پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به دست آوردن توجه مشتریان سخت است، به خصوص وقتی رقبای زیاد دیگری نیز باشند که در ذهن و جیب مشتریان شریک هستند. در اینجا به نقل از ibazaryabi  شش استراتژی ساده ایمیل نویسی را آورده ایم که مورد استفاده استارت آپ های سیلیکون ولی بوده است.

این تکنیک ها به آنها کمک کرده که کمپین های ایمیلی و کلیک خور خود را دو یا سه برابر کنند. این شش استراتژی نوشتن متن ایمیل مؤثر را رعایت کنید تا ایمیل شما معتبرتر شود.

1-برای تنبل ها بنویس

کسی حوصله ندارد یک رمان را در ایمیل خود مطالعه کند، به خصوص اگر از طرف یک غریبه باشد.

جملات خود را تا حد ممکن کوتاه و آسان کن، از جملات روزانه استفاده کن و قبل از ارسال ایمیل به متن خود نگاه کن.

آیا یک دیوار بزرگ از نوشته می بینی؟ اگر این طور است، آن را تا حد ممکن بخش بخش کن؛ بهترین ایمیل های مؤثر سه تا پنج جمله هستند.

2- اصطلاح را بکش

قول می دهم کلمات کلیدی ای که شما و همکاران تان مایل به استفاده از آن هستید، به درد نمی خورند.

مشتریان بالقوه شما به آن کلمات اهمیت نمی دهند. اصطلاحاتی که آنها با آن آشنا نیستند تنها شانس شما را برای کلیک خوردن و پاسخ گرفتن کاهش می دهد.

از اصطلاحاتی استفاده کنید که مخاطبان شما روزانه با همکاران شان در صنعت خود استفاده می کنند، نه اصطلاحاتی که تیم بازاریابی شما با عجله آنها را استفاده می کند.

3- خودشیفته نباشید

مانند قرار نامزدی کسی خوشش نمی آید شما دائم از خودتان حرف بزنید. مخصوصا وقتی آنها شما را نمی شناسند.

ایمیل شما نباید مانند یک فرد خودوسواس تک مکالمه ای باشد، بلکه باید مانند یک مکالمه باشد و کسب و کار یک نفر را به دیگری بشناساند.

شما باید خودتان نگاه کنید چند بار کلمه من یا ما یا نام شرکت خود را استفاده کرده اید و به جای آن از کلمات شما استفاده کنید.

ایمیل شما تا حد ممکن باید روی آنها متمرکز باشد نه روی شما. هر چقدر بیشتر در مورد آنها و نیازهای شان باشد، بهتر است.

4- تنها روی یک چیز تمرکز کنید

در مورد این خواسته که تمام ارزش های خود را در یک ایمیل بگنجانید، مقاومت کنید.

قول می دهم شما فرصت های دگیری نیز خواهید داشت تا پیشنهادات دیگر خود را در ایمیل های دیگر بگنجانید.

تنها روی یک نیاز مشتری یا پیشنهاد خود تمرکز کنید و آن را در یک ایمیل بگنجانید.

روی همان نیاز تمرکز کرده و حسابی به آن بپردازید؛ نه چیزی بیشتر و نه کمتر.

5- علامت تعجب استفاده نکنید

این کار به نظر دیگران رفتار بچه گانه می آید و به شما اعتماد نمی کنند. به جای آن اجازه دهید کلمات به جای شما صحبت کنند.

فقط روی نوشتن متن ایمیل تمرکز کنید و نیازی نیست به حقه های کوچک متوسل شوید که کار نمی کنند.

6- نوشته ها را با صدای بلند بخوانید

گرچه خواندن بلند ایمیل در یک کافی شاپ باعث می شود به نظر دیوانه برسید، اما این یک روش مؤثر برای ویرایش مؤثر ایمیل است.

این فقط به درد پیدا کردن خطاهای گرامر نمی خورد، بلکه باعث می شود بفهمید که آیا ایمیل را با یک لحن طبیعی نوشته اید یا خیر.

سعی کنید خود را جای خواننده ایمیل قرار دهید و عکس العمل او وقتی ایمیل را می خواند پیش خود مجسم کنید.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/B1kxA9me
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه