یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

فعالیت های هیجان انگیز کیش برای عاشقان تجربه های جدید

اگر دوست دارید سفری پر از هیجان را در داخل ایران تجربه کنید، به شما جزیره کیش را پیشنهاد می کنیم. در این جزیره انواعی از تفریحات آبی و غیر آبی برای علاقه مندان به هیجان وجود دارد. تفریحات این جزیره به قدری زیاد است که می تواند شما را تا یک هفته سرگرم نگه دارد. می توانی در کنار امتحان کردن تفریحات هیجان­ انگیز به سراغ جاذبه های تاریخی، مراکز خرید و رستوران های کیش بروید تا سفرتان کامل تر شود. اگر می­خواهید با تفریحات کیش آشنا شوید این مقاله را از دست ندهید.

شاتل سواری و بنانا سواری

اگر به همراه دوستان یا خانواده تان بلیط کیش را خریداری کرده اید و دوست دارید در کنار هم از تفریحات این جزیره لذت ببرید، به شما دو تفریح هیجان انگیز شاتل و بنانا را پیشنهاد می کنیم. شاتل سواری یک تفریح پرهیجان است که شما همراه با یک الی دو نفر دیگر بر روی قایق تیوپی می نشینید و توسط یک طناب به قایق تندرو متصل می شوید و زمانی که قایق شروع به حرکت می کند شما نیز به سرعت بر روی آب کشیده می شوید.

اگر می خواهید هیجان بیشتری را تجربه کنید بنانا را انتخاب کنید. بنانا تیوپی شبیه به موز است. شما بر روی این موز می­نشینید و همانند شاتل توسط یک قایق تندرو بر روی آب کشیده می شوید.

جت اسکی

اگر عاشق سرعت و رانندگی کردن هستید، حتماً در سفرتان به جزیره کیش جت اسکی را امتحان کنید. کلوپ های جت اسکی جزیره کیش از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعدازظهر به ارائه خدمات به مسافران می پردازند. این تفریح حدوداً ۱۵ دقیقه طول می کشد. برای امتحان کردن آن می توانید به سواحل زیر مراجعه کنید:

  • اسکله تفریحی کیش
  • ساحل مرجان
  • ساحل سیمرغ
  • ساحل دامون

 جت اسکی

پاراسل

اگر به دنبال تفریحی هستید که در ارتفاع انجام می شود، به شما پیشنهاد می کنیم که بعد از خرید بلیط تهران کیش پاراسل سواری را در برنامه سفر خود قرار دهید. در این تفریحی به شما یک چتر بسته می شود و بر روی قایق موتوری قرار می گیرید. زمانی که قایق شروع به حرکت می کند، آرام آرام اوج می گیرید تا زمانی که در حداکثر ارتفاع موجود (بین ۵۰ تا ۱۰۰ متر) قرار بگیرید. شما به وسیله یک طناب به قایق تندرو متصل هستید و می توانید حدود ۶ دقیقه را بر روی آسمان بمانید.

از جمله مراکزی که می توانید پاراسل سواری را در آن امتحان کنید، می­توان به ساحل دامون در شمال جزیره کیش، ساحل سیمرغ در شرق و همچنین ساحل مرجان و اسکله تفریحی کیش اشاره کرد.

اسکی روی آب

یکی دیگر از تفریحات مهیج جزیره کیش اسکی روی آب است. این ورزش مهیج را می توانید به دو شکل امتحان کنید؛ یا با قایق موتوری یا با کابل برقی. در حالتی که شما قایق موتوری را انتخاب می کنید، با استفاده از یک طناب به قایق موتوری متصل می گردید. اما در شیوه دوم شما به برج های کیبل اسکی متصل می شوید. در هر دو حالت حداکثر می توانید ۱۲ دقیقه را روی آب اسکی کنید.

اگر نگران هزینه های سفرتان هستید، به همین دلیل پیوسته قیمت بلیط هواپیما و تفریحات جزیره کیش را بررسی می­کنید، می توانید با خیال راحت به سراغ اسکی روی آب بروید. چراکه اسکی روی آب در مقایسه با تفریحات دیگر جزیره کیش قیمت کمتری دارد. برای امتحان کردن این ورزش مهیج می توانید به دو مرکز زیر مراجعه کنید:

  • کلوپ ورزشی مارینای کیش
  • پارک کیبل اسکی

فلای بورد

اگر به دنبال امتحان کردن تجربیات جدید در جزیره کیش هستید، فلای­برد مناسب شما است. در این ورزش مهیج شما می توانید بر فراز آب های خلیج فارس پرواز کنید و هر زمان که دلتان خواست به درون آب شیرجه بزنید. اگر کمی حرفه ای شوید، می توانید حرکات نمایشی انجام دهید. برای امتحان کردن آن می توانید از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعدازظهر به ساحل سیمرغ یا اسکله تفریحی جزیره کیش مراجعه کنید.

فلای بورد

اسنورکلینگ

یکی از ورزش های مهیجی که در جزیره کیش امکان انجام دادن آن وجود دارد، اسنورکلینگ است. اسنورکلینگ نوعی از غواصی است که در آب های کم عمق اطراف جزیره انجام می شود. در این ورزش به شما تجهیزاتی نظیر عینک و وسایل دیگری داده می شود. برای امتحان کردن آن می توانید به ساحل سیمرغ بروید. اسنورکلینگ نهایتاً یک ساعت طول می کشد. افراد بالای ۶ سال، چه زن چه مرد می تواند آن را امتحان کنند. اگر علاقه دارید تا دنیای زیر آب اطراف جزیره کیش را از نزدیک ببینید، اما رفتن به اعماق دریا برایتان ترسناک است، می­توانید به جای غواصی، اسنورکلینگ را امتحان کنید.

غواصی

یکی از هیجان انگیزترین تفریحاتی که می توانید در جزیره کیش انجام دهید، غواصی است. شما می توانید در جزیره کیش تا عمق ۴ یا ۶ متری غواصی کنید. مربیان حرفه ای در ابتدا به شما کمک می کنند تا اطلاعات اولیه ای را درباره این تفریح مهیج یاد بگیرید و حتی شما را در این تجربه جدید همراهی می کنند. برای امتحان کردن آن می توانید به سواحل زیر مراجعه کنید:

  • ساحل مرجان
  • ساحل دامون
  • ساحل سیمرغ
  • ساحل اسکله تفریحی

در این مراکز به شما تجهیزات غواصی داده می شود. تمامی افراد بالای ۱۰ سال می تواند این تفریح مهیج را امتحان کنند.

تفریحات جزیره کیش محدود به این موارد نمی شود و می توانید در سفرتان به این جزیره به سراغ تفریحات زیر نیز بروید:

  • کایاک سواری
  • پَدِل بُرد
  • قایق­ سواری
  • کشتی تفریحی کیش
  • اسکوتر زیردریایی
  • قایق تندرو
  • فلای فیش
  • سوارکاری
  • دوچرخه سواری
  • کارتینگ
  • بولینگ

علاوه بر این شما می توانید به سراغ مراکز تفریحی دیگر کیش نظیر آکواریوم کیش، پارک آبی اوشن، دلفیناریوم، نمایشگاه خزندگان، اتاق وحشت، اتاق فرار و شهربازی هایلند نیز بروید.

بهترین زمان برای امتحان کردن تفریحات کیش

اگر دوست دارید از تفریحات جزیره کیش نهایت استفاده را ببرید و از طرفی آب وهوایی گرم و شرجی این جزیره آن قدر شما را اذیت نکند، به شما پیشنهاد می کنیم که فصل بهار را برای سفر خود انتخاب کنید.

اگر هم از شلوغی بیزارید و می توانید به غیر از تعطیلات رسمی از کار خود دست بکشید و به سفر بروید، می توانید زمان سفرتان به جزیره کیش را بعد از تعطیلات نوروز قرار دهید تا تعداد مسافران این جزیره کاهش پیدا کند و با خیال راحت بتوانید از تفریحات این جزیره نهایت استفاده را ببرید.

فصل تابستان نیز برای امتحان کردن تفریحات جزیره کیش زمان مناسبی است؛ البته اگر گرمایی نباشید و شلوغی مراکز تفریحی شما را ادیت نکند.

 جمع بندی

اگر جزء آن دسته از مسافرینی هستید که عاشق هیجان و امتحان کردن تجربیات جدید هستند، به شما پیشنهاد می کنیم که در تعطیلات بعدی خود به جزیره کیش سفر کنید. در این جزیره می توانید انواعی از تفریحات مختلف نظیر غواصی، اسنورکلینگ، جت اسکی روی آب، شاتل سواری و پاراسل را امتحان کنید. علاوه بر آن در این جزیره مراکز تفریحی مختلفی نظیر آکواریوم، دلفیناریوم، شهربازی، پارک آبی، پیست دوچرخه سواری و کارتینگ و همچنین باشگاه سوارکاری نیز وجود دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EwIRiBDr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه