شنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از سایت طلا،علی اصغر سام زاده، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر شیراز، درباره عرضه سکه در مرکز مبادله ارز و طلا ایران گفت: طبق اعلام بانک مرکزی عرضه سکه از یکشنبه 13 فروردین ماه در مرکز مبادله ایران آغاز می شود.

وی افزود: هم اکنون سکه در بازار کم است و بانک مرکزی نیز سکه ای در بازار عرضه نمی کند به همین علت تقاضا در بازار زیاد شده است؛ اما با عرضه سکه در مرکز مبادله ایران تقاضای مردم پاسخ داده می شود به طوری که قیمت ها نیز تغییر پیدا می کند.

تاثیر عرضه سکه در مرکز مبادله ایران بر قیمت طلا و سکه در بازار

سام زاده با اشاره به این موضوع که با عرضه سکه در مرکز مبادله ایران قیمت و حباب سکه کاهشی می شود، تاکید کرد: عرضه در این مرکز به شرط اینکه تداوم داشته باشد می تواند به کاهش قیمت سکه کمک شایانی کند.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر شیراز گفت: سکه تمام طرح جدید از نظر ارزش طلا حدود 28 میلیون تومان است؛ ولی هم اکنون در بازار حدود 34 میلیون تومان به فروش می رسد، بنابراین دارای حباب است، اما با افزایش عرضه سکه از طریق مرکز مبادله ایران حباب سکه کاهشی می شود.

وی در پایان تاکید کرد: عرضه سکه در مرکز مبادله ایران یکی از اقدامات مثبت بانک مرکزی است که در آن تمامی مردم می توانند به تعدادی معین اقدام به خرید سکه کنند.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IDqwIamK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه