ولین چیزی که به ذهن می رسد، برند کره جنوبی و سازنده جرثقیل سامسونگ است. تا حدودی بسته به برند می توان عملکرد این بالابر زنجیری را تعیین کرد. با قرار دادن لوگوی سامسونگ روی این بالابرهای زنجیر می توان گفت که بهترین ها را در بازار برای خود تهیه کرده ایم. به طور کلی اکثر ما با محصولات مختلف سامسونگ مانند لوازم خانگی و گوشی های هوشمند آشنایی داریم.

وینچ زنجیری سامسونگ کره جنوبی

وینچ زنجیری سامسونگ کره جنوبی تنها برند شناخته شده و قابل اعتمادی است که این نوع جرثقیل را طراحی و تولید کرده است. وقتی صحبت از جرثقیل سامسونگ می شود متوجه خواهیم شد با یک محصول قابل اعتماد با کیفیت بالا و عملکرد فوق العاده طرف هستیم. وینچ زنجیری سامسونگ کره جنوبی نامی شناخته شده در صنعت و تجارت است و کمتر کسی می تواند نقش آن را در تجارت نادیده بگیرد. بنابراین می توانید کاملا به این نام و نمایندگان آن اعتماد کنید.

با این حال جرثقیل سامسونگ از یک سری ویژگی های خاص بهره می برد. وینچ زنجیری سامسونگ کره جنوبی بدون در نظر گرفتن کیفیت ساخت با ترمزهای سریع و دوگانه الکتریکی یا مغناطیسی طراحی و ساخته شده اند. توجه داشته باشید که در صورت قطع برق، ترمز در این وینچ ها کارایی خود را از دست نمی دهند و شکل خود را حفظ می کنند. پس جرثقیل سامسونگ با داشتن این ویژگی مهم اشاره به این دارد که از نظر امنیت سعی کرده است همه جوانب را در نظر بگیرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HzwHqnA4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورپرده پذیراییلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه