دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

ووچر پرفکت مانی و کاربردهای Perfect Money

کد ووچر پرفکت مانی یکی از محبوب ترین خدمات پرفکت مانی Perfect Money است که بواسطه آن امکان خرید کالا و یا استفاده از خدمات در سایت ها و فروشگاه های خارجی فراهم شده است. پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی می باشد که جهت سر و سامان دادن به نقل و انتقالات مالی در بستر اینترنت ایجاد شده است. باتوجه به آنکه نقل و انتقالات مالی از طریق درگاه های پرداخت اینترنتی و بواسطه ووچر پرفکت مانی در مسیری امن انجام می گیرد، کاربران اینترنتی و صاحبین مشاغل آنلاین جذب این سیستم شده اند. ووچر پرفکت مانی همانند کارت شارژ یا چک الکترونیکی است که بواسطه آن می توان به مبادله ارزهای نظیر ارز دیجیتال تتر، ارز دیجیتال سولانا و ... پرداخت. در واقع ووچر پرفکت مانی با هدف راحت تر کردن تراکنش های مالی ایجاد و استفاده شده است.

ارز دیجیتال تتر در سال 2014 با نماد USDT وارد دنیای کریپتوکارنسی ها شد. قیمت تتر برابر با دلار آمریکا است و از این رو این ارز دارای قیمتی ثابت و با پشتوانه دلار است. ارز دیجیتال سولانا نیز که دارای پلتفرمی غیرمتمرکز در بلاکچین می باشد که با ارائه توکن سازی برای هر تعداد از دارایی، در جهت ایجاد توکن سازی برنامه های کاربردی اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد و یا با استفاده از آن می توان در پروژه های دیگر سرمایه گذاری کرد. آنچه ارز دیجیتال سولانا و ارز دیجیتال تتر را متفاوت کرده است، ساختار غیرمتمرکز آن ها می باشد. در ادامه بیشتر به ووچر پرفکت مانی و ارزهای سولانا و تتر خواهیم پرداخت.

 

کد ووچر پرفکت مانی چیست؟

 

کد ووچر پرفکت مانی چیست؟

کد ووچر پرفکت مانی (Perfect Money e-Voucher) نوعی سریال شناسایی است که بوسیله سیستم پرفکت مانی صادر شده و به کاربران این سیستم ارائه می گردد. خرید ووچر پرفکت مانی به عنوان وسیله پرداخت آنلاین جهت انجام تراکنش های مالی مورد استفاده قرار می گیرد. با خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت کاربران قادرند موجودی حساب خود را افزایش دهند و یا از حساب خود به دیگر اعضا یا سیستم های مالی پول انتقال دهند. این کدها با اعتباری مشخص به صورت الکترونیکی در اختیار کاربران قرار دارد. همانطور که می دانید بواسطه کیف پول های الکترونیکی افراد می توانند به نقل و انتقالات پول و پرداخت های اینترنتی بپردازند. این کیف پول ها دارای مزایایی همچون سرعت بالا، امنیت و پشتیبانی توسط فروشگاه های اینترنتی خارج از کشور هستند.

پرفکت مانی نیز یکی از این کیف پول های الکترونیکی است که در کشور پاناما به ثبت رسیده و باتوجه به عدم وجود مشکل با کاربران ایرانی، پرفکت مانی برای ایران تحریم های اقتصادی را به دنبال ندارد و از این رو مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته است. ووچر پرفکت مانی یکی از امکانات این کیف پول بوده که کار نقل و انتقال وجه را بسیار راحت کرده است.

مزایای ووچر پرفکت مانی چیست؟

مزایای فراوانی برای استفاده از کد ووچر پرفکت مانی وجود دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

امنیت بالا

پرداخت های اینترنتی دارای امنیت بسیار زیادی است و شما با اطمینان خاطر می توانید از آن استفاده نمایید. در این روش پرداخت فاکتورهای مخرب وجود ندارند و از این رو انتقال به صورت مستقیم انجام می شود.

عدم وجود تاخیر در استفاده

شما در کم ترین زمان امکان استفاده از کد ووچر پرفکت مانی را خواهید داشت. با وارد کردن کد ووچر و سایر اطلاعات مرتبط، اعتبار به حساب شما اضافه می شود و حسابتان شارژ می گردد. در این شرایط شما می توانید با این کارت خدمات و کالا مورد نیازتان را خریداری نمایید.

کارمزد کم ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی به کارمزد کمی نیاز دارد و این برای افرادی که دائما در حال پرداخت های ارزی هستند، مناسب می باشد.

نداشتن تاریخ انقضا

ووچر پرفکت مانی تاریخ انقضا ندارد و نامحدود است. بدین ترتیب شما می توانید به عنوان کارت هدیه از آن استفاده کنید.

ارز دیجیتال تتر چیست و کاربرد آن کدام است؟

ارز دیجیتال تتر چیست و کاربرد آن کدام است؟

ارز دیجیتال تتر نوعی رمز ارز دیجیتالی است که ارزش آن معادل یک دلار آمریکاست. نماد ارز دیجیتال تتر USDT می باشد و قیمت آن همیشه با یک دلار آمریکا برابر است. در واقع ارز دیجیتال تتر دارای پشتوانه دلاری بوده و هدف از طراحی آن محافظت از سرمایه گذاران در برابر نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال است. تفاوت قیمت تتر و دلار بسیار نامحسوس است و تنها تفاوت میان این دو ارز آن است که تتر به صورت دیجیتالی به سرعت و راحت منتقل می شود. ارز دیجیتال نوعی ارز باثبات یا استیبل کوین به شمار می رود. در ادامه به برخی از کاربردهای ارز دیجیتال تتر اشاره می کنیم:

کاربرد ارز دیجیتال تتر

ارز دیجیتال تتر دارای دو کاربرد اصلی است:

  • انتقال آسان وجه به کیف پول ها و صرافی ها به صورت دلاری
  • در امان ماندن از نوسانات شدید بازار کریپتوکارنسی

تصور کنید ارز دیجیتال بیت کوین را با قیمت 8.000 دلار خریداری کرده اید. مدتی بعد این ارز به صیمت 10.000 دلار می رسد. در این حالت خیلی آسان و سریع می توانید بیت کوین های خود را به ارز دیجیتال تتر تبدیل کرده و 10.000 واحد تتر ذخیره نمایید. بعد از سقوط قیمت بیت کوین به 6.000 دلار، ارزش سرمایه شما همچنان 10.000 دلار باقی خواهد ماند و با آن می توانید مقادیر بیشتری بیت کوین با قیمت های پایین بخرید. بعلاوه آنکه ارز دیجیتال تتر را می توان در کیف پول های دیجیتال روی کامپیوتر یا موبایل یا والت های موجود در صرافی ذخیره نمایید. درحال حاضر ارز دیجیتال تتر روی بلاکچین هایی همانند بیت کوین، ترون، اتریوم، اولنچ، پالیگان، الگورند و دیگر بلاکچین ها منتقل می گردد.

از طرفی تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر اصولا دارای هزینه کمتری در مقایسه با تبدیل ارزهایی نظیر یورو و دلار است. این مسئله به خصوص در تراکنش های بین المللی با استفاده از ووچر پرفکت مانی و تتر بسیار می تواند کمک کننده باشد که هزینه های تبدیل رمز ارز و انتقال را کم می کند.

ویژگی های ارز دیجیتال سولانا

شبکه ارز دیجیتال سولانا یک بلاکچین لایه اول غیرمتمرکز، مقیاس پذیر، امن و سریع است. هدف از ایجاد این شبکه تبدیل شدن به بستری به منظور اپلیکیشن های غیرمتمرکز بود و درحال حاضر نیز یکی از رقبای اصلی ارز دیجیتال اتریوم به شمار می رود. ارز دیجیتال سولانا درمقایسه با اتریوم ضمن پشتیبانی از قراردادهای هوشمند، دارای توان عملیاتی بیشتر و هزینه کمتر است؛ درحالت کلی می توان گفت ارز دیجیتال سولانا مقیاس پذیرتر است. توکن ارز دیجیتال سولانا (SOL) ارز همان ابتدا در لیست بهترین ارزهای دیجیتال از لحاظ ارزش بازار قرار گرفته بود. انجام تراکنش ها در کمتر از 1 ثانیه در شبکه ارز دیجیتال سولانا و کارمزد بسیار کم تراکنش ها در این شبکه بعلاوه ی پشتیبانی از قراردادهای هوشمند پیچیده همان چیزی است که توسعه دهندگان به دنبال آن بودند.

برای استفاده از خدمات ووچر پرفکت مانی پیشنهاد می نماییم تا به وب سایت صرافی ارز دیجیتال ویرا اکسچنج به نشانی اینترنتی زیر مراجعه نمایید؛

https://viraexchange.net/perfectmoney/ 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/W3NqvZea
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه