جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

عیدی آقای مجری برای شما، مهمونی نوروز1402 در فیلیمو

شاید تعداد برنامه هایی که در کشور ما برای خانواد ه ها تولید می شوند، زیاد باشند؛ اما تاکنون به این فکر کرده اید که چند برنامه را به همراه خانواده تماشا کرده اید و رضایت همه شما از بزرگ و کوچک جلب شده است؟ واقعیت این است که از برنامه ها کشش جمع کردن اعضای خانواده در کنار یکدیگر را ندارند. خبر خوشحال کننده فیلیمو برای نوروز 1402، پخش فصل جدید برنامه خانوادگی و پرمخاب مهمونی به نویسندگی و کارگردانی ایرج طهماسب است. برنامه ای که فصل اول آن با استقبال بی نظیر خانواده های ایرانی روبه رو شد. این بار هم آقای مجری و عروسک های دوست داشتنی اش در سال جدید مهمان نگاه مهربان شما هستند.

شروع پخش فصل دوم برنامه مهمونی 2

شروع پخش فصل دوم برنامه مهمونی چه زمانی است؟

انتظارها بعد از حدود 6 ماه گمانه زنی درباره برنامه مهمانی به پایان رسید. مهمونی ۲ را در نوروز 1402 از فیلیمو تماشا کنید. قسمت اول این برنامه همزمان با روز اول فروردین 1402 در فیلیمو منتشر می شود. بنابراین می توانید سال نو را در کنار خانواده با تماشای این برنامه سرگرم کننده آغاز کنید. خبر خوب اینکه در دو هفته ابتدایی سال جدید می توانید 4 قسمت از این برنامه را تماشا کنید. البته داستان به اینجا ختم نمی شود. مهمونی آقای مجری بعد از پایان تعطیلات نوروز، پنجشنبه هر هفته در فیلیمو برپا می شود!

راز موفقیت ایرج طهماسب در برنامه سازی چیست؟

خیلی ها تصور می کردند که بدون کلاه قرمزی، پسرخاله، فامیل دور، پسر عمه زا، دیوی و سایر عروسک هایی که آقای مجری در این سال ها با آن ها برنامه سازی را تجربه می کرد، برنامه مهمونی چندان جذاب نباشد؛ اما پخش قسمت اول از فصل نخست این برنامه کافی بود تا نظر همه در این باره تغییر کند.

هرچند عروسک های جدید آقای مجری هنوز فاصله زیادی با کاراکترهای محبوب قبلی دارند؛ اما واقعیت این است که ایرج طهماسب شروع دوباره عالی را با شخصیت پردازی های جدید داشت. سوال اساسی که اینجا مطرح می شود این است که راز و رمز موفقیت ایرج طهماسب چیست؟ قطعا دلایل مختلفی را می توان برای پاسخ به این سوال ذکر کرد. ما در اینجا روی چند موضوع بسیار مهم دست می گذاریم.

ایرج طهماسب اصالت را به محتوا می دهد

دعوای بین فرم و محتوا در دنیای رسانه هیچ گاه تمام نمی شود. در دنیای برنامه سازی خصوصا برای مخاطب عام، خیلی ها تصور می کنند که تمرکز روی دکورهای آن چنانی می توانند نظر مخاطب را به خود جلب کنند. با نگاهی به کارنامه موفق برنامه سازی ایرج طهماسب، این گزاره را رد می کند. سال هاست که تولید برنامه های طهماسب در محیطی شبیه به خانه صورت می گیرد. خانه هایی که از قضا برای مخاطب آشنا هستند و همه ما در یکی از همین خانه های معمولی زندگی می کنیم.

آقای مجری و همکارانش بیشتر تمرکز خود را روی خلق محتوای درخور می گذارند. ناگفته نماند که تولید محتوا به گونه ای که از یک کودک چند ساله تا افراد مسن بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند، اصلا کار ساده ای نیست. ایرج طهمساب به دفعات ثابت کرده است که این کار را به بهترین شکل ممکن بلد است. وقتی پای یک قسمت از برنامه مهمونی می نشینید، آسوده خاطر خواهید بود که در کنار خندیدن، حتما موضوعات آموزنده و ارزشمندی را نیز فراخواهید گرفت.

پخش فصل دوم مهمونی ایرج طهماسب در فیلیمو

آقای مجری فرزند زمان حال است

اگر یک برنامه ساز زبان مخاطب را بشناسد، نیمی از راه موفقیت در جلب رضایت بینندگان خود را طی کرده است. نمی توان در سال 1402 برنامه ای ساخت که در آن به زبان ده ها سال قبل با مخاطب زبان ارتباط برقرار می شود و در ادامه انتظار موفقیت نیز داشت. این مشکل به ظاهر ساده، چالش بسیاری از برنامه سازان امروز برای مخاطب ایرانی است.

ایرج طهماسب به خوبی مخاطب خود را می شناسند. سال ها حضور در قاب تلویزیون و رسانه باعث عقب ماندن او از تغییر نسل پرشتاب سال های اخیر نشده است. به همین دلیل می توان آقای مجری را فرزند زمان حال دانست. البته ایرج طهماسب آفت های روزگار فعلی را نیز به خوبی می شناسد. به همین دلیل برای جذب مخاطب تن به هرکاری نمی دهد.

همه چیز در کارهای ایرج طهماسب واقعی است

مخاطب با تماشای برنامه هایی مانند مهمونی متوجه می شود که با داستان هایی از جنس زندگی روزمره خود مواجه است. ایرج طهماسب دست روی سوژه هایی می گذارد که برای عموم مخاطبان آشنا هستند. این رویه باعث می شود تا بیننده خیلی راحت تر با آنچه در برنامه جریان دارد، ارتباط برقرار کند. البته ناگفته نمانده که بیان ساده که در سراسر بخش های برنامه مهمونی و سایر برنامه های آقای مجری به چشم می خورد، روی همراهی مخاطب کاملا تاثیرگذار است. با تماشای کارهای ایرج طهماسب می توانید واقعیت ها را زندگی کنید.

ایرج و عروسک هایش

از نظر شما محبوب ترین عروسک فصل اول برنامه مهمونی کدام شخصیت است؟ این سوال را بارها از خیلی از بینندگان این برنامه پرسیده ایم. معمولا اختلاف بر سر محبوبیت بیشتر دو کاراکتر یعنی بچه و پشه بالا می گیرد. هر دوی این شخصیت ها طرفداران پروپاقرصی دارند. فرقی نمی کند که شما طرفدار بچه هستید یا با "بده بزنیم" پشه بیشتر کیف می کنید! خوشبختانه هر دو عروسک بار دیگر در سری جدید برنامه مهمونی حضور دارند.

در کنار آن ها البته سایر عروسک ها مانند قیمه خانم، مگسی، کته، روح و گروه بی بندوبار نیز مهمان نگاه شما در فصل دوم این برنامه هستند. مهمانان ویژه ای نیز به رسم فصل اول این برنامه در هر قسمت حضور خواهند داشت که بیشتر آن ها را بازیگران و خوانندگان مطرح ایران تشکیل می دهند. ایرج طهماسب و همکارانش تلاش کرده اند تا با تولید محتوای سرگرم کننده و شادی آور، پس از پشت سر گذاشتن یک سال سخت، نوروز شاد و مفرحی را برای خانواده های ایرانی رقم بزنند. مهمونی 2 را با خانواده تماشا کنید.

کلام پایانی

بعد از پایان فصل اول برنامه مهمونی در مهر ماه 1401، بحث های زیادی درباره پایان یافتن یا ادامه پیدا کردن این برنامه مطرح شد. ایرج طهماسب و همکارانش بار دیگر دست به کار شدند تا فصل دوم برنامه پرطرفدار مهمونی را برای نوروز 1402 آماده کنند. برنامه ای که شاید با حضور عروسک هایش این طور به نظر برسد که مناسب گروه سنی کودک و نوجوان است؛ اما در واقع آقای مجری مهمونی را برای بزرگسالان تدارک دیده است. البته کودکان و نوجوانان نیز به همراه خانواده می توانند از تماشای این برنامه سرگرم کننده لذت ببرند. همه شما در سال نو به مهمونی ایرج طهماسب در فیلیمو دعوتید!

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xfkXDn3r
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه