سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

بسیاری از گردشگرانی که به قصد زیارت و بازدید از جاذبه های مذهبی مشهد به این شهر سفر می کنند، شهر قم را به عنوان مقصد دوم سفرشان در نظر می گیرند. مهم ترین انگیزه این دسته از گردشگران برای سفر به دومین شهر مذهبی ایران، بازدید از حرم حضرت معصومه (س) است. تعداد زیادی از افرادی که می خواهند شهر مشهد را به مقصد قم ترک کنند، به درستی نمی دانند که بهترین وسیله رفت و آمد به این شهر کدام است؟ چه امکاناتی دارد و چگونه می توان بلیط آن را در به صرفه ترین حالت ممکن خریداری کرد؟ اگر شما هم قبل از خرید بلیط قطار مشهد قم با این دسته از سوالات مواجه شده اید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با بهترین وسیله رفت و آمد و امکانات آن، بتوانید ارزان ترین بلیط قطار مشهد قم را تهیه کنید.

 

ارزان ترین بلیط قطار مشهد قم

 

چرا قطار بهترین وسیله سفر به دومین شهر مذهبی ایران است؟

احتمالا این جمله را زیاد شنیده اید که قطار، بهترین وسیله سفر به سراسر نقاط ایران است. آیا از خودتان بپرسیده اید که علت محبوبیت زیاد قطار در مقایسه با سایر وسایل حمل و نقل چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که قطار، در مقایسه با هواپیما بسیار اقتصادی و به صرفه است، تاخیر ندارد و بلیط آن بسیار راحت تر از چیزی که فکرش را بکنید، تهیه می شود. همچنین، قطار به عنوان امن ترین وسیله حمل و نقل هم شناخته می شود و این حس امنیت، دلیل اصلی احساس آسایش شما در تمام طول سفر است؛ بنابراین، می توان گفت از آن جایی که هر مسافری دوست دارد علاوه بر ذخیره پول و وقت خود، در طول سفر از امنیت کافی برخوردار باشد و از تماشای مناظر زیبای اطراف خود هم لذت ببرد، بدون تردید سفر با قطار را در اولویت اول برنامه رفت و آمد خود قرار می دهد.

 

خرید بلیط قطار مشهد قم

 

آشنایی با قطار مشهد قم

قطار مشهد قم که دو شهر زیارتی ایران را به هم مرتبط می کند، یکی از پرترددترین و مهم ترین ایستگاه های راهن آهن شهر قم است. این راه آهن که در سال 1317 تاسیس شد، مقصد نهایی مسافرانی است که می خواهند شهر مشهد را به قصد بازدید از جاذبه های مختلف موجود در شهر قم، ترک کنند. قطار مشهد قم از ایستگاه های کاشمر، نیشابور، شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار عبور می کند و سرانجام، بعد از طی کردن مسیری 1100 کیلومتری در 13 ساعت، شما را به مقصد مورد نظرتان می رساند. در ادامه به امکانات قطار مشهد قم می پردازیم.

 

قطارهای مشهد قم، پل های ارتباطی دو شهر مذهبی ایران

 

قطار 5 ستاره فدک

 

قطار فدک

قطار 5 ستاره فدک، یکی از لوکس ترین قطارهای موجود در این مسیر است که در طول سفر، بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به مسافران خود ارائه می دهد. فیلم ها و موسیقی های روز، کوپه های مدرن و راحت، صندلی های ساخته شده بر اساس اصول ارگونومی، بسته های تمیز و ضد عفونی شده برای استراحت مسافران، اینترنت رایگان و پذیرایی حرفه ای، گوشه ای از امکانات این قطارهای 4 تخته است.

 

قطار بن ریل

قطار 31 ساله امن و راحت بن ریل، یکی از محبوب ترین و فعال ترین قطارهای کشور است که انتخاب اول بسیاری از مسافران می باشد. این قطار از امکانات متنوع و گسترده ای برخوردار است که سامانه ارتباط با مشتریان، ارزیابی کیفیت، اینترنت رایگان، مانیتورهای پخش کننده فیلم و موسیقی، نوشیدنی ها و وعده های غذایی گرم و باکیفیت، بسته های تمیز و یک بار مصرف خواب و صندلی های کودک، بخشی از آن ها می باشد. معروف ترین قطار بن ریل در مسیر مشهد به قم، قطار سروش است که برای سفرهای دوستانه و خانودگی، مناسب ترین گزینه است.

 

قطار ترابری صبا

سومین شرکت فعال در مسیر ریلی مشهد به قم، شرکت ترابری صبا است. قطارهای 4 ستاره ایمن، سریع و راحت غدیر و طلایی، دو قطار معروف این شرکت هستند که در خط ریلی مشهد قم فعالیت می کنند. سرویس های بهداشتی تمیز، سیستم های تهویه هوا و تنظیم دما، سیستم های رسانه ای موجود در هر کوپه، سرو نوشیدنی، تنقلات و غذا گوشه ای از مهم ترین امکانات این دو قطار است. جالب است بدانید که ریل ترابری صبا در ابتدا، زیر نظر مجموعه قطار سفیر فعالیت می کرد؛ اما به مرور زمان، مستقل شد و با پیشرفت های چشم گیری که در ارائه سفری باکیفیت به مسافران داشت، به یکی از گزینه های انتخابی بسیاری از مسافران تبدیل شد.

 

سفر به دومین شهر مذهبی ایران و خرید بلیط قطار مشهد قم با فلای تودی

همان طور که می دانید، خرید به موقع بلیط قطار مشهد و قم، یکی از مهم ترین پیش نیازهای سفر حساب شده شما به دومین شهر مذهبی ایران است. در این میان، هر گردشگری دوست دارد که بتواند با خرید ارزان ترین بلیط های رفت و برگشت و کاهش هزینه های اجتناب پذیر، بودجه های سفر خود را کنترل کند. علاوه بر این، اگر بتوانید بلیط مورد نظرتان را در سریع ترین زمان ممکن تهیه کنید، قدم مهمی برای شروع سفری درست و حساب شده برداشته اید. برای این کار، می توانید عبارت مورد نظرتان را جست وجو و پس از اعمال فیلترهای موجود در سایت های معتبر خرید بلیط، ارزان ترین بلیط قطار مشهد قم را خریداری کنید. فلای تودی، به عنوان یکی از معتبرترین مراجع خرید بلیط قطار با برخورداری از خدمات پشتیبانی 24 ساعته، در کنار شماست تا بتوانید با ذخیره پول و وقتتان، برنامه های سفرتان را با خیالی آسوده تیک بزنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/chTkejFi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه