پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

 

اگر قصد حمل بار به ترکیه را دارید و یا به دنبال شرکت معتبر بین المللی هستید با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

 

یکی از سوالاتی که ممکن است برای اکثر افراد پیش بیاید این است که آیا حمل بار به ترکیه کاری درست است یا خیر ؟

 

در جواب این سوال باید بگوییم به دلیل گران بودن اجناس در ترکیه حمل بار و اثاثیه به ترکیه کاری کاملا درست می باشد.

 

روش های ارسال بار به ترکیه شامل سه روش هوایی ، زمینی ، دریایی می باشد که بهترین شرکت برای حمل بار به ترکیه ، باربری بین المللی الوبار می باشد.

 

حمل بار زمینی به ترکیه به دو روش تقسیم می شود :

 

  • حمل بار بصورت گروپاژ یا خرده بار
  • حمل بار به صورت فول تراک یا دربستی

 

باربری بین المللی الوبار با داشتن سال ها تجربه در این زمینه ، تمام محموله های تجاری و صنعتی  و اثاث را در کمترین زمان در مقصد مورد نظرتان تحویلتان می دهد.

 

حمل بار به ترکیه با کمترین قیمت

 

مدارک های مورد نیاز برای حمل بار به ترکیه چیست ؟

 

یکی از سوالات اکثر افراد و کسانی که قصد ارسال بار و کالاهای تجاری و صادراتی و اسباب منزل به کشور ترکیه دارند این است که چه مدارکی برای ارسال بار به ترکیه نیاز است ؟

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به ترکیه به صورت زیر می باشند :

 

 

  • کیملیک یا کارت اقامت موقت در کشور ترکیه
  • پکینگ لیست ( لیست کامل بار و محموله به دو زبان فارسی و ترکی ) )
  • اصل کارت ملی
  • اصل پاسپورت
  • اصل شناسنامه
  • نامه ترک خاک ( برای باربری ترکیه به ایران )

 

 

در برخی موارد ، برای ارسال بار به ترکیه نیاز به اخذ مجوزهایی برای برخی محموله ها  نیز می باشد که کارشناسان الوبار  پس از بررسی کامل محموله های شما این اطلاعات را در اختیار شما قرار میدهند.

 

 

هزینه باربری به ترکیه چقدر است ؟

 

 

هزینه ارسال بار و باربری به ترکیه بر اساس موارد زیادی مشخص می شود و این تخمین هزینه باید توسط کارشناسانی انجام شود که اطلاعات کافی در خصوص شرایط ارسال بار به نقاط مختلف جهان دارند.

 

در ارسال بار به ترکیه موارد زیر در هزینه های نهایی موثر هستند :

 

 

  • نوع محموله شما
  • روش حمل آن
  • میزان ارزش آن و هزینه گمرکی
  • میزان پوشش بیمه نامه
  • هزینه اخذ مجوز های خاص و . . . .

 

 

یکی از مهمترین مواردی که در هزینه ارسال بار به ترکیه موثر است ، میزان نرخ ارز می باشد . با افزایش میزان نرخ ارز ، هزینه های انتقال بار و کالا ها نیز افزایش خواهد داشت .

 

اگر قصد دارید بار و کالایی را از ایران به ترکیه ارسال کنید فقط کافیست با مشاوران و متخصصین الوبار در تماس باشید تا بهترین خدمات را تجربه کنید .

 

حمل بار به ترکیه با کمترین قیمت

 

موارد ممنوعه حمل بار به ترکیه

 

 

بار و کالاهایی هستند که جزء موارد ممنوعه حمل بار به ترکیه می باشند که داشتن آن ها جرم و مشکلاتی را به وجود آورد.

 

مواردهای ممنوعه برای ارسال بار به ترکیه شامل موارد زیر می باشند :

 

 

 

  • مواد خوراکی
  • لوازم آرایشی
  • مواد دارویی
  • عرقیجات
  • آجیل
  • لوازم بهداشتی
  • تنباکو و دخانیات
  • قهوه و چای

 

حتما قبلا از حمل بار به ترکیه با کارشناسان شرکت های باربری مخصوصا الوبار تماس بگیرید تا از موارد ممنوعه ارسال بار به ترکیه اطلاع پیدا نمایید.

 

 

 

 

حمل بار بصورت زمینی به ترکیه

 

 

یکی از پر کاربرد و محبوب ترین روش ها برای حمل بار به ترکیه ، ارسال بصورت زمینی می باشد.

 

حمل بار بصورت زمینی به این دلیل پر کاربرد است که هزینه کمتری نسب به روش هوایی و یا دریایی دارد ولی خوب مدت زمان بیشتری طول می کشد که بار و کالاهایتان بدستتان برسد.

 

 

در روش زمینی از کامیونت های مسقف و تریلی های ترانزیت استفاده می شود و ارسال بار با روش زمینی به تمام شهرهای ترکیه ( استانبول - آنکارا - آنتالیا - ازمیر - آلانیا- وان – دنیزلی – ترابزون – قونیه – کوش آداسی و ... ) در باربری بین المللی الوبار امکان پذیر می باشد.

 

کاری که الوبار انجام می دهد این است که بار و کالاهایتان را در ایران و شهر مودر نظرتان تحویل می گیرد و در سریع ترین زمان بصورت سامل و کامل در تمام شهرهای ترکیه تحویلتان می دهد.

 

یکی از روش های ارسال بار به ترکیه ، حمل بصورت فول تراک می باشد در روش فول تراک یک تریلی ترانزیت و یا کامیونت مسقف را بصورت دربست در اختیارتان قرار می گیرد و بارتان بصورت فول تراک از مبدا بارگیری به مقصد شما در کشور ترکیه تحویل داده می شود.

 

دیگر روش حمل بار به ترکیه ، ارسال بصورت گروپاژ یا خرده باری می باشد. در این روش بار و اسباب شما در کنار دیگر کالاها ارسال می شود. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم هزینه حمل بار بصورت خرده بار خیلی کمتر از ارسال بصورت فول تراک می شود.

 

 

حمل بار هوایی به ترکیه

 

حمل بار به ترکیه چه بصورت تجاری و چه به صورت فریت بار از تخصص های شرکت الوبار می باشد.

 

مقدار بار مجاز توسط مسافر حدود 30 کیلوگرم می باشد که به دلیل هزینه بالا اضافه بار ، پیشنهاد ما سرویس فریت بار می باشد.

 

هزینه ارسال بار هوایی را بر اساس وزن و حجم محاسبه می کنند که همین امر باعث می شود اکثر افراد روش زمینی را انتخاب نمایند.

در روش هوایی بیش تر برای کسب ارسال اشیای گران قیمت و یا بارهایی که باید خیلی سریع به مقصد برسد استفاده می شود.

در صورتی که نیاز دارید محموله های شما در اسرع وقت به ترکیه ارسال شوند با مشاوران و کارشناسان الوبار در تماس باشید تا راهنمایی های لازم به شما عزیزان ارائه شوند .

 

 

بسته بندی حمل بار به ترکیه

 

بسته بندی یکی از مراحل مهم برای حمل بار به ترکیه می باشد که باید با حوصله این کار انجام شود ، چرا که اگر بسته بندی به صورت درست و اصولی انجام نشود ممکن است بار و کالاهایتان آسیب جدی ببیند.

 

بسته بندی کاری تخصصی می باشد و بهتر است این کار را خودتان انجام ندهید و به شرکت های معتبر باربری بسپارید تا در حین مسیر مشکلی برای کالاهای با ارزشتان پیش نیاید.

 

برای بسته بندی از نایلون های حباب دار و جعبه های چوبی استفاده می شود. شرکت الوبار خدمات بسته بندی باربری به ترکیه را بصورت حرفه ای و اصولی انجام می دهد تا مشکلی برای بارهایتان پیش نیاید.

 

شاید این سوال برای ذهنتان پیش بیاید که هزینه بسته بندی ارسال به ترکیه چقدر می شود ؟ قیمت بسته بندی با قیمت حمل بار به ترکیه بصورت جداگانه محاسبه می شود.

 

 

 

ارسال بار به تمام شهرهای کشور ترکیه

 

یکی از شرکت های معتبری که ارسال بار به تمام شهرهای کشور ترکیه را انجام می دهد ، باربری بین المللی الوبار می باشد.

 

ارسال بار و کالا به ازمیر

حمل بار به آنتالیا

باربری از تهران به استانبول

انتقال بار و کالا به آنکارا

حمل بار به بندر مرسین

ارسال بار به آلانیا

حمل کالا و محموله به آدانا

 

این نکته را بدانید که در بعضی از شهرهای کشور ترکیه امکان ارسال بار هوایی وجود ندارد.  از همین جهت بهتر است ابتدا با مشاوران و کارشناسان الوبار در تماس باشید و پس از بررسی تخصصی محموله با کمک متخصصین الوبار ، مناسب ترین روش را برای انتقال آن انتخاب کنید.

 

حمل بار به ترکیه با کمترین قیمت

 

نتیجه گیری :

 

در بالا سعی کردیم که به تمام موارد مهم حمل باربه ترکیه اشاره کنیم و شما را با بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی که خدمات انتقال بار و کالا از ایران به ترکیه را انجام میدهد آشنا کنیم.

 

شما کافی است با شماره تلفن های الوبار تماس بگیرید و شرکت بین المللی الوبار ، با ارائه بهترین مشاوره در خصوص ارسال بار به ترکیه ، بار و کالای شما را با بهترین قیمت در سریع ترین زمان بصورت کاملا ایمن و با بیمه نامه بین المللی رایگان 500 میلیونی انجام می دهد.

 

تیم متخصص و حرفه ای الوبار آماده ارائه خدمات به تمام شهرهای ترکیه می باشد و مشاوره بصورت رایگانو صفرتاصد ارائه می دهد و تمام راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه می دهند.

 

مزایای حمل و نقل بار به ترکیه توسط الوبار :

 

امنیت بار

سرعت بالا

بسته بندی با کیفیت

ارائه بیمه نامه بین المللی رایگان

مشاوره تخصصی رایگان

 

با انتخاب الوبار هیچ نگرانی نداشته باشید و کمترین نرخ کرایه را برای حمل بار به کشور ترکیه پرداخت نمایید.

 

 

شماره تماس شرکت الوبار : 02140333723

www.aloobaar.ir آدرس سایت :

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/T5aciiGO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه