چهارشنبه, ۱۹ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Wed, 10 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

نحوه ارزیابی کمپین های ایمیلی

8 سال پیش ( 1396/7/23 )
پدیدآورنده : بازاریابی ایمیلی  

میزان پاسخگویی ایمیل از طریق نرخ کلیک اندازه گیری می شود که درواقع تعداد ایمیل های خوانده شده تقسیم  بر کل ایمیل های تحویل شده (به مقصد رسیده) است. به ایمیل هایی که تحویل داده نشده اند، ایمیل «برگشتی» گفته می شود که در این میان، به مواردی که در آنها ایمیل غیرقابل تحویل باشد «برگشت سخت» و در مواردی که ایمیل صرفا در آن زمان خاص تحویل داده نشده باشد،  «برگشت نرم» گفته می شود. شاید یک مقیاس بهتر برای ارزیابی کارایی ایمیل، «نرخ کلیک برای باز کردن» باشد که برابر است با تعداد دفعات منحصربه فرد باز شدن ایمیل، در اثربخشی فرآیند پیگیری حائز اهمیت است، زیرا امکان دارد افراد بیش از یک بار با ما ارتباط برقرار کنند که با کمک این مفهوم، تنها یک بار در شمارش به حساب خواهند آمد.

به گزارش هورموند، تمام این مقیاس های سنجش تحلیلی، باید در راستای اهداف اصلی کمپین های مارکتینگ ایمیلی باشند و به تلفیق برنامه های ایمیلی با برنامه های برقراری ارتباط با مشتری و حفظ مشتری و همین طور به ایجاد مشارکت کمک کنند. شکی نیست که مارکتینگ ایمیلی تبدیل به ابزار ارزشمندی برای برقراری ارتباط شده است، بنابراین ایمیل در درجه اول به عنوان ابزاری برای حفظ مشتری و نه دستیابی به مشتری مشهور شده است. پلتفرم های توزیع محتوا نه تنها برای تبلیغات مناسب هستند، بلکه برای برقراری ارتباط مستمر با مشتری جهت حفظ مشتری- مانند ارسال خبرنامه- نیز مناسب هستند.

درواقع می توان گفت که مارکتینگ ایمیلی ابزار قدرتمندی در عصر مارکتینگ دیجیتال است. این ابزار، روشی برای شرکت ها ارائه کرده تا با مشتری های خود رابطه برقرار کنند و به کمک آن، نرخ باز کردن ایمیل ها و نرخ کلیک ها به طور شگفت انگیزی در طی سالیان سال ثابت باقی مانده است. در شرایطی که ۵۰درصد از جمعیت روزشان را با ایمیل آغاز می کنند و ارتباطات موبایلی، ایمیل را به آسانی در دسترس ما قرار می دهند، این ابزار به ابزار پرارزشی برای مارکترها تبدیل شده است.

به طورکلی، در طراحی ایمیل می توان لینک هایی را قرارداد که قابل پیگیری و تحلیل باشند و این لینک ها می توانند اطلاعات ارزشمندی در مورد علایق و سوابق مشتریان ارائه دهند. علاوه بر این، ارائه دهندگان خدمات ایمیل، معیارهای مهمی برای مارکتینگ ایمیلی فراهم می کنند. تعدادی از این معیارها به صورت زیر است:

- نرخ باز شدن ایمیل: درصد ایمیل های بازشده.

- نرخ برگشت: درصد ایمیل های تحویل داده نشده  (برگشت سخت مربوط به یک آدرس ایمیل اشتباه است و برگشت نرم، ایمیلی است که به طور موقت تحویل داده نشده است.)

- نرخ لغو اشتراک ها: درصد مشتری هایی که از پیشنهادهای فروش ما منصرف می شوند.

- چه لینک هایی کلیک می شوند.

- نرخ کلیک(CRT): تعداد کلیک هایی که ایمیل ایجاد می کند.

- ارسال مجدد/ذخیره/ چاپ: سنجش سایر معیارهای فعالیت در حوزه ایمیل.

معیارهای خاص مربوط به ایمیل که یک شرکت از آن استفاده می کند، بستگی به اهداف خاص کمپین دارد. امید است شما هم تصور خوبی از اینکه چگونه می توانید با استفاده از اصول کسب اجازه، مارکتینگ ایمیلی کنید و همچنین اینکه چگونه می توانید نتایج را ارزیابی کنید، پیداکرده باشید.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vXPnSCg0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
شماره 2840 روزنامه فرصت امروز قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۱۸ آذر ۱۴۰۴ تکنیک های تبلیغات ویدئویی: ویروس هایی که کمپین را نابود می کنند ثروت میلیاردرها به رکورد جدیدی رسید — نسل بعدی ابرثروتمندان با ارث تحول بزرگ در رباتیک: آینده از آنِ نرم افزارهای هوشمند است، نه سخت افزارهای سنگین بازگشت موج سرمایه گذاری به استارتاپ ها با تمرکز بر زیرساخت های هوش مصنوعی هویت برند در عصر دیجیتال قیمت دلار امروز سه شنبه ۱۸ آذر در کانال ۱۲۵ هزار تومان IBM در آستانه خرید میلیاردی Confluent برای تقویت زیرساخت داده و هوش مصنوعی قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۱۸ آذر ۱۴۰۴ Kalshi به ارزش گذاری ۱۱ میلیارد دلاری رسید؛ بازگشت قدرت به بازارهای پیش بینی مالی شاخص کل بازار بورس در کانال ۳.۵ میلیون واحد قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۴ سرمایه گذاری میلیارد دلاری SoftBank و انویدیا روی استارتاپ Skild AI در آستانه نهایی شدن قیمت دلار امروز بازار آزاد سه شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارها
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d