شنبه, ۱۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 4 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

همه چیز درباره کاشت مو + لیست هزینه ها و بهترین زمان کاشت مو معرفی کلینیک

 

کاشت مو یک روش جراحی است که برای تقویت موهای فرد استفاده می شود. این جراحی معمولاً برای افرادی که با مشکل ریزش مو مواجه هستند یا موهای آن ها در بخش هایی از سر کم شده است انجام می شود. در این روش، موهایی که از مناطق سری دیگری گرفته شده اند، به نواحی کم موی سر منتقل می شوند. پس از انتقال موها، مراقبت های خاصی لازم است تا جوانه زنی و رشد موهای جدید به خوبی صورت پذیرد.

چند درصد افراد به کاشت مو نیاز دارند؟

طاسی با الگوی مردانه تقریباً 50 درصد از مردان را تحت تأثیر قرار می دهد و از هر 5 مرد، 4 مرد در 70 سالگی درجاتی از ریزش مو را تجربه می کنند. در مورد زنان تا 50 سالگی تقریباً 40 درصد علائم نازک شدن مو را تجربه می کنند. کاشت مو یکی از بهترین روش ها برای رفع طاسی و کم پشت شدن مو ها به صورت دائمی می باشد.

روش های کاشت مو

روش های کاشت مو

روش های متفاوتی برای کاشت مو وجود دارد که برخی از آن ها با استفاده از تکنیک های جدید بوده و هر کدام مزایا و معایب خود را دارد. اصلی ترین روش های کاشت مو شامل موارد زیر می شود:
FUT
SUT
FIT
Super FUE+
DHI

کدام روش کاشت مو بهتر است؟

بهترین روش کاشت مو با توجه به بانک مو شما، شرایط جسمی و... نسبت به هر فرد متفاوت است. همچنین هزینه کاشت مو روش های مختلف با یک دیگر متفاوت می باشد. شما می توانید با مشاوره یک متخصص کاشت مو و بررسی های مربوطه بهترین روش کاشت مو خود را انتخاب کنید. جهت مشاوره رایگان کاشت مو میتوانید با کارشناسان مجموعه فیبو کلینیک تماس بگیرید.

کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT یک روش بدون درد کاشت مو بود و همچنین برای دستیابی سریعتر به ساختار طبیعی مو شناخته شده است. ممکن است هزینه ها کمی با سایر روش های ترمیم مو متفاوت باشد. این روش بدون بیهوشی و با دوره نقاهت کوتاه انجام می شود و کاشت مو با دراکم بالا انجام می شود.

هزینه کاشت مو

چه زمانی برای کاشت مو اقدام کنیم؟

بهترین سن برای کاشت مو برای افراد مختلف متفاوت است اما به عقیده عموم متخصصین بهترین سن کاشت مو بین 25 تا 65 سال می باشد. البته به عواملی چون ژنتیک، سابقهر بیماری و... نیز بستگی دارد. همچنین بهترین فصل برای کاشت مو بستگی به اقلیم آب و هوایی محل زندگی شما دارد. هموما در فصل بهار و پاییز که آب و هوا مناسب تر است، کاشت مو بیشتر توصیه می شود زیرا سر در معرض تابق شدید نور خورشید قرار نمیگیرد و همچنین سرمای هوا زیاد نمیباشد که نیاز به گذاشتن کلاه باشد. این موضوع جدا از شرایط شخصی فرد بوده و با توجه به سبک زندگی هر فرد بهترین زمان کاشت مو می تواند متفاوت باشد.

قیمت کاشت مو

قیمت کاشت مو شامل موارد مختلفی میشود. البته عواملی نیز هستند که بر این هزینه ها تاثیر گذارند. دقت داشته باشید که هزینه های کاشت مو فقط مربوط به خود جراحی نبوده و دارای هزینه های مهم و پنهانی می شود که در بسیاری از مراکز به شما گفته نمی شود.

لیست هزینه های کاشت مو

هزینه های کاشت مو علاوه بر هزینه جراحی شامل موارد زیر می شود:

  • هزینه تست ها
  • هزینه برنامه ریزی و طراحی خط مو
  • هزینه دارو و محصولات مراقبتی
  • هزینه جلسات پس از عمل و...

همچنین عواملی هستند که بر قیمت جراحی و سایر هزینه های کاشت مو تاثیر گذارند.

عوامل تاثیر گذار بر هزینه کاشت مو

عواملی چون روش کاشت مو، موقعیت جغرافیایی کلینیک، حجم کاشت مو مورد نیاز، شرایط سلامتی، تجهیزات و کلینیک مورد نظر، تخصص پزشک و ... بر این هزینه ها تاثیر گذار است.

برای مثال هزینه کاشت مو در ایران و آمریکا بسیار متفاوت است یا مراجعه به یک کلینیک حرفه ای که بهترین روش و تجهیزات را برای شما در نظر میگیرند، باعث کاهش هزینه های جانبی و دوره نقاهت شما می شود.

کلینیک کاشت مو فیبو

دوره نقاهت کاشت مو

دوره نقاهت کاشت مو به وضعیت جسمانی شما، روشی که برای کاشت مو انتخاب می کنید و پزشک شما بستگی دارد. کاشت مو به روش sut دارای دوره نقاهت کوتاهی بوده و عموما بین 10 الی 14 روز پس از اتمام جلسات کاشت مو به بهبودی کاشت دست پیدا می کننند. پس از آن موهای کاشته شده عموما دچار ریزش شده و پس از آن 3 الی 4 ماه دوباره رشد کرده و بعد از گذشت 6 ماه رشد مو های به طور کاشل انجام می شود. در طی این دوره انجام مراقبت های بعد از کاشت مو و توجه به توصیه های پزشک بسیار مهم می باشد.

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو

برای انتخاب کلینیک کاشت مو باید چند فاکتور را در نظر بگیرید که شامل موارد زیر می شود.

  • مجوز رسمی
  • کادر درمان حرفه ای
  • قیمت مناسب
  • تجهیزات مدرن و باکیفیت
  • پشتیبانی دقیق
  • نمونه کار های کلینیک و پزشک مورد نظر و...

کلینیک کاشت مو در یک جلسه

کلینیک کاشت مو فیبو با بهره گیری از بروز ترین تجهیزات و استفاده از متد های روز دنیا، کاشت مو شما را در یک جلسه انجام می دهند. همچنین پشتیبانی بی نظیر و پیگیری منظم بعد از کاشت مو از ویژگی های مهم این کلینیک می باشد. فیبو کلینیک با داشتن مجوز رسمی و نمونه های کاشت مو موفق بسیار زیاد، توجه بسیاری از افراد که قصد انجام عمل کاشت مو را داشته اند به خود جلب کرده. همچنین علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد شما میتوانید نظر مراجعان قبلی و نتایج طولانی مدت کاشت مو آن ها را مشاهده کنید. جهت اطلاع از هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان می توانید با متخصصین این مجموعه در ارتباط باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FEGOrEKK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه