شنبه, ۱۳ آذر(۹) ۱۴۰۰ / Sat, 4 Dec(12) 2021 /
           
فرصت امروز

شروع تبلیغات موبایلی برای صاحبان کسب و کار فرصت خوبی است تا این امکان جدید تکنولوژیک را امتحان کنند، به خصوص که امروزه این روش بسیار مقرون به صرفه است.

در چندسال اخیر، براساس تحقیقات انجام شده نصف صاحبان کسب و کار مایل بوده اند تبلیغات موبایلی را انجام بدهند. چگونه می توان فهمید که تبلیغات موبایلی چگونه می تواند به کسب و کار ما سود برساند و آن را متحول کند. برای شروع این پنج توصیه را به نقل از ibazaryabi می توانید در نظر بگیرید.

1-تشخیص بدهید مشتریان شما کجا هستند

اغلب شبکه های موبایلی این امکان را به شما می دهند که به مکان واقعی مخاطب دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب می توانید تعیین کنید مخاطبان در کدام محدوده جغرافیایی تبلیغات شما را دریافت کنند.

تبلیغات موبایلی در بین انواع تبلیغات بیشترین بازگشت سرمایه را برای کسب و کارهایی که می توانند به مخاطبان در همه جا سرویس بدهند داشته است.

یک طراح جواهر که می تواند هر جایی ارسال داشته باشد یا یک متل نزدیک یک مکان توریستی می توانند مورد خوبی برای تبلیغات موبایلی باشند.

اما به فرض، کسی که خدمات ماساژ ارائه می دهد، به مشتریان محلی خودش وابسته است.

2- نقطه تبدیل خودت را تعیین کن

وقتی شما یک تبلیغات موبایلی را راه می اندازید تنها نمی خواهید به مشتریان خود اعلام حضور کنید، بلکه می خواهید بگویید که برای خرید بیایند.

مردم چه کاری می توانند در موبایل خود انجام دهند که به شما کمک کنند. کاربران می توانند به شما ایمیل بزنند، اطلاعات تماس خود را از طریق فرم آنلاین به شما بفرستند، با شما قرار ملاقات بگذارند، شما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنند، در خبرنامه های ایمیلی شما عضو شوند یا به سادگی از شما به صورت آنلاین خرید کنند.

این کارها «نقاط تبدیل»  قابل اندازه گیری هستند. بررسی مقدار تبدیل شما (حاصل تقسیم بازدیدکنندگان سایت بر کسانی که عکس العمل نشان می دهد) نشان می دهد کدام تبلیغ موبایلی مؤثرتر بوده است.

3- یک صفحه فرود موبایلی درست کنید

ممکن است وب سایت شما حتی اگر سازگار با موبایل باشد نیز برای تبلیغات موبایلی شما مناسب نباشد. شما باید یک صفحه فرود مخصوص موبایل طراحی کنید تا بازدیدکنندگان موبایلی شما را به مشتری تبدیل کند.

صفحه فرود موبایلی شما باید به وب سایت شما وصل باشد و تمام اطلاعات مربوطه را نیز در خود داشته باشد؛ آدرس دفتر کار شما، ساعت کاری شما، زمان ملاقات های آنلاین شما، به این ترتیب این اطلاعات می تواند مکمل تبلیغات موبایلی شما باشد.

اگر بتوانید صفحه فرود موبایلی خود را در سایت خود بسازید خیلی عالی است. درغیراین صورت لازم نیست این صفحه جزئی از سایت اصلی شما باشد.

می توانید یک صفحه فرود سایت روی سایت های گوگل به صورت یک ساله مجانی درست کنید. به این صورت به داده های آماری سایت خود در مورد آمار ترافیکی کاربران دسترسی خواهید داشت، البته سایت های پولی با امکانات بیشتری نیز وجود دارند که می توانید استفاده کنید.

مثلاً امکانات نقشه گوگل یا حتی ممکن است بخواهید بیشتر از یک صفحه فرود داشته باشید؛ هر صفحه فرود برای یک کمپین که روی یک گروه خاص از مخاطبان تمرکز دارد.

4- شروع کار با گوگل ادوردز

جست وجوی تبلیغات یکی از بزرگ ترین بخش های بازار موبایل است. گوگل ادوردز خدمات مختلفی را برای تبلیغات موبایلی ارائه می دهد. به علاوه اینها تبلیغات متنی هستند و شما نیاز ندارید برای آنها بنر درست کنید تا بتوانید استفاده کنید.

می توانید یک کمپین ادوردز مختص موبایل درست کنید که روی موبایل هایی متمرکز شود که دارای مرورگر وب هستند. می توانید پیشنهادات ادوردز را روی جست وجوهای موبایلی فقط تنظیم کنید.

کنترل هزینه ها با تنظیم هزینه به صورت حداکثر مبلغ خواهد بود. مثلاً تعیین می کنید می خواهید 30 تا 50 دلار در ماه  مصرف داشته باشید. سپس کارایی ادوردز موبایلی خود را پایش می کنید تا نرخ تبدیل درحد مطلوب شما باشد.

5- شبکه تبلیغاتی موبایلی دیگری را راه اندازی کنید

شما باید تبلیغات بنری دیگری را روی شبکه ای دیگر راه اندازی کنید تا روی برخی وب سایت های موبایلی دیگر و اپ ها کار کند.

کاربران ادوردز می توانند از Google display and builders استفاده کنند اما برای ویرایش تبلیغات خود می توانید از نرم افزارهای دیگری نیز استفاده کنید.

هزینه ها، دسترسی ها، هدف گیری ها و سایر مشخصات را می توان به صورت گسترده ای ویرایش کرد و تغییر داد. همچنین می توانید هزینه حداکثری آن را به صورت روزانه تعیین کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KvpOSwsu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه