یکشنبه, ۳۰ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Sun, 21 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

اگر اول راه کارآفرینی هستید، وب سایت هیچ نقش مثبتی در کسب و کار شما نخواهد داشت. زمان و انرژی خود را روی موارد مهم تر سرمایه گذاری کنید.

به گزارش زومیت، در عصر دیجیتال، وب سایت ها نقش ویترین جلوی مغازه را برای یک کسب و کار دارند. همه متخصصان بر این باور هستند که شما برای جذب مشتری باید حتما یک وب سایت مناسب داشته باشید. این موضوع زمانی درست است که شما بخواهید یک فروشگاه اینترنتی یا یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید. در غیر این صورت تمرکز کردن روی وب سایت می تواند شما را از مسیر اصلی خارج کند. در ادامه این مقاله  به شما می گوییم که چگونه می توان تعداد مشتری های یک کسب و کار خدماتی را بدون نیاز به وب سایت بالا برد.

1- شبکه سازی را قبل از استعفای شغل دائم انجام دهید

ساعات کاری انعطاف پذیر، مرخصی های بدون اجازه و آزادی عمل در انتخاب پروژه ها از جمله مزایایی هستند که هر شخصی را تشویق می کنند کسب و کار خودش را راه اندازی کند. بدون شک استعفا دادن از شغل فعلی لازمه شروع یک کسب و کار جدید است اما نباید در نخستین گام انجام شود. راه اندازی یک شغل جدید با اشتباهات زیادی همراه خواهد بود و بهتر است این اشتباهات زمانی انجام شوند که هنوز حقوق ثابت دریافت می کنید، بنابراین در این مدت تا می توانید در رویدادها شرکت کنید، به پادکست های آموزشی و مرتبط گوش کنید و برنامه ریزی دقیقی برای روزهای آینده داشته باشید. وقت و انرژی خود را برای ساختن وب سایت نگذارید، در عوض سعی کنید تعدادی از افراد کارآمد و متخصص را دور خودتان جمع کنید.

2- طرز تفکر تراکنشی نداشته باشید

بسیاری از ما فکر می کنیم که راه اندازی یک کسب و کار مختص افرادی است که همیشه با اعداد و ارقام در ارتباط هستند؛ افراد بی رحمی که همیشه به فکر پول درآوردن هستند و نمی خواهند دنیا به محل بهتری برای زندگی تبدیل شود. درصورتی که هیچ کدام از این افکار صحت ندارند. شما باید به کسب و کار، به چشم راه حلی برای یک مشکل نگاه کنید. درواقع نباید طرز تفکر تراکنشی داشته باشید. کسب و کار یعنی بتوانید کاری کنید که به ارزش های دیگران افزوده شود.

اینکه در انجام چه کاری خوب هستید و مهارت دارید را کنار گذاشته و به این فکر کنید که مردم به چه چیزی نیاز دارند. مطمئنا این طرز تفکر همه چیز را تغییر خواهد داد. همیشه به این فکر کنید که مردم چرا باید به کسب و کار شما علاقه نشان دهند و برای خرید خدمات یا محصول شما اقدام کنند؟

3- سکوت کرده و گوش دهید

برای اینکه مشکلات مردم را بهتر متوجه شوید باید خوب به حرف های آنها گوش دهید. ببینید که آنها به چه چیزهایی نیاز دارند و سپس برای رفع آنها اقدام کنید. بسیاری از افرادی که قصد راه اندازی کسب و کاری را دارند، در هر جمعی تنها از مهارت های شان صحبت می کنند. درصورتی که یک کارآفرین واقعی و موفق ابتدا در مورد نیازهای مردم صحبت می کند و سپس راه حل هایی را که برای رفع آنها به ذهنش رسیده مطرح می کند.

گوش دادن، یکی از مهم ترین ابزارهای فروش محصول و خدمات است. زمانی که شخصی را از مشکلاتی که دارد مطلع می کنید، آنها به حرف های شما اعتبار می دهند. درنتیجه هر پیشنهادی را که بعد از آن داشته باشید به خوبی می پذیرند. نخستین گام در فروش یک محصول، جذب اعتماد طرف مقابل است. گوش کردن و سوال پرسیدن اعتماد طرف مقابل نسبت به شما را افزایش خواهد داد.

4- روی فعالیت های فروش تمرکز کنید

بعضی متخصصان معتقدند شما قبل از شکل دادن برند خود باید سراغ افرادی بروید که به راه حل مناسبی برای حل مشکلات خود نیاز دارند. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما مطمئن باشید که تأثیر مثبتی روی برند شما خواهد گذاشت. ابتدا ببینید کسی به کسب و کار شما علاقه ای دارد یا خیر و سپس به فکر چاپ کارت ویزیت برای برند خود باشید. سه ماه زمان بگذارید و افراد یا شرکت هایی را که با مشکل مورد نظر شما درگیر هستند پیدا کنید. سپس ببینید آیا به راه حل شما علاقه ای دارند و حاضر هستند که برای خرید آن هزینه کنند یا خیر.

چاپ کارت ویزیت، طراحی لوگو و ساخت وب سایت همگی از مواردی هستند که شما را از مسیر اصلی یعنی توجه به مشتری ها منحرف می کنند. مطمئن باشید هیچ شخصی بعد از آشنایی با شما آدرس وب سایت تان را نخواهد پرسید. اکثر افراد دوست دارند در مورد راه حل شما برای از بین بردن مشکلات شان اطلاعات کسب کنند.

۵- فراموش نکنید که دیگران از شما انتظار دارند

چه چیزی ممکن است باعث شود عده ای زمان خود را در اختیار شما قرار داده و به صحبت های تان گوش دهند؟ فراموش نکنید که همه انسان ها می توانند یک مشتری بالقوه برای محصول یا خدمات شما باشند. بنابراین زمانی که این طرز تفکر با سوال «چگونه می توانم به شما کمک کنم؟» ترکیب شود، می تواند فرصت های زیادی را در اختیار شما قرار دهد.

برچسب ها : فرصت کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aRpYlhf7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
شماره 2847 روزنامه فرصت امروز صفر تا صد طراحی خبرنامه برای برند تغییر استانداردهای سوخت آمریکا؛ آیا واقعاً به نفع خودروساز و مصرف کننده است؟ قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۹ آذر ۱۴۰۴ دیجئو دارایی کلیدی شرق آفریقا را می فروشد؛ تمرکز بر ترازنامه و «خروج انتخابی»  «Nothing» با سرمایه گذاری مردمی ۸ میلیون دلار گرفت؛ رشد برند با جامعه، نه فقط VC بانک مرکزی روسیه نرخ را ۱۶٪ کرد؛ پیامش برای کسب وکارها: «پول هنوز گران است»  ترامپ مدیا با شرکت فیوژن ادغام می شود؛ وقتی «روایت» جای «تناسب کسب وکار» را می گیرد قیمت دلار امروز بازار آزاد شنبه ۲۹ آذر در کانال ۱۳1 هزار تومان تزریق هوش هیجانی به فرهنگ سازمان قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴ ویزا و مسترکارت ۱۶۷.۵ میلیون دلار برای پرونده کارمزد ATM پرداخت می کنند شاخص کل بازار بورس به دنبال فتح کانال 4 میلیون واحد برنامه ریزی هوش مصنوعی در ایران؛ چگونه در شرایط تحریم تصمیم درست بگیریم؟ قیمت خودرو های پر تیراژ داخلی در اولین روز هفته شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانهکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه