یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

تولید عمده ارده و شکلات صبحانه با دستگاه ارده گیری

دستگاه ارده گیری از جمله تجهیزات فرآوری و عمل آوری مواد غذایی به حساب می آید. دستگاه روغن گیری در گروه ماشین آلات آماده سازی در صنایع غذایی قرار می گیرد. برای تولید ارده از دانه های کنجد و کره مغزیجات از دانه های روغنی مختلف مانند فندق، بادام زمینی و… بسیار کاربرد دارد.

دستگاه ارده گیری با توجه به راندمان کاری و میزان ظرفیت تولید می تواند به صورت مصارف خانگی، فروشگاهی، عطاری و… استفاده شود. البته کاربرد اصلی این دستگاه در راه اندازی خط تولید ارده طبیعی و ارگانیک به صورت خانگی یا فروشگاه محلی می باشد.

میزان ظرفیت تولید دستگاه ارده گیر از ۱۵ الی ۲۰ کیلوگرم در ساعت متفاوت است. به طور کلی بر همین اساس میزان بازده دستگاه و نیز قدرت موتور و سرعت آن به انواع مختلف خانگی و صنعتی دسته بندی می شود.

کنجد یک ماده غذایی است که سرشار از کلسیم و مواد آلی است و مصرف آن به محکم شدن استخوان ها کمک بسیاری می کند. یکی از محصولاتی که از کنجد به دست می آید و دارای فواید زیادی می باشد، ارده طبیعی است. برای اینکه ارده مرغوبی تولید کنید باید کنجد مورد استفاده از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

برای تهیه ارده از هر دو مدل کنجد بدون پوست و کنجد با پوست استفاده می شود. هیچ فرقی در طعم ارده به وجود نمی آید، تنها رنگ ارده با هم فرق دارد. ارده تهیه شده با کنجد بدون پوست رنگ روشن تری نسبت به ارده با کنجد با پوست دارد.

در عصر حاضر ارده با روش های سنتی و صنعتی تولید می شود. خریداران بیشتر تمایل به خرید ارده طبیعی و ارگانیک دارند. در مکانیزم تولید ارده ابتدا پوست کنجدها را جدا می کنند و سپس دانه های کنجد را حرارت ملایم می دهند. البته دقت داشته باشید که اگر دانه های کنجد بیش از حد حرارت ببیند، ارده به دست آمده رنگ تیره تری خواهد داشت.

سپس دانه های کنجد بو داده شده را با آسیاب های بسیار قوی به خوبی له می کنند. تا مایع نسبتاً غلیظی که همان ارده است، به دست آید. علاوه بر تولید ارده به تولید شکلات صبحانه نیز می توانید فکر کنید. تولید عمده این دو محصول جز مشاغل پر سود می باشد. جهت آشنایی بیشتر با نحوه تولید ارده و شکلات صبحانه و دستگاه های مورد نیاز تا پایان با ما همراه باشید.

تولید شکلات صبحانه با توجه به نیاز بازار و عرضه آن انجام می شود. اکثر تولیدکنندگان شکلات صبحانه جهت فروش بالای محصول خود به دنبال بالا بردن کیفیت آن هستند. این امر باعث رقابت میان کارخانه های تولید شکلات صبحانه شده است. تولیدکنندگان معمولاً از روش های مختلفی استفاده می کنند تا بتوانند بالاترین فروش را داشته باشند.

شکلات صبحانه محصولی است که در تمامی جوامع مصرف می شود. به همین خاطر در رتبه بالای تولید قرار دارد. تولید شکلات صبحانه در ایران به دلیل وجود تحریم ها چالش های اقتصادی زیادی دارد. با این وجود شکلات صبحانه و مصرف آن رو به رو به افزایش است و میتوان آن را به عنوان یک محصول ضروری معرفی کرد.

بنابراین تولید این محصول برای افراد دارای صرفه اقتصادی است. در کنار تولید ارده و شکلات صبحانه با صرف کمی خلاقیت و تنوع می توانید از ترکیب ارده و شکلات صبحانه محصول جدید ارده شکلاتی تولید نمایید. این محصول شامل ۷۰ درصد ارده کنجد و ۳۰ درصد شکلات صبحانه می شود.

ارده شکلاتی در عین دارا بودن طعم لذیذ شکلات، دارای خواص بی نظیر کنجد هم می باشد که این خواص بر هیچ کس پوشیده نیست. ارده شکلاتی محصول جدیدی است که سرشار از انرژی است و می تواند به عنوان یک صبحانه کامل مورد مصرف قرار گیرد.

به دلیل داشتن خواص سرشار ارده غذای کاملی محسوب می شود که علاوه بر صبحانه در میان وعده ها نیز می توان مصرف کرد. جهت راه اندازی خط تولید عمده ارده، شکلات صبحانه و ارده شکلاتی و عرضه آن به بازار جهت فروش به دستگاه هایی نیاز دارید که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

دستگاه ارده گیری AG

دستگاه ارده گیری AG

دستگاه ارده گیری AG در مدل های سنگی و صنعتی ارائه می گردد. جهت ساخت این دستگاه ها از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. طبق تحقیقات انجام شده سه مکانیزم متفاوت جهت تولید ارده در دستگاه های مربوط به آن وجود دارد. به این منظور که دستگاه های ارده گیری ارائه شده به بازار در سه سبک متفاوت کار می کنند.

سبک اول دستگاه ارده گیری با سنگ طبیعی است. در این سبک سرعت دستگاه ارده گیری پایین است و دستگاه دارای ابعاد بسیار بزرگ و وزن بالایی است. قیمت این نمونه دستگاه ها نیز گران است.

ارده تولید شده با این دستگاه ها طعم بهتری دارد. در ضمن امکان کره گیری و تنظیم میزان نرمی و زبری ارده وجود ندارد. نظافت این دستگاه های ارده گیری از دیگر مدل ها مشکل تر است.

سبک دیگر ارده گیری، دستگاه ارده گیری و کره گیری با سنگ مصنوعی است. این مدل دستگاه ها در ابعاد کوچکتر و ظرفیت بالاتری تولید شده اند که به نظر به صرفه تر هستند. کاربرد این دستگاه ها به صورت رومیزی است و با فناوری پیشرفته ای که دارند، امکان تنظیم نرمی و زبری ارده را دارند.

همچنین این دستگاه جهت تولید کره بادام زمینی، کره پسته، کره گردو و… نیز مناسب می باشد. معمولاً این مدل دستگاه ارده گیری از جنس استیل تهیه می شود و نظافت آن به آسانی انجام می شود. به نظر می آید ارزش اقتصادی تولید ارده با این دستگاه ها بالا است و می توانید با دستیابی به سود بالاتر به تولید ارده و کره بپردازید.

دستگاه ارده گیر و کره گیر با ماردون فلزی سبک دیگر ارده گیری می باشد که در ایران به عنوان یکی از انواع دستگاه ارده گیری معرفی می شود. این دستگاه ها کاربرد آسانی دارند ولی از لحاظ اقتصادی چنان به صرفه نمی باشند. امکان تنظیم نرمی و زبری ارده هم وجود ندارد.

البته این سبک به تازگی وارد صنعت شده است و باید زمان بیشتری بگذرد تا بتوان دقیق تر بررسی کنیم. معمولاً در این سبک دستگاه ارده گیری دارای ظاهری جذاب است و تنها برای ارده گیری طراحی شده است. اکثر تولید کنندگان ارده از بین این سه سبک به استفاده از دستگاه ارده گیری و کره گیری تمام استیل با سنگ صنعتی تمایل دارند و به افراد تازه کار هم پیشنهاد می دهند.

دستگاه کره گیری AG

دستگاه کره گیری AG

دستگاه کره گیری یک مدل دستگاه صنعتی پرکاربرد در صنایع غذایی می باشد. از این دستگاه جهت تولید ارده و کرده بادام زمینی، کره پسته و … استفاده می شود. محصول ارده و کره بادام زمینی در فصل پاییز و زمستان بسیار پر مصرف می باشند. با استفاده از دستگاه کره گیری می توان چند نوع محصول (مثل شکلات با کره بادام زمینی برای تولید محصول کره بادام زمینی شکلاتی) را برای تنوع و تولید محصولی ترکیبی، ادغام و مخلوط کرد.

دستگاه کره گیری AG قادر است از انواع دانه ها مانند بادام زمینی، پسته، گردو، بادام و… کره تولید کند. دستگاه کره گیری موجود در بازار مطابق با استانداردهای روز دنیا و با مصرف انرژی بهینه ساخته شده است.

دستگاه کره گیری به انواع کره گیر بالازن و پایین زن تقسیم می شود. دستگاه کره گیر برقی، چربی موجود در شیر و ماست را با استفاده از نیروی گریز از مرکز جدا می کند. عملکرد کره گیر بالازن و پایین زن شبیه کره گیر برقی است و تنها تفاوت آنها در محل قرارگیری هم زن است. البته با استفاده از دستگاه ارده گیری علاوه بر تولید ارده می توانید از دانه هایی همچون بادام زمینی، بادام، گردو، پسته و… کره گیاهی تولید نمایید.

شرکت ای جی وارد کننده انواع دستگاه کره گیری و ارده گیری صنعتی و نیمه صنعتی می باشد.

برای خرید دستگاه ارده گیری به سایت ای جی (AG777.com) مراجعه کنید

برای خرید دستگاه مورد نظر خود از کارشناسان AG شعبه تهران و اصفهان مشاوره بگیرید

شعبه تهران: ﺻﺎدﻗﯿﻪ ،ﺑﻠﻮار آﯾﺖ اﻟﻠﻪ ﮐﺎﺷﺎﻧﯽ رو ﺑﻪ روی ﻣﺴﺠﺪ ﻧﻈﺎم ﻣﺎﻓﯽ، ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن اﺗﺮک

تلفن: ۴۶۰۹۶۷۲۴-۰۲۱

شعبه اصفهان : اصفهان، فلکه ارتش خیابان وحید قبل از چهارراه امام زاده محسن، کوچه شماره ۲۳ پلاک ۶۲۲

تلفن: ۹۱۰۱۰۱۱۸-۰۳۱

شرکت بازرگانی AG وارد کننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 5 ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از 18 سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xyKCilDv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه