سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی لاکچری ترین هتل های اهواز برای خانواده

سفر به اهواز بدون اقامت در هتل های لاکچری این شهر مانند هتل پارس اهواز را می توان تا حدودی نیمه تمام دانست. اگر شما در انتخاب اقامتگاه حساس نباشید نمی توانید سکونت موقت چند روزه آرام و راحتی تجربه کنید.

اهواز از کلان شهرهای مهم ایران به حساب می آید که سفر به آن به خصوص در نیمه دوم سال بسیار پرطرف دار است. از زیباترین ویژگی های این شهر می توان به عبور رود کارون از آن اشاره کرد که زیبایی بی نظیری به وجود آورده است.

گردشگرپذیر بودن اهواز باعث شده تعداد زیادی هتل لوکس و لاکچری در این شهر بنا شود. پس لازم نیست نگران اقامت خود باشید. ما نیز در این متن به معرفی لاکچری ترین هتل های اهواز که برای اقامت خانوادگی و دوستانه مناسب اند پرداخته ایم. برای آشنایی با آن ها تا انتهای متن ما را همراهی کنید.

هتل پارس اهواز

اگر بخواهیم بهترین اقامتگاه های اهواز را معرفی کنیم قطعا هتل پارس اهواز با امکانات، خدمات، موقعیت مکانی و ساختمان مدرنی که دارد اولین گزینه است. این هتل دارای ساختمانی ۵ طبقه بوده و با ۱۳۴ واحد اقامتی که از امکانات رفاهی کاملی برخوردار هستند به مسافران سرویس می دهد.

در واحدهای این هتل امکاناتی مانند یخچال، دراور، کمد لباس، آباژور، چای ساز، تلفن، روم سرویس، امکان سرو صبحانه، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه اضافه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و سرویس بهداشتی فرنگی وجود دارد.

از دیگر خدمات هتل باید به استخر روباز، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در لابی، رستوران، آرایشگاه، خودپرداز، فروشگاه، پرینتر، کپی، فکس، کتابخانه و زنگ هشدار اشاره کرد.

همچنین باید گفت هتل پارس اهواز در خیابان شهید عابدینی واقع شده و به دلیل مجاورت با رود کارون و پل سفید از بهترین موقعیت ها برخوردار است. تاسیس این هتل به سال ۱۳۵۲ برمی گردد؛ اما در سال ۱۳۹۵ بازسازی شد تا خدمات را با بهترین کیفیت در اختیار مسافران قرار دهد.

هتل پارس اهواز

هتل ایران اهواز

هتل ایران اهواز دیگر گزینه ای به شمار می آید که اقامتی مناسب با هزینه ای مقرون به صرفه به شما هدیه می دهد. این هتل در سال ۱۳۵۴ تاسیس شد اما به دلیل مدرن شدن تمام اقامتگاه ها و همچنین ارائه خدمات مطلوب تر در سال ۱۳۹۵ آن را بازسازی کردند.

هتل ایران در مرکز شهر اهواز قرار دارد و دارای ۶ طبقه است. در این طبقات نیز ۶۰ اتاق و سوئیت با امکاناتی مناسب قرار گرفته تا مسافران بتوانند در کنار راحتی، سفر اقتصادی نیز داشته باشند.

این هتل دسترسی آسانی به برخی جاهای دیدنی اهواز مانند مقبره علی بن مهزیار، سینما اکسین، پل سفید، باغ معین، رودخانه کارون، منزل پامار و سیتی سنتر مهزیار دارد.

از امکانات هتل نیز باید به کافی شاپ، صندوق امانات، لابی، اینترنت در اتاق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع در اتاق و سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق اشاره کرد.

هتل نیشکر اهواز

هتل ۴ ستاره نیشکر اهواز دیگر اقامتگاه لاکچری است که در سفرهای خانوادگی به اهواز می تواند گزینه خوبی برای اقامت کوتاه مدت باشد. هتل نیشکر در سال ۱۳۹۱ به بهره برداری رسید و ازاین رو متوجه مدرن بودن ساختمان و امکانات آن می شویم.

این هتل علاوه بر ساختمانی جذاب از موقعیت مکانی خوبی نیز برخوردار است و با اقامت در آن تنها به ۵ دقیقه رانندگی نیاز دارید تا خود را به کارون و پارک ساحلی برسانید. یکی دیگر از دسترسی های راحت این هتل بازدید از محله لشکرآباد یا همان مرکز فلافل ایران است.

از امکانات این هتل لوکس باید به سال بدنسازی، سالن کنفرانس، استخر، دستگاه خودپرداز، لابی، سرویس بهداشتی در لابی و راهرو طبقات، آلاچیق در محوطه، رستوران ایرانی و سنتی، سونا خشک، جکوزی، فوتبال دستی و بیلیارد اشاره کرد.

هتل نادری اهواز

از دیگر هتل های لوکس اهواز که اقامتی راحت و جذاب به مسافران هدیه می د هد باید به هتل نادری که در سال ۱۳۴۲ تاسیس شد اشاره کرد. ساختمان این مجموعه دارای ۵ طبقه با ۱۱۵ واحد مناسب برای اقامت است.

هتل نادری با سابقه بالایی که دارد بهترین امکانات را در اختیار مسافران قرار می دهد. همچنین این هتل در سال ۱۳۹۲ بازسازی شد تا سطح خدمات دهی آن ارتقاء پیدا کند. با اقامت در این مجموعه می توانید دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری مانند باغ معین، بازار امام و رود کارون داشته باشید.

از امکانات هتل نیز باید به رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، اتاق چمدان، سالن بیلیارد، صندوق امانات، خدمات برای معلولین، لابی، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، خشکشویی و مینی بار البته با هزینه اشاره کرد.

هتل کارون اهواز

هتل ۲ ستاره کارون اهواز با بهره مندی از خدمات مناسب و البته دریافت هزینه ای مقرون به صرفه برای هر شب اقامت به یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت های خانوادگی تبدیل شده است. این هتل نزدیک مرکز شهر تاسیس شده و دسترسی راحتی به خصوص به مراکز خرید دارد.

این هتل دارای رستوران و کافی شاپ باکیفیت بالا است. همچنین دسترسی راحتی به رستوران های خوب شهر دارد تا افراد برای تنوع بتوانند سری به آن ها بزنند. بهره مندی از کادری مجرب و خوش برخوردی پرسنل از دیگر ویژگی های هتل کارون اهواز به شمار می آید.

هتل کارون ساختمانی ۵ طبقه دارد و در آن ۵۶ واحد اقامتی تاسیس شده که همگی از امکانات خوبی برخوردار هستند. از دیگر خدمات هتل باید به آسانسور، روم سرویس، اینترنت نامحدود در لابی، خدمات خانه داری، تلویزیون، یخچال، سیستم سرمایشی و گرماشی، سیستم اعلام حریق و سالن صبحانه اشاره کرد.

هتل سومیا اهواز

هتل سومیا نیز در لیست بهترین هتل های اهواز قرار دارد و می تواند اقامتی راحت و جذاب برای شما فراهم کند. ساختمان این اقامتگاه در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسید و با ارائه خدمات باکیفیت توانست خود را در کنار باسابقه ترین مجموعه ها مطرح کند.

این هتل در محله کیانپارس قرار دارد و با توجه به امکانات موجود در اتاق ها باید گفت نسبت به سایر مجموعه های معرفی شده هزینه بیشتری نیز برای اقامت مسافران تعیین کرده است. سوال اینجاست که چگونه می توان هتل سومیا و سایر اقامتگاه های اهواز را با بهترین قیمت رزرو کرد؟

هتل سومیا اهواز

رزرو هتل های اهواز از فلای تودی

سامانه فلای تودی به شما امکان رزرو انواع هتل های داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت را می دهد. در این سامانه همنچنین امکان خرید بلیط هواپیما یا قطار به مقصدهای مختلف وجود دارد. پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه بهترین قیمت از ویژگی های مهم فلای تودی به شمار می آیند.

جمع بندی

برای داشتن اقامتی راحت در شهر اهواز می توانید بهترین هتل های این شهر که مناسب خانواده هستند مانند هتل پارس اهواز، هتل ایران، هتل نیشکر، هتل کارون و هتل سومیا را از طریق سامانه فلای تودی رزرو کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YG5vX4MR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه